וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "אולי עוד שנה נהיה ברמה של ליברפול". ז'ורז'יניו קבע שיא ליגה

מאמן צ'לסי מתגעגע לפדרו ומנמיך ציפיות לפני צמד המשחקים מול ליברפול: "הם עובדים יחד כבר שלוש שנים, אנחנו בקושי 40 יום. הם צעד לפנינו". קשר הרכש הדהים עם 180 מסירות מדויקות

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי לפני פליפה אנדרסון שחקן ווסטהאם. רויטרס
שיאן הפרמיירליג החדש. ז'ורז'יניו/רויטרס

צ'לסי אמנם איבדה את המאזן המושלם שלה בפרמיירליג עם 0:0 הערב (ראשון) מול ווסטהאם, אבל קיבלה שיא חדש שרשום על שמה, או יותר נכון על שמו של ז'ורז'יניו. קשר הרכש מנאפולי השלים לא פחות מ-180 מסירות וניפץ את שיא הליגה, לפחות מאז החלו למדוד את מספר הנגיעות בכדור ב-2003/04, מה שאומר שהוא דייק במסירה בממוצע כל חצי דקה. הברזילאי שהתאזרח באיטליה נגע בכדור 191 פעמים (הכי הרבה העונה בליגה) והשלים 134 מסירות בחצי המגרש של היריבה (מקום שני העונה בליגה) בדרך ל-90 אחוזי דיוק.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
יורגן קלופ הרגיע: "וירג'יל ואן דייק לא סובל מפציעה רצינית, הוא יהיה בסדר"
ליברפול נותרה מושלמת, מנצ'סטר יונייטד מעדה לעיני אלכס פרגוסון

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
מתחיל את "שבוע ליברפול". מאוריציו סארי/רויטרס

המאמן מאוריציו סארי התמקד בחסרונו של פדרו, שפתח את העונה מצוין ונעדר בגלל פציעת כתף: "הוא שחקן מאוד חשוב כי הוא השחקן הכי טוב שיש לנו בתנועה ללא כדור. ננסה להחזיר אותו בסוף השבוע, אבל כרגע אני לא יודע מה יהיה".

כעת לסארי מצפים שני מפגשים מול ליברפול - בגביע הליגה ביום רביעי באנפילד ואז המשחק החשוב יותר בליגה בבית ביום שבת: "נשחק מול קבוצה מאוד טובה, נגד קבוצה שעובדת עם אותו מאמן כבר שלוש או ארבע שנים, אני לא זוכר בדיוק. עם צעד לפנינו כרגע. אנחנו התחלנו לעבוד רק לפני 40 יום, אז מבחינתנו זה עוד מוקדם. אנחנו צריכים לעבוד ואולי בעוד שנה נהיה ברמה של ליברפול. בגביע הליגה אעשה 11 שינויים או אולי רק חמישה, נראה מה יהיה מחר באימון. לליברפול היה יום מנוחה אחד יותר".

אדן הזאר התייחס לתיקו המאופס מול ווסטהאם: "ידענו שזה מגרש קשה, הפסדנו פה 12:0 בעונה שעברה, אבל יכולנו לנצח. היו לנו הרבה החמצות ואנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל גם הם החטיאו וסך הכול אנחנו יכולים להסתפק בנקודה. אלברו מוראטה עוד יכבוש הרבה ואני אספק לו בישולים רבים. היום זה לא היה טוב, אבל ננסה שוב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully