וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע כבר חושבת על הפער ממכבי ת"א, 6 אוהדים נעצרו בחשד לתקיפת שוטר

באלופה אהבו את ה-0:2 הביתי על הפועל רעננה, בכר: "שיחקנו חכם ועשינו דברים יפים". בן בסט: "מאמין שנצמצם את הפער מהפסגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חוזרת לעצמה? למרות שעלתה עם הרכב חסר, הפועל באר שבע השיגה הערב (שבת) ניצחון שני רצוף: 0:2 בבית על הפועל רעננה. הניצחון העלה את האלופה למקום הרביעי בטבלה כשבמאזנה 10 נקודות, שבע נקודות פחות מהמוליכה מכבי תל אביב. שערים של עדן בן בסט (48) ודיא סבע (60) אחרי מחצית ראשונה חלשה סידרו לבאר שבע שלוש נקודות חשובות בטרנר.

כמו כן, תקרית אלימה נרשמה בטרנר: המשטרה מסרה ששישה אוהדים של הפועל באר שבע נעצרו בשל תקיפת שוטרים אשר ניסו לעכב אוהד שקרא קריאות גנאי וביצע מעשה מגונה לעבר השוטרים.

על הניצחון אמר מאמן הפועל באר ברק בכר בסיום: "ידענו שיהיה צפוף וקשה, אבל שיחקנו חכם, בסבלנות ועשינו דברים יפים כדי להשיג את הניצחון. ראיתי דברים יותר טובים ופחות טובים אותם נצטרך לשפר. כל קבוצה בעולם מתקשה נגד צפיפות, אבל אנחנו עובדים כל השבוע על מנת לייצר פתרונות. כל מי שמשחק, כמו ז'וליאן סטו למשל, מקבל את ההזדמנות אחרי שהוא מרשים באימונים. יש לנו סגל רחב עם שחקנים טובים ומי שטוב משחק".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את הפועל רעננה
הפועל באר שבע לא חוששת מהפן הכלכלי, השיחות עם אוגו יחודשו

שחקן הפועל באר שבע עדן בן בסט חוגג. קובי אליהו
"צריכים להמשיך ללמוד אחד את השני". עדן בן בסט/קובי אליהו

עדן בן בסט, שכבש את שער הליגה הראשון שלו העונה: "כיף שמנצחים ויש אווירה טובה. השער שלי פתח את המשחק והתחלנו לשחק טוב. הניצחון הזה הגיע לנו. אנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק. אנחנו צריכים להמשיך ללמוד אחד את השני. הפועל באר שבע תהיה קבוצה טובה השנה. החגיגה עם המשקפיים? חגגתי בספונטניות עם מאמן הכושר, הוא קרוב לליבי. אם נמשיך לעבוד קשה אני מאמין שנצמצם את הפער מהפסגה".

מנחם קורצקי: "בתחילת המחצית השנייה הם ייצרו לחץ, היה להם מומנטום התקפי חזק. אין לי טענות כלפי השחקנים שלי. לפעמים היריבה טובה יותר, והיום באר שבע ניצחה בצדק. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה. הליגה ארוכה, יש לנו קבוצה טובה ואסור לנו להישבר. אני מאמין מאוד בסגל הזה. אנחנו קבוצה ששווה יותר נקודות ממה שיש לנו כרגע. הכל יכול להשתנות בכמה משחקים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully