וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העימות בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו באימון מנצ'סטר יונייטד

על רקע הדיווחים לקרע בין מאמן יונייטד לקשר הצרפתי, השניים צולמו מחליפים מבטים ארסיים באימון. באנגליה טוענים: פוגבה ביקש לעזוב לברצלונה, מוריניו הודיע לו: לא תוכל להיות קפטן. עוד נטען: "מוריניו במלחמה עם השחקנים"

רויטרס

צפו: העימות בין מוריניו לפוגבה באימון יונייטד

מנצ'סטר יונייטד סוערת אחרי הפתעת הענק בגביע הליגה האנגלי: השדים האדומים הודחו אתמול (שלישי) כבר בסיבוב השלישי במפעל, אחרי שהפסידו לדרבי קאונטי מליגת המשנה 8:7 בפנדלים אחרי 2:2 בתום 90 דקות באולד טראפורד. מאמן דרבי פרנק למפארד גבר על מי שהיה מאמנו בצ'לסי, ז'וזה מוריניו, אשר נמצא כעת תחת מתקפה כבדה מצד התקשורת האנגלית ואוהדי יונייטד. מדובר בהפסד הראשון של מוריניו ביונייטד במשחק בו קבוצתו כובשת ראשונה, שממשיך את התקופה הרעה שלו ושל קבוצתו, אחרי ה-1:1 הביתי מול וולבס בשבת בליגה. עוד לפני המפלה, מוריניו קיבל החלטה שפול פוגבה לא ישמש כקפטן משני במהלך שהרעיד את התקשורת האנגלית. כעת הוא יצטרך להתמודד עם תוצאה מאכזבת נוספת.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד הודחה אחרי שהפסידה בדו קרב פנדלים לדרבי קאונטי
ז'וזה מוריניו לפול פוגבה: "לא תענוד יותר את סרט הקפטן"

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד (במרכז) צופה מהיציע. רויטרס
או הוא או מוריניו. פוגבה, ביציע/רויטרס
צילום מסך: פוגבה מתעמת עם מוריניו. אתר רשמי
איבה נוכחת. פוגבה באימון/אתר רשמי

החזית מול פול פוגבה ממשיכה להתחמם. באנגליה טוענים שמוריניו הדיח את הכוכב הצרפתי מתפקיד הקפטן לאחר שפוגבה אמר לו שהוא רוצה לעזוב ולעבור לברצלונה. פוגבה היה קפטן יונייטד בשלושה משחקים העונה (אנטוניו ולנסיה הוא הקפטן הראשי), אבל באנגליה טוענים: מוריניו סבור שלא מקובל ששחקן שרוצה לעזוב יהיה הקפטן, וההחלטה נמסרה לסגל הקבוצה שעות ספורות לפני ההפסד, כשפוגבה עצמו צפה במשחק מהיציעים לאחר שלא נכלל בסגל. "האמת היחידה היא שאני קיבלתי את ההחלטה שפול לא יהיה יותר הקפטן השני", אמר מוריניו, "זה אותו אדם שהחליט שפול כן יהיה הקפטן השני. לא הדחה, פשוט החלטה שאני לא צריך להסביר".

פוגבה ומוריניו במתיחות גדולה בשנה וחצי האחרונות, כשרק השבוע הצרפתי העביר ביקורת סמויה על מוריניו וטען ש"באולד טראפורד יונייטד צריכה לתקוף, לתקוף, לתקוף", עם רמיזה לסגנון ההגנתי של הקבוצה (יש לציין כי לאחר מכן פוגבה אמר שדבריו עוותו ויצרו "דרמה" שלא כיוון לה). כמו כן הצרפתי אמר בחודש שעבר שהוא מעדיף שלא להרחיב על מצבו מחשש שייקנס.

באנגליה טוענים שהשניים התכתבו בטלפון לאחרונה, במה שהגביר את המתיחות ביניהם. פוגבה כבר הודיע בקיץ ליו"ר אד וודוורד שהוא מעוניין לעזוב אחרי שסוכנו מינו ראיולה כבר הצילח לסגור עם ברצלונה את תנאיו האישיים. וודוורד נחוש לשמור על הכוכב הגדול שלו, אבל המתיחות שלו פוגבה עם המאמן מקשה על העניינים.

ב"דיילי מייל" אף נכתב שהצוות של מנצ'סטר יונייטד לא אוהב את הגישה של פוגבה, שלפני המשחק האחרון "השמיע באוטובוס הקבוצה מוזיקה בקול גבוה, בזמן שבצוות הרגישו שהשחקנים צריכים שקט על מנת להגיע מרוכזים יותר". כזכור, אחרי ה-1:1 מול וולבס בליגה בשבת, מוריניו ביקר את שחקניו וטען שהם הגיעו למשחק בגישה הלא נכונה, ואמר ש"התיקו היה שיעור, שיעור חשוב שאני חוזר עליו שבוע אחרי שבוע, שחלק מהשחקנים שלי לומדים. כל קבוצה נותנת מול יונייטד את משחק חייה, ועלינו להשתוות ברמת האגרסיביות והתשוקה. 95 אחוז זה לא מספיק".

היום פורסם ב"סקיי ספורט" סרטון חדש מהאימון, שבו פוגבה ומוריניו מחליפים מבטים ארסיים ומלאי איבה, שמבהירים שהדיווחים על מתיחות אמינים, מורגשים ונוכחים בכל רגע.

עוד באותו נושא

פול פוגבה: "באולד טראפורד אנחנו צריכים לתקוף, לתקוף ולתקוף"

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו יורד מהמגרש עם שחקני הקבוצה אריק באיי, אשלי יאנג. רויטרס
אכזבה אדירה. מוריניו, באיי ויאנג בסיום/רויטרס

אתמול מוריניו דווקא בחר לפרגן לאורחים על הניצחון: "הם היו מלאי אמונה ומוטיבציה, שיחקו טוב, ומגיע להם כל הכבוד", אמר הפורטוגלי, שהמשיך: "היינו צריכים לכבוש עוד שער כדי להרוג את המשחק הזה, אבל לא עשינו את זה. לא שיחקנו טוב במחצית השנייה בכלל, לא אהבתי את ההופעה שלנו. אחרי שירדנו ל-10 שחקנים הקבוצה הפכה טובה יותר ונלחמה, ואהבתי את זה. בפנדלים מישהו היה חייב להחמיץ. כשראיתי שפיל ג'ונס ניגש לבעוט, ידעתי שאנחנו בצרות. האם אני מבקר את הקבוצה? לא, אני שייך לה. אתם רוצים שאגיד ששיחקנו מדהים? יש אמת, והאמת היא שהקבוצה היריבה שיחקה טוב יותר, לפחות במחצית השנייה. זה הניתוח שלי".

מרטין קיאון, בלם העבר של ארסנל ונבחרת אנגליה ניתח את הסיטואציה לרשת ה-BBC: "נראה שמוריניו נמצא במלחמה אמיתית עם שחקניו. הוא מוכרח לראות את הצדדים החיוביים שיש בהם, אחרת זה יילך למקום לא טוב". קיאון הוסיף ואמר: "התקשורת תהפוך את זה עכשיו למשבר עצום. היו להם כמה תוצאות טובות, אבל לפתע הם כישלון. אני חושב שיש להם קבוצה טובה, הם פשוט צריכים להיות ביחד כי חדר ההלבשה שלהם מאוד פגוע כרגע".

בצד המנצח, פרנק למפרד המאושר אמר בסיום: "אני בהלם, אבל בהלם חיובי. שיחקנו מדהים, ואני גאה מאוד בשחקנים שלי. ניצחנו בדו קרב פנדלים, ובפנדלים חשובה המנטליות והאישיות של הבועטים ואני כל כך גאה בהם. ניצחון כזה יכול לתת לנו המון ביטחון להפוך לקבוצה מצליחה. שיחקנו נגד שחקנים ברמה עולמית והיינו נהדרים". הארי ווילסון, שכבש שער נהדר בכדור חופשי: "ידעתי שאנחנו מספיק טובים, התחושה מדהימה".

השדים האדומים ינסו להתאושש ביום שבת הקרוב, כשיצאו למשחק חוץ נגד ווסטהאם במסגרת המחזור השביעי של הפרמיירליג. כעבור שלושה ימים הם יארחו את ולנסיה הספרדית בליגת האלופות, במשחק שיפתח להם חודש לא פשוט בו גם יתארחו אצל צ'לסי ויפגשו את יובנטוס ואולי אף את האקס, כריסטיאנו רונאלדו, אם עונש ההרחקה של האחרון לא יורחב.

מאמן דרבי קאונטי פרנק למפארד עם מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
התלמיד גבר על המורה. פרנק למפארד עם ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully