וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הסיכויים שגיא לוזון וערן לוי ימשיכו יחדיו בבירה נראים קלושים

21.10.2018 / 7:19

תוצאה רעה באשדוד עשויה להוביל לפיטורי המאמן, ניצחון צפוי להוביל לפרידה מהשחקן, שלטענת לוזון העלה במשקלו ולא מוכן לטפל בכך. שחקנים על כך שלוי לא נכלל בסגל: "כולם היו צריכים לשים את האגו בצד ולמצוא פיתרון שלא יפגע בקבוצה"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

אנשי ושחקני בית"ר ירושלים לא הופתעו יותר מדי כאשר נתבשרו שערן לוי אינו בסגל הקבוצה למשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט1) נגד מ.ס. אשדוד. המתיחות בין גיא לוזון לקשר הגיעה לשיאה בשבוע האחרון כאשר המאמן העדיף לתרגל שחקנים שאינם כשירים לפתוח והעביר מסר ברור ללוי כי לפחות בשלב זה, הוא אינו בתכניות שלו.

מעבר לכך שמבחינת גיא לוזון שחקן מכבי נתניה לשעבר לא מתאים לשיטה שלו, המאמן חוזר ואומר לאנשי המועדון כי לוי עלה במשקלו ומסרב לטפל בכך, וגם זו אחת הסיבות לייבוש. השחקן עצמו הבהיר כי אין לו בעיה לתת את הדעת על כל דבר, אך בו בזמן חש שמבקרים אותו בשדרת המועדון ומחפשים תירוצים כדי להסביר למה הוא לא משחק.

בבית"ר בחרו אתמול בערב שלא להתעסק בנושא עד לאחר המשחק הערב. נכון לעכשיו הסיכויים כי השניים ימשיכו יחד בבירה נראים קלושים ומה שצפוי לקרות הוא אחד משניים: תוצאה רעה באשדוד וסיום תפקידו של לוזון ישאירו את ערן לוי במועדון עם מאמן חדש; ניצחון הערב ככל הנראה יוביל לפגישה בסוף השבוע על מנת לסכם על פרידה.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: ערן לוי מחוץ לסגל של גיא לוזון
"זה לקראת הסוף ביניהם": המתיחות בין גיא לוזון לערן לוי לא נותנת שקט לבית"ר ירושלים

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים עם ערן לוי. ברני ארדוב
נקודת רתיחה. לוי ולוזון/ברני ארדוב

"אנחנו בתקופה שאנחנו בקושי מגיעים למצבים וצריכים כל שחקן שיכול לעזור, גם אם יהיה על הספסל", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "כולם היו צריכים לשים את האגו בצד ולמצוא פיתרון שלא יפגע בקבוצה במשחק הזה".

בנוסף ללוי, מי שלא יהיה בסגל למשחק הערב הוא ארון אולנארה, שחש רגישות בשריר ובקבוצה העדיפו שלא לקחת סיכון. לוזון מהמר על הרכב התקפי עם שני חלוצים, אנתוני וארן ויקוב סילבסטר, כאשר אופיר קריאף יפתח כמגן ימני, תפקיד אותו מילא בהצלחה במחצית השנייה נגד מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: ערן לוי מחוץ לסגל של גיא לוזון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully