וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות מדומה: האם גיא לוזון אמר את זה אחרי ניצחון או הפסד?

בין אם בבית"ר ירושלים או במכבי חיפה, המאמן תמיד הקפיד לשדר שהכל מצוין. אך האם תדעו לזהות מתי התמוגג מהצלחה, ומתי מכישלון?

סוכנות ג'יני

אז זהו זה, גיא לוזון פוטר אמש (שני) באופן רשמי מתפקידו בבית"ר ירושלים, ובכך רושם כישלון שני ברציפות בקבוצה גדולה. גם בקדנציה שזה עתה הגיעה לסיומה וגם בזו הקודמת, במכבי חיפה, הקפיד המאמן לשדר לתקשורת (ואולי גם לשחקנים שלו, ובוודאי גם לקהל) שהכל בסדר, שהכל מצוין אפילו, לא משנה כמה גרוע המצב. ובכל זאת: נסו לזהות מאין לקוחים הציטוטים הבאים: בראיונות שאחרי ניצחונות, או בראיונות שאחרי הפסדים?

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: חוגג ואוחנה בישרו לגיא לוזון על עזיבתו, כעס על הביקורת על ערן לוי
בית"ר ירושלים: גיא לוזון פוטר, ערן לוי: "שומע בזיונו יידום וישתוק"
הבעיה של המאמן הבא: גם לערן לוי יש חלק בפיאסקו בבית"ר ירושלים

"ההחלטה להיפרד אינה פשוטה כלל וכלל", אמר אמש הבעלים משה חוגג בתום פגישה משולשת עם לוזון ואלי אוחנה, שבמהלכה סוכם שלוזון יקבל את מלוא שכרו - כ-100 אלף דולר - עד סיום העונה. "גיא מאמן כדורגל מצוין ואדם מקסים, יש בינינו חיבור טוב ושיח בריא, אך המצב של הקבוצה והתוצאות מתחילת העונה לא הותירו לי הרבה ברירות ולעיתים אין מנוס מפעולות שאינן נעימות. אני מאחל לגיא בהצלחה ובטוח שדרכינו תצטלבנה בעתיד".

הירושלמים צברו 5 נקודות בלבד בשבעת המחזורים הראשונים, והקש ששבר את גב הגמל היה התיקו 1:1מול מ.ס אשדוד בחוץ, בערב סוער שבמהלכו אוהדי הקבוצה קיללו את לוזון וקראו לפטרו לפני, במהלך ואחרי המשחק.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: חוגג ואוחנה בישרו לגיא לוזון על עזיבתו, כעס על הביקורת על ערן לוי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully