וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן יצאה מהמשבר, דורטמונד הביסה את שטוטגרט בחוץ

הבווארים ניצחו 1:3 בוולפסבורג עם צמד של לבנדובסקי, המוליכה הלמה בשטוטגרט 0:4. ורדר ברמן עלתה למקום השני עם 0:2 מול שאלקה

שחקני באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, סרג' גנאברי. רויטרס
בבאיירן נושמים לרווחה. לבנדובסקי וגנאברי/רויטרס

אחרי פגרת הנבחרות, שהייתה ממש לא מוצלחת עבור גרמניה, המחזור השמיני בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם 1:7 ענק של איינטרכט פרנקורט על פורטונה דיסלדורף. חגיגת השערים נמשכה גם ביום שבת, כשבמוקד עמדו המשחקים של בורוסיה דורטמונד (0:4 בחוץ על שטוטגרט) ובאיירן מינכן (1:3 בוולפסבורג). ורדר ברמן ניצחה 0:2 את שאלקה בחוץ ועלתה אל המקום השני.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
גונסאלו היגואין: "יובנטוס בעטה אותי החוצה"
מי לדעתכם יהיה המאמן הראשון שיפוטר? הצביעו

שחקני בורוסיה דורטמונד, לוקאש פישצ'ק, ג'יידון סאנצ'ו. רויטרס
מסע הופעות נמשך. דורטמונד חוגגת/רויטרס

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 4:0

מסע ההופעות של דורטמונד נמשך גם במרצדס בנץ ארנה עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות. החבורה של לוסיאן פאברה פתח עם בליץ וכבשה שלושה שערים קבוצתיים מהירים מרגלי ג'יידון סאנצ'ו (3), מרקו רויס (23) ופאקו אלקאסר (25 - השער השביעי שלו בליגה). מקסימיליאן פיליפ הצטרף לחגיגה וחתם את התוצאה בדקה ה-85. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה השוורצגלבן כובשים 4 שערים או יותר ב-4 משחקים רצופים בליגה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן באיירן מינכן, אריאן רובן, סופג כרטיס אדום. רויטרס
אדום ראשון מאז אפריל 2011. רובן/רויטרס

וולפסבורג - באיירן מינכן 3:1

הרבה לחץ השתחרר בבאיירן מינכן אחרי שלוש נקודות חשובות בחוץ. הבווארים הגיעו אחרי שני הפסדים ברציפות ו-222 דקות ללא שער, אבל יצאו מהמשבר. רוברט לבנדובסקי כבש פעמיים בדקות 30 ו-48 וחאמס רודריגס חתם בדקה ה-72. ווט וחהורסט הכניע את מנואל נוייר בדקה ה-63, אבל וולפסבורג לא הצליחה להתקרב יותר מזה. באיירן שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-57, אז אריאן רובן הורחק בצהוב שני - הכרטיס האדום הראשון שלו מאז אפריל 2011.

לוקה יוביץ', שחקן איינטכרט פרנקפורט. רויטרס
ישיגוחמישייה היסטורית. יוביץ'/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - פורטונה דיסלדורף 1:7

במשחק שפתח את המחזור איינטרכט פשוט התעללה בעולה החדשה והשמיכה במומנטום האדיר שלה שהחל עוד לפני פגרת הנבחרות. הכוכב הגדול של המשחק היה לוקה יוביץ' בן ה-20 שלהט עם חמישייה לרשת של פורטונה דיסלדורף. יוביץ' ניצל פעם אחר פעם את חוש המיקום הטוב שלו ברחבה ואת יכולת הנגיחה שלו כדי להביך את הגנת פורטונה ולהפגיש את הכדור עם הרשת (24, 36, 55, 69, 72). סבסטיאן האלר (20 בפנדל, 50) הוסיף צמד לזכות איינטרכט. דודי לוקבקיו רק המתיק את הגלולה המרה עבור פורטונה שזה ממש לא היה ערב המזל שלה. טאלב טואטחה לא נכלל בסגל איינטרכט. יוביץ', אגב, הפך לשחקן הכי צעיר בתולדות הבונדסליגה שכבש חמישה שערים במשחק אחד.

שחקני ורדר ברמן חוגגים. GettyImages
שחקני ברמן חוגגים ניצחון רביעי בחמישה משחקים/GettyImages

שאלקה - ורדר ברמן 2:0

הירוקים, ללא ספק הפתעת העונה בבונדסליגה עד כה, עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ושמרו על המקום השני עם 17 נקודות מ-24 אפשריות עד כה. מנגד, שאלקה חזרה לאכזב אחרי שרשמה שני ניצחונות ליגה ועוד אחד בליגת האלופות בשבוע שלפני היציאה לפגרת הנבחרות. מקסי אגשטיין הצעיר והכישרוני כבש צמד עבור ברמן כשהראשון בדקה ה-43 אחרי בישול של מקס קרוזה והשני בדקה ה-66 אחרי בישול של תיאו גברה סלסי. זוהי פתיחת העונה הכי טובה של ברמן מאז 2005/6, אז היו לה 19 נקודות מ-24 אחרי שמונה מחזורים והיא סיימה את אותה עונה במקום השני.

אוגסבורג - ר.ב. לייפציג 0:0

באייר לברקוזן - האנובר 2:2
ללברקוזן: לארס בנדר (34), קארים בלראבי (90). להאנובר: פלורן מוסליה (25), פליפה (54).


נירנברג - הופנהיים 3:1
לנירנברג: האנו בהרנס (18, פנדל). להופנהיים: רייס נלסון (50, 57). אדם סולואי (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully