וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שחקנים חוששים כי המערך חשוף מדי, סילבסטר צפוי לפתוח

18.10.2018 / 13:52

גיא לוזון תרגל מערך של שני חלוצים לקראת אשדוד (א', 21:00), הסלובקי מקבל עדיפות על פני אולנארה. שחקנים: "לא בטוח שזה נכון להכניס חלוץ במקום קשר". גיא לוזון: "מתרגלים מערכים שונים"

אתר רשמי

אחרי פגרה קצרה שבה נבחרת ישראל השיגה שני ניצחונות משמחים, הליגה חוזרת לפעילות בסוף השבוע. אחד המשחקים המסקרנים ייערכו בראשון, כאשר בית"ר ירושלים תנסה להיחלץ מהמקום האחרון המביך מבחינתה כשתתארח אצל מ.ס. אשדוד. למרות הצרות המקצועיות, בקבוצה יש אווירה טובה באימונים הרבה בזכות הבעלים משה חוגג שנכח בהם השבוע וגם השתתף במשחקונים.

בצד המקצועי, המאמן ממשיך לתרגל הרכב עם שני חלוצים כאשר נראה כי כרגע מקומו של אנתוני וארן מובטח וההתלבטות היא בין יקוב סילבסטר לארון אולנארה. הניגרי עצמו חש רגישות היום כשסילבסטר היה זה שתורגל ונראה כי כרגע העדיפות היא לסלובקי. אופיר קריאף יפתח כמגן ימני, דן איינבינדר ואפונסו טיירה בקישור ואילו בכנפיים ישחקו עידן ורד ואור אינברום. ורד ערך היום אימון חלקי וחש טוב יותר וההערכה היא כי יהיה כשיר למשחק. המאמן גיא לוזון ערך אסיפה לקראת האימון והראה לשחקנים קטעים ממשחקיה של אשדוד. בבית"ר לוקחים בחשבון שאשדוד תסתגר ועובדים בעיקר על הנעת כדור נכונה.

בעקבות התרגולים, שחקנים בקבוצה חששו כי המערך חשוף מדי ואמרו: "אנחנו מקבלים כל משחק בממוצע שני גולים ויותר, לא בטוח שזה נכון להוריד שחקן קישור ולהכניס חלוץ במקומו, חייבים קודם לעצור את הספיגות כל משחק".

עוד בנושא

גיא לוזון עשוי לשנות מערך במשחק נגד מ.ס. אשדוד
חוגג: "הגזענות היא חילול השם. כשיושבים עם הקיצונים הדברים מסתדרים"
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ארון אולנארה שחקן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה מנהל בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עשוי להיות בסגל בראשון. אולנארה עם אלי אוחנה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

גיא לוזון ערך מסע"ת לקראת המשחק ודיבר על המערך שהוא מתרגל: "עדיף שקודם השחקנים יידעו את המערך שבו נשחק באשדוד. אנחנו מתרגלים מערכים שונים כדי שנהיה אפקטיביים בהתקפה אבל גם לא חשופים הגנתית"

על ארון אולנארה: "המצב לא ברור בקשר אליו. אם הוא ירגיש טוב ויהיה כשיר מבחינה בריאותית הוא יהיה בסגל. גם לגבי עידן ורד הדברים דומים".

על רעשי הרקע סביבו בגלל התוצאות הלא טובות: "אני לא מתעסק ברעשי הרקע כי הם לא יועילו לי. מתרכז רק בלשפר את השחקנים ולחבר את הקבוצה. לא נעלבתי מדברי חוגג שהוא רוצה תוצאות. הוא הבוס של הקבוצה ורוצה שננצח. אנחנו השחקנים רוצים לא פחות ממנו, לא חושב שהייתה סיבה להיעלב. התרופה הכי טובה היא ניצחון. ניצחון ייתן לנו את השקט והביטחון לקראת ההמשך".

על התקופה שלו במכבי חיפה לעומת התקופה בבית"ר: "במכבי חיפה הייתי עם 10 נקודות אחרי 6 משחקים. אין מה להשוות בין המועדונים. כל קבוצה והאנרגיה שלה".

אפונסו טיירה אמר: "זו רק תחילת העונה. זה נורמאלי שישפטו אותנו לפי התוצאות. גם השחקנים הכי מנוסים צריכים זמן כדי לעבוד, להבין אחד את השני ואת המאמן. אני חושב שאנחנו מספיק חזקים כדי להתמודד עם הקבוצות הכי טובות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully