וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון ביקר את ערן לוי: "שחקן במשקל ואחוזי שומן כאלה, אין סיכוי שישחק"

21.10.2018 / 23:27

מאות אוהדי בית"ר ירושלים קראו לפיטוריו של המאמן אחרי ה-1:1 באשדוד, הבעלים מאוכזב מאוד ויקבל החלטה ביממה הקרובה. לוזון יצא מהמגרש מיציאה צדדית

סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים שוב לא הצליחה לנצח הערב (ראשון) אחרי שסיימה ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד ובכך המשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה, הגרועה ביותר זה 50 שנה. הירושלמים נותרו מתחת לקו האדום אחרי שבעה מחזורים בליגת העל, ולאחר המשחק נראה הבעלים משה חוגג משוחח עם אלי אוחנה ומוני ברוש. השלושה מאוכזבים מאוד ממצב הקבוצה ומתלבטים בנוגע לגיא לוזון. ההחלטה לגבי המאמן תתקבל ככל הנראה הלילה או מחר.

מאות אוהדים המתינו מחוץ לאצטדיון ליציאתו של המאמן וקראו להתפטרותו, כפי שעשו גם לפני המשחק. לוזון יצא בסופו של דבר מיציאה צדדית ולא נתקל בקהל הזועם.

עוד בנושא
מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1
"היום אתה הולך": צפו באוהדי בית"ר ירושלים מקבלים את גיא לוזון באשדוד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משוכנע שימשיך, אבל הבוס מתלבט. גיא לוזון/ברני ארדוב

המאמן גיא לוזון, אשר מעמדו התערער עוד יותר בעקבות התוצאה המאוכזבת, אמר בסיום: "מרגיש שהקבוצה שלי באה מוכנה מאוד, מהדקה הראשונה ועד הסוף. יצרנו הרבה מצבים, אנחנו בשלב קשה, אבל מתחילים לראות קבוצה. ראינו קבוצה שמבטלת לחלוטין את היריבה וככה צריך להיות. אני מתוסכל מאוד מהתוצאה, ממש לא שמח. אני גאה על איך שהשחקנים התנהלו, אחרי פיגור ובמגרש לא פשוט. השוויון היה מוצדק, בוודאות. היום שיחקנו כדורגל טוב, זו הדרך היחידה לשחק ולהצליח. אם נמשיך לשחק בצורה הזו, גם ננצח. בטוח שאעמוד על הקווים גם מול בני יהודה".

על מאור בוזגלו: "ברור שיש לו את האיכויות שלו. מאור צריך זמן, אין מה לעשות. גם בשבוע הבא הוא יוכל לשחק 20-25 דקות. אני מאושר בשבילו שהוא בישל היום, זה בטוח עושה לו טיפה טוב על הלב אחרי השנתיים האחרונות שהוא עבר. הוא מקצוען, ילד טוב ואני שמח בשבילו".

על ערן לוי: "ההחלטה היא אחת הקלות שהיו לי בחיים - שחקן במשקל ואחוזי שומן שהם לא במושגים של ספורטאי אז אין לו שום סיכוי לשחק. מבחינת איכויות וטכניקה הוא שחקן מדהים, אבל בכדורגל צריך לרוץ ולהיות דינמי. אני לא יכול לקבל את העובדה ששחקן אחד ירוץ פחות. אם הוא יגיע למדדים הנכונים מבחינת משקל ואחוזי שומן, ויהיה באימונים בערכים שאני מצפה, אז הוא ישחק ובאהבה".

מאמן מ.ס אשדוד, בובי מילבסקי, אמר בסיום: "הצלחנו להביא את תכנית המשחק שלנו לידי ביטוי. היו לנו הרבה מתפרצות מסוכנות ומצבים, במיוחד במחצית השנייה, אבל אני חושב שהתוצאה משקפת. מה חסר לנו כדי לנצח? אולי קצת ביטחון בסיומת". על יואב ג'רפי: "אני חושב שכל השחקנים וכל הקבוצה היו ממושמעים ב-100%, נלחמנו הרבה כדי לנצח, אבל בסופו של דבר תיקו זו לא תוצאה רעה בשבילנו".

עוד באותו נושא

צפו: אוהדי בית"ר קיללו את גיא לוזון באשדוד, ערן לוי זכה לעידוד

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אחוזי שומן ומשקל לא של ספורטאי". ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully