וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הקהל של צ'לסי לא כיבד אותי. שכחנו מהמהומה בסיום"

מאמן מנצ'סטר יונייטד נשאל לגבי העימות עם עוזר מאמן צ'לסי בסיום וענה: "היו 97 דקות של כדורגל מצוין, בואו נדבר על זה". רוס בארקלי, שכבש את ה-2:2 בדקה ה-96: "שער שייתן לי ביטחון"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד משתולל במשחק מול צ'לסי. רויטרס
מוריניו עצבני/רויטרס

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו היום (שבת) ב-2:2 דרמטי במשחק שפתח את המחזור התשיעי בפרמיירליג. רוס בארקלי קבע חלוקת נקודות עם שער בדקה ה-96 ואז גם החלה מהומה, שבמרכזה עמד כמובן ז'וזה מוריניו. המאמן הפורטוגלי החל לרוץ במה שנראה כמו על מנת להכות את עוזר המאמן של צ'לסי מרקו יאני מיד לאחר השער, אבל למרבה המזל היה שם סדרן עירני שחסם אותו. בעקבות ההשתוללות הזו, החל ברדק גם במגרש כששחקנים דוחפים אחד את השני וגם הקהל נכנס לעניינים והחל לקלל את מוריניו, שהגיב בסימון של "זכיתי כאן בשלוש אליפויות".

עוד בנושא:

שער של רוס בארקלי בדקה ה-96 קבע 2:2 בין צ'לסי ליונייטד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. רויטרס
"היו הרבה רגשות בסיום". רודיגר/רויטרס

מוריניו נשאל בסיום על התקרית המכוערת שאירעה ואמר: "מה קרה בסיום? בחייכם, אני חושב שהיו 97 דקות כל כך טובות של כדורגל שצריך להתרכז בהן. לא קיבלתי מספיק כבוד מאוהדי צ'לסי, אבל זו לא האחריות שלי. מה שעשיתי היום זה מה שאני אעשה במדריד, במילאנו ובפורטו, התגובה של האוהדים לא תלויה בי. אני לא כועס על כלום. מה שקרה עם העוזר של מאוריציו סארי קרה ואז סארי ניגש אליו ואמר לי שהוא יטפל בזה. העוזר כבר הגיע אליי והתנצל, אמרתי לו לשכוח מזה. עשיתי הרבה טעויות במהלך הקריירה שלי".

הפורטוגלי הוסיף: "היינו הקבוצה הטובה יותר. אם היו אומרים לי לפני המשחק שייגמר תיקו, אז הייתי אומר שזו תוצאה טובה, קשה מאוד לנצח כאן, אבל אחרי המשחק זו תוצאה איומה בשבילנו ותוצאה מדהימה עבורם. היינו במשחק, שלטנו בכל האירועים והצלחנו לשמור מצוין ולנטרל את אדן הזאר וז'ורז'יניו. אחרי שעלינו ל-1:2 יכולנו לכבוש גם את השלישי, היינו טובים יותר ובשליטה. אני מקווה שכל שופט יעשה כמו מייק דין ויוסיף שש דקות תוספת, אין לי מושג מאיפה הן הגיעו. אנחנו תמיד מנסים לשחק, לא היו בזבוזי זמן".

על התקרית בסיום הוסיף המאמן: "זו לא התגובה שלי, אלא העוזר של סארי. הוא היה חסר נימוס אבל סארי טיפל בסיטואציה היטב. שניהם התנצלו בפניי ואני מקבל את ההתנצלות. אל תגידו כמו כולם ש'זה מוריניו שעושה דברים כאלה'. אני לא יודע מה השם של העוזר ואני לא צריך לדעת. הכול בסדר".

רוס בארקלי, שכבש את שער השוויון בדקה ה-96, אמר: "הביטחון שלי גדל, אבל המטרה שלנו הייתה לנצח כך שהמשחק הזה מאכזב. הראינו רוח לחימה מצוינת בסוף. המאמן אמר לי לעזור לקבוצה לנצח ולהשיג תוצאה טובה. ספגנו שער שהיינו צריכים למנוע, אבל הצלחנו לחזור".

הבלם הגרמני אנטוניו רודיגר, שכבש את השער הראשון בדקה ה-21, הוסיף: "היינו צריכים לחזור בסיום ולהתאושש אז אנחנו יכולים להיות שמחים מהנקודה. אני לא יודע מה קרה בסיום, רק ראיתי את זה כמו בקרב. היו רגשות, זה הכדורגל וזה המשיך גם לדשא, אבל זה בסדר. בסופו של דבר אם אתה לוחץ ידיים אז זה בסדר".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד מסמן לאוהדי צ'לסי 3 (שלוש אליפויות). רויטרס
מוריניו מסמן לאוהדי צ'לסי "שלוש אליפויות"/רויטרס
עוזר מאמן צ'לסי מקניט את ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יאני מקניט את מוריניו/GettyImages
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
אווירה חמה. מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully