וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "אני צריך להבטיח את עתידי הכלכלי, אבל באמת רוצה להישאר"

21.10.2018 / 14:45

קשר באר שבע פרסם פוסט אינסטגרם שבו הוא התייחס לעתידו: "החוזה שלי נגמר בקיץ ואני לא נהיה צעיר יותר. הסוכן אמר לי שהמועדון רוצה שאשאר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. שחקני הפועל באר שבע התרגלו בתחילת העונה לגשת אל הקהל האדום באצטדיון טרנר ולקבל אהבה אחרי עוד משחק מאכזב. אתמול, אחרי ה-0:2 על הפועל רעננה, הם הלכו בדבוקה אחת לעבר היציע הדרומי והחגיגות הבהירו כמה האלופה הייתה זקוקה לייצר רצף של שני ניצחונות.

דיא סבע קפץ על הגב של לואי טהא בעוד שעדן בן בסט ואריאל הרוש זכו לעידוד מסיבי מהאוהדים. וזה כלום לעומת ברק בכר, שזכה לנחת אחרי תקופה ארוכה מאוד."הניצחון הזה היה קריטי עבורנו", הסביר שחקן בקבוצה, "לא אתאר את זה כחשש, אבל היה סוג של לחץ לקראת המשחק הזה ועברנו אותו כמו גדולים". באר שבע שיחקה אתמול אחרי הניצחון של מכבי תל אביב, אבל לא נלחצה ונותרה מרוחקת שבע נקודות מהפסגה.

בכר שוחח בסיום עם אנשי המועדון ודווקא היה מאוכזב מהדקות האחרונות, אבל בבאר שבע מרוצים בעיקר מהנחישות ותחושת העליונות שחזרה במהלך המשחק. חאתם עבד אלחמיד זכה למחמאות על עוד משחק טוב ונראה שההגנה של האלופה התייצבה. גם מיהאי קורהוט קוצר מחמאות ונראה שבהמשך העונה צפויה תחרות קשה על מקום בהרכב בחלק האחורי.

בקבוצה התייחסו גם לחלק הקדמי ואמרו: "נייג'ל האסלביינק ודיא סבע נכנסו לעניינים. וכשזה קורה, ברור לכולם למה התעקשנו להביא אותם וכמה עוצמות הם מוסיפים לקבוצה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
כמה הם חיכו לחבר שני ניצחונות רצופים. שחקני באר שבע/קובי אליהו

2. עוד לפני המשחק אתמול בבאר שבע חששו לסכן את בן שהר למרות שהוא התאמן כרגיל לקראת סוף השבוע. בקבוצה חוששים שפציעת שריר ירך אחורי היא פציעה מטעה וברגע שהשחקן ישחק במשחק רשמי הוא יחמיר את הפציעה. בהחלטה משותפת ביום שישי בערב הוחלט להעניק לו מנוחה. לחלוץ התווסף שיר צדק שהודיע לפני המשחק שהוא סובל מדלקת גרון. לואי טהא תפס את מקומו וזכה לשבחים על חזרה טובה לעניינים אחרי פציעה שהשביתה אותו לאחרונה.

מיהאי קורהוט סבל מכיווץ בשריר, אך בסיום הבהיר שלא מדובר במשהו חמור. אורן ביטון יחזור בקרוב מאוד לאימונים ובבאר שבע יבחנו אם הוא מוכן לחזור לפעילות אינטנסיבית אחרי הפציעה הארוכה. בן שהר ודור אלו צפויים גם כן להיות כשירים למשחק הבא".

"יש לא מעט פציעות, אבל בשביל זה יש סגל גדול", הבהירו במועדון, "לשמחתנו בקרוב כולם כבר יחזרו". גם מיגל ויטור ומיכאל אוחנה ממשיכים בתהליכי החלמה. ויטור צפוי לחזור בסביבות דצמבר, בעוד אוחנה ישוב בתחילת 2019.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, בן שהר. קובי אליהו
שהר יהיה כשיר למשחק הבא, ויטור יחזור בדצמבר והתחרות רק תלך ותגדל/קובי אליהו

3. החזרה הצפויה של הפצועים רק מחדדת את הבעיה החדשה של ברק בכר. אחרי החזרה למסלול הניצחונות, המאמן יצטרך להתמודד עם ה"מאוכזבים". אתמול חנן ממן וניב זריהן שולבו רק כמחליפים, בעוד מרואן קבהא אפילו לא שותף והעלה פוסט לרשת החברתית בו כתב "המקום שלי לדבר בו הוא על המגרש ולכן סייג לחוכמה שתיקה".

בבאר שבע מודעים לכך שלא מעט שחקנים לא מרוצים ממעמדם, אך בהנהלה החליטו לתת לבכר את הגב המלא לנהל את העניינים כשגם השחקנים מבינים שבהנהלה מגבים אותו בכל החלטה. "אל תתפלאו אם בינואר יהיו פה כמה שחקנים שיבקשו לעזוב", טען אחד השחקנים, "כרגע הקבוצה רצה ואף אחד לא ידבר, אבל יש פה על הספסל שחקנים שיודעים שהם שווים הרכב בכל קבוצה ולא יסכימו לשחק רק כמה דקות פה ושם".

ברק בכר. וידאו תגובות הפועל באר שבע - הפועל רעננה. קובי אליהו
סגל עמוס. בכר/קובי אליהו

4. אחרי המשחק נעצרו שישה אוהדים של הפועל באר שבע. המשטרה הודיעה היום: "כהמשך לאירוע אמש באצטדיון טרנר בו נעצרו מס' אוהדי כדורגל, הבוקר יובאו 2 מהחשודים, תושבי ב"ש בני 23 ו 25, לבימ"ש השלום בבאר שבע בחשד לתקיפת שוטר והפרעת שוטר במילוי תפקידו, מעשה מגונה, תקיפה במקום בו מתקיים אירוע ספורט והתנהגות פרועה תוך שכרות במקום ציבורי. לא נאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, קריאות גזעניות או פגיעה ברכוש והתנהגות שיש בה משום מאפיינים של הפרת הסדר הציבורי והעלבת עובד ציבור. משטרת ישראל תנקוט אפס סובלנות כלפי המעורבים באירועים אלו".

ג'ון אוגו, שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מכין את הקרקע לעזיבה? ג'ון אוגו/קובי אליהו

5. ומה קורה עם ג'ון אוגו? הקשר הניגרי שלא שיחק אתמול בניצחון על רעננה פרסם היום פוסט אינסטגרם מפורט שבו הוא התייחס לכל השמועות סביב עתידו. זאת אחרי שלשחקן כבר הוצע חוזה והוא סירב לו.

כזכור, העניין הבעייתי ביותר במשא ומתן עם אוגו הוא עניין המיסוי. השחקן יסיים חמש שנים בארץ ובשנה הבאה גם לפי חוזהו הנוכחי העלות עבור האלופה תגדל במאות אלפי שקלים. אוגו דורש שדרוג לחוזהו הנוכחי, מה שיגדיל עוד יותר את עלות המעביד של באר שבע כששני הצדדים יצטרכו להגיע לסוג של פתרון בנושא כדי שהקשר הניגרי ימשיך.

"הרבה אנשים שואלים אותי על העתיד שלי במועדון. קודם כל, אני אוהב את המועדון. יש לי קשר מיוחד בעיקר עם האוהדים, ואני מקווה שראיתם בכל משחק שאני תמיד נותן את הכל בשבילכם. המועדון, ההנהלה והבעלים היו טובים אליי לאורך השנים, בהן התבגרתי כשחקן וכאדם. החוזה שלי נגמר הקיץ ואני לא הופך להיות צעיר יותר. אני צריך להבטיח את עתידי הכלכלי, אבל תמיד יש איזון בין השיקול הכספי לבין מה שהלב שלך רוצה.

אני באמת רוצה להישאר, הסוכן שלי החל במגעים עם המועדון כדי לחדש את החוזה שלי והוא אמר לי שגם המועדון רוצה שאני אשאר. הדברים האלה הם אף פעם לא שחור ולבן, והם לוקחים זמן. בבקשה גלו סבלנות כלפיי וכלפי המועדון. אני מקווה ואני בטוח שנגיע לסיכום שישאיר אותי כאן, סיכום שיהיה הוגן כלפי המועדון אבל גם ישקף את המחויבות שלי לבאר שבע. בינתיים יש כמה משחקים מאוד חשובים ובזמן שהסוכן שלי מנהל את המגעים, אני מקווה שתכבדו את הפרטיות שלי, ואני מנסה להתרכז בקבוצה ובשנה החשובה שלנו בה אנחנו מנסים לחזור לדרך המנצחת שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully