וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסורת נמשכת: לברון ג'יימס הצטיין, אבל הפסיד בבכורה במדי הלייקרס

קינג ג'יימס (26 נק') נוצח כמו בכל שאר הופעות הבכורה שלו, הפעם 128:119 ע"י פורטלנד. סל ניצחון לאוליניק, טריפל דאבל לבן סימונס

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מטביע. AP
יש עוד הרבה עבודה. לברון הלילה/AP

לברון ג'יימס פתח את העידן החדש בלייקרס ברגל שמאל, אחרי שהוא והלייקרס הפסידו הלילה (בין חמישי לשישי) לפורטלנד במשחק פתיחת העונה שלהם. עוד קודם לכן נערכו שני משחקים נוספים. מיאמי גברה על וושינגטון בחוץ מסל ניצחון של קלי אוליניק בשניית הסיום, בעוד פילי רשמה ניצחון ראשון עם הצגה של בן סימונס וג'ואל אמביד.

תוצאות הלילה:

פילדלפיה (1:1) - שיקגו (1:0) 108:127
וושינגטון (1:0) - מיאמי (1:1) 113:112
פורטלנד (0:1) - ל.א לייקרס (1:0) 119:128

עוד בנושא

כמה אתם באמת יודעים על הקריירה של לברון ג'יימס? ענו על החידון
קובי בריאנט הודח מתפקידו כחבר בוועדת השיפוט של פסטיבל סרטים
אנתוני דייויס הופך לווסטברוק החדש, כרמלו מתקשה להתרגל לספסל

לברון פתח בסערה

אבל אל פארוק אמינו ופורטלנד השתיקו אותו די מהר

פורטלנד (0:1) - ל.א לייקרס (1:0) 119:128

אחרי שהפסיד בכל משחקי הבכורה בקריירה - בקליבלנד בקדנציה הראשונה, במיאמי וגם בקליבלנד בקדנציה השנייה, לברון ג'יימס שמר על המסורת ונחל הפסד גם הפעם. זה דווקא החל לא רע בכלל עבור הלייקרס ועבור קינג ג'יימס, עם מחצית ראשונה מצוינת בעיקר מבחינה התקפית, אבל לאט לאט הבלייזרס השתלטו על הקצב ובעיקר חשפו את מה שעשויה להיות החולשה הגדולה של לברון וחבריו העונה, הקליעה משלוש. הלייקרס סיימו עם 7 מ-29 בלבד מחוץ לקשת, 24 אחוז (לברון עם 0 מ-4), וכשמנגד פורטלנד צולפת 13 שלשות וניק סטאוסקאס מפתיע מהספסל עם 22 נקודות כולל חמש צליפות מחוץ לקשת, לא נותר לאורחת סיכוי. פרט לסטאוסקאס הצטיינו גם דמיאן לילארד (23 נקודות ו-6 ריבאונדים), סי ג'יי מקולום (21) ויוסוף נורקיץ' (16). ג'יימס אמנם סיים כקלע המוביל של הלייקרס עם 24 נקודות לצד 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וגם הצעירים ג'וש הארט (20 נקודות), ברנדון אינגרם (16) וקייל קוזמה (15) הראו ניצוצות, אבל נראה שהלייקרס עדיין זקוקים למקצה שיפורים רציני. מנגד, פורטלנד עם ניצחון 16 ברציפות (!) על הלייקרס.

סל הניצחון של קלי אוליניק

וושינגטון (1:0) - מיאמי (1:1) 113:112

דוויט הווארד החמיץ את משחק פתיחת העונה של הוויזארדס בשל פציעה משונה בישבן, וחסרונו מתחת לסלים הורגש בעיקר בפוזשן האחרון והמכריע, כשקלי אוליניק לקח ריבאונד התקפה אחרי החטאה של דווין וייד וסיים בליי אפ ניצחון קליל יחסית. סל הניצחון היה נקמה מתוקה עבור אוליניק, שזכה לקריאות בוז מאוהדי וושינגטון בכל פעם שנגע בכדור זכר לעימותים אליהם נקלע עם שחקני הוויזארדס כשחקן בוסטון בפלייאוף לפני שנתיים. עוד לפני סל הניצחון שלו ג'ון וול (26 נקודות ו-9 אסיסטים) ובראדלי ביל (20) נראו לא רע בכלל, אבל וול הספיק להחטיא זריקה מכרעת ביתרון נקודה, ואז הגיע אוליניק. ג'וש ריצ'רדסון הוביל את ההיט עם 28 ו-5 אסיסטים, רודני מקגרודר הרשים עם 20, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ואוליניק סיים עם 9 בלבד, אבל עם הסל החשוב במשחק.

מרקל פולץ קולע שלשה ומטריף את הקהל

פילדלפיה (1:1) - שיקגו (1:0) 108:127

פילי קיבלה יריבה נוחה למדי כדי להתאושש מהתבוסה המאכזבת לבוסטון בליל פתיחת העונה, וכוכביה ניצלו זאת כדי לשפר את הסטטיסטיקה ואת מצב הרוח. בן סימונס רשם טריפל דאבל ראשון העונה (מני רבים?) וסיים עם 13 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ג'ואל אמביד עשה ככל העולה על רוחו בצבע עם 30 נקודות, 12 ריבאונדים ו-4 חסימות, ומרקל פולץ הצדיק לשם שינוי את הקרדיט בחמישייה עם 12 נקודות (5 מ-15 בלבד מהשדה), 5 אסיסטים ואפילו שלשה שהקפיצה את הקהל. זאק לאבין קלע 30 נקודות לא מנחמות עבור הבולס, שסבלו מרבע שלישי איום ונורא (18:37 לפילי) ונראים בדרך לעוד עונה מרובה במפלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully