וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חגגה, אוזיל צייץ: "שיחקנו כדורגל סקסי, גאה בקבוצה"

התותחנים סופרים עשרה ניצחונות רצופים לראשונה מאז אוקטובר 2017, ומצב הרוח בלונדון הולך ומשתפר: "אמרי נותן לנו ביטחון, שזה הדבר הכי חשוב". וגם, מיטב הציוצים על השער היפהפה

עריכת וידאו: מתן חדד

ארסנל נראית פשוט נפלא, וזה דבר ששווה אולי לצעוק בקול רם. החבורה של אונאי אמרי רשמה אמש (שני) את ניצחונה העשירי ברציפות, לראשונה מאז אוקטובר 2007, עם 1:3 על לסטר, והקבוצה שעד לא מזמן הייתה מושא לבדיחה בכדורגל העולמי מאותתת: חזרנו ואנחנו הולכים על כל הקופה.

עוד לפני ששטפה את המגרש וקינחה באחד השערים היפים שראינו בשנים האחרונות, ארסנל נקלעה לפיגור. אמרי ביצע חילוף במחצית השניה כשהכניס את פייר-אמריק אובמיאנג וזה התברר כמהלך מנצח. הגאבונזי כבש צמד בזק, כשהאחרון כאמור היה שער יפהפה בתום משחק צירופים נהדר של התותחנים.

עוד בנושא
ללקק את האצבעות: שער מרהיב לארסנל וניצחון עשירי ברציפות
כריסטיאנו רונאלדו לא מוטרד מפרשת האונס: "האמת תצא לאור"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
"קל יותר לכבוש עם שחקנים כאלה לצידך". פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

כוכב נוסף של הערב הזה היה מסוט אוזיל, שגם שיחק נהדר, גם כבש וגם השווה את שיאו של יורגן קלינסמן כגרמני עם מספר הכיבושים הגבוה ביותר בפרמיירליג - 30 - והרגל, כפי שנהוג לומר, עוד נטויה.

הקטור ביירין, שבישל את השער הראשון, סיפר בסיום: "זה היה משחק קשה, אבל במחצית השניה הכדורגל שלנו התחיל לזרום. כשיש לך שחקנים כמו לקאזט, אובמיאנג ואוזיל קל יותר לכבוש. מבחינה טקטית, אמרי אומר למגנים כל הזמן לעלות קדימה, הוא נותן לנו תחושת ביטחון שיש מי שיחפה עלינו. הביטחון הזה הוא חיוני".

בצד השני, השועלים חשו מעט מאוכזבים. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת שלהם, ולולא יכולת מצוינת של ברנד לנו, היו יכולים לכבוש יותר משער אחד. מעבר לזה, השופט התעלם מנגיעת יד ברורה של רוב הולדינג ברחבה. קספר שמייכל אמר: "זו הקלישאה, משחק של שתי מחציות. אני חושב שלנו היה איש המשחק. כל הקריירה שלי לא ראיתי פנדל יותר ברור, אבל כבר אי אפשר לתקן את זה".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר יונייטד - יובנטוס: אלכסיס סאנצ'ס יחמיץ את המשחק

לכתבה המלאה

אובמיאנג שובר שיאים

קשה להפסיק לצפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully