וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לג'ואל אמביד נמאס מבוסטון, סטפן קרי: "מוכנים לאליפות שלישית ברציפות"

הסלטיקס שוב ניצחו את הסיקרס והסנטר הודה: "זו לא יריבות, הם כל הזמן בועטים לנו בתחת". הייוורד נרגש מהקאמבק: "זה מדהים". האלופה קיבלה את הטבעות, סטיב קר: "עדיין לא נראים כמו עצמנו". וגם: צפו בשלשה האדירה של לברון באימון הלייקרס

התגעגענו, חיכינו, והלילה (בין שלישי לרביעי) ליגת ה-NBA סוף סוף שבה אלינו עם שני משחקים איכותיים. בזה שהוציא לדרך את העונה הביסה בוסטון 87:105 את פילדלפיה, ולאחר מכן שחקני גולדן סטייט קיבלו את טבעות האליפות, והתפנו לנצח 100:108 את אוקלהומה סיטי.

נתחיל עם הסלטיקס, שאמנם קיבלו בחזרה את קיירי אירווינג וגורדון הייוורד, אך בו בזמן המשיכו איפה שנעצרו בעונה שעברה, כלומר: הציגו לראווה את ג'ייסון טייטום, שהיה נפלא עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, וחיפה על ערב חלש של אירווינג (2 מ-14 מהשדה, 7 נקודות) וערב בינוני של הייוורד (4 מ-12 מהשדה, 10 נקודות).

עוד בנושא:

עונת ה-NBA נפתחה: הווריירס גירדו ניצחון 100:108 על הת'אנדר, 87:105 לבוסטון על פילי
עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

"אני הרבה יותר בטוח בעצמי ויותר רגוע", אמר שחקן השנה השנייה. "אני יודע למה לצפות כעת, פשוט שמחתי לחזור לשחק. היינו מאוד נלהבים לקבל בחזרה את קיירי וגורדון".

הייוורד, שנפצע במשחק פתיחת העונה של 2017/18, שב סוף סוף לפרקט והתרגש בעיקר מהקהל: "הוא היה נהדר, מדהים, כל מה שציפיתי לו כשחתמתי כאן. הייתי צריך לחכות שנה שלמה, אבל זה היה מדהים. האדרנלין שלי זרם בדקות הראשונות, אולי של כולם, זה צעד גדול עבורי, זו ברכה שאני יכול לשחק שוב כדורסל".

כך מרכוס סמארט הגיע לפתיחת העונה

"זו לא יריבות", הודה ג'ואל אמביד המאוכזב, "אני לא יודע מה המאזן שלנו מולם, אבל הוא די גרוע. הם כל הזמן בועטים לנו בתחת. אנחנו חייבים למצוא דרכים לנצח אותם, והעונה הם עוד יותר טובים".

ברט בראון הוסיף: "עוד מוקדם לקבוע, כרגע זו יריבות בין האוהדים. לבוסטון יש המון כישרון, המון הייפ, אבל אני אוהב את האינטנסיביות שלנו כשאנחנו משחקים מולם".

הג'נרל מנג'ר החדש של הסיקסרס אלטון בראנד סיכם: "יהיה מעניין, יש לנו הרבה כישרון, אנחנו לא רחוקים מהם".

וכעת, לאלופה. סטפן קרי, קווין דוראנט ושאר החברים קיבלו את טבעות האליפות בזמן שדגל האליפות הונף לתקרת האורקל ארינה - האולם אותו הווריירס יעזבו בסיום העונה הנוכחית. לאחר מכן, התפנתה גולדן סטייט לחגוג גם על הפרקט, כשאמנם התקשתה למשך פרקים ארוכים מול אוקלהומה סיטי נטולת ראסל ווסטברוק, אך לבסוף ניצחה 100:108 בזכות 32 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים של קרי, ו-27, 8 ו-6 של דוראנט.

"אנחנו יודעים שהאולם הזה מיוחד ורוצים להפוך את העונה הזו למיוחדת", אמר סטיב קר. "זה צעד נהדר עבור המועדון. עדיין לא ממש נראינו כמו עצמנו וזה לא מפתיע, אנחנו זקוקים לעוד כמה שבועות".

קרי הוסיף: "המשחק הראשון תמיד יכול ללכת לכל כיוון. הרבע השלישי שלנו היה מזעזע, אבל עצרנו את הריצה שלהם והשלמנו את המשימה. חייבים לשמור על הכדור בצורה טובה יותר. לזכות באליפות שלישית ברציפות ישים אותנו בשורה מאוד נדירה ואנחנו לא מתביישים לדבר על זה. אני חושב שאנחנו מוכנים".

ד"ש מדריימונד גרין ג'וניור

לברון לא שיחק הלילה - כלומר, הוא שיחק במשחק אימון פנימי של הלייקרס, וקלע את השלשה האדירה הזאת על הבאזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully