וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"מארקה": סנטיאגו סולארי עשוי להחליף את ג'ולן לופטגי כמאמן ריאל מדריד

מאמנה הארגנטינאי (42) של קבוצת הבת ריאל מדריד קסטייה עשוי על פי הדיווח בספרד להתמנות כבר בשעות הקרובות. גם גוטי מועמד

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי

אחרי שספקולציות שונות קישרו בשעות האחרונות את גוטי לעמדת המאמן הראשי בריאל מדריד במקומו של ג'ולן לופטגי, ה"מארקה" הספרדי מדווח היום (ראשון) שהמועמד המוביל של ראשי ריאל מדריד הוא דווקא סנטיאגו סולארי בן ה-42. על פי הדיווח, המינוי יכול לקרות כבר בשעות הקרובות וסולארי עשוי לעמוד על הקווים כבר במשחק ליגת האלופות נגד ויקטוריה פלזן ביום שלישי.

סולארי הארגנטינאי, ששיחק בריאל מדריד בין 2000 ל-2005, מאמן משנת 2016 את קבוצת הבת ריאל מדריד קסטייה אחרי שאימן את קבוצת הנוער בין 2013 ל-2016. הוא אחיו של שחקן עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה לשעבר, דויד סולארי.

בספרד מיהרו לדווח אתמול בערב שגורלו של ג'ולן לופטגי נחרץ ושימיו בריאל מדריד ספורים. הבלאנקוס נכנעו ללבנטה 2:1 במה שהיה ההפסד הרביעי שלהם בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ואף אחד לא יתפלא אם המאמן יהפוך להיסטוריה.

הבוקר החצים כבר הופנו למי שעומד בראש המערכת. ב"אס" העלו סקר ששואל מי אשם במצב של ריאל מדריד, לופטגי הוא הנשיא פלורנטינו פרס. נכון לכתיבת שורות אלו, בסקר הצביעו למעלה מ-75 אלף איש ו-86 אחוזים מהם מצביעים על הנשיא.

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה את סביליה 2:4 ועלתה לפסגה
מסי נפצע, ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את הקלאסיקו
כריסטיאנו רונאלדו כבש, אבל יובנטוס איבדה נקודות

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. GettyImages
בתקשורת טוענים שמדיניות הרכש הכשילה את לופטגי. פרס/GettyImages

בתקשורת המקומית הסבירו שהרכש של ריאל, שלמדיניות שלו אחראי פרס, היא זו שהכשילה את לופטגי. בבירת ספרד מסבירים שלא רק כריסטיאנו רונאלדו חסר, אלא גם שחקני רוטציה כמו אלברו מוראטה, חאמס רודריגס ומתאו קובאצ'יץ'.

"פלורנטינו שמר על פנקס הצ'קים בכיס והתעלם מהמספרים של בנזמה, מהפציעות של בייל ומגילו הצעיר של ויניסיוס", כתבו ב"מארקה", "לופטגי לא קיבל את מה שרצה. קורטואה ואודריוסולה נרכשו, אבל הם לא היו בראש הרשימה שלו. הוא קודם כל ביקש מחליף לקובאצ'ביץ' וחלוץ ברמה הכי גבוהה, אבל לא קיבל".

מאנו דה חואן הוסיף ב"אס" : "פרס היה משוכנע שבייל, בנזמה, אסנסיו ושות' יצליחו למלא את החסר ולהשכיח את חסרונו של רונאלדו, אבל המציאות מספרת שזה פשוט לא נכון. בקיץ נראה היה שפרס מתעניין יותר בשיפוצים של סנטיאגו ברנבאו מאשר בלספק ללופטגי מספיק כלי נשק. כשברצלונה מכרה את ניימאר, היא רכשה במקומו את דמבלה, קוטיניו ומלקום".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד: "גורלו של גולן לופטגי נחרץ, המאמן יפוטר בקרוב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully