וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המו"מ עם אלי דסה יחודש. איתי שכטר "הבינגו של הליגה"

23.9.2018 / 6:37

הצהובים ינסו שוב להבטיח את עתידו של המגן שמסיים חוזה בסוף העונה. בקבוצה מאושרים מהרווח כפול שבמכירת קיארטנסון: "גם קיבלנו כסף, וגם זכינו מחדש בשכטר". וגם: גלזר "מרגיש בתוך חלום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. במכבי מתחילים להאמין שגם המזל איתם

לגיא מלמד שעזב אמש בין הראשונים את האצטדיון בנתניה, מכבי תל אביב מזכירה את הפועל באר שבע. "הם חזקים מאוד", אמר החלוץ הטרי של מכבי נתניה שהגיע מבירת הנגב. "הם משחקים טוב, אבל יש להם גם את המזל הזה שצריך". מכבי תל אביב לא שיחקה יותר טוב ממכבי נתניה אמש (שבת), אבל התחושות בקבוצה הן שמשהו טוב קורה ושאחרי הרבה מאוד זמן, יש למכבי תל אביב גם את האקס פקטור הזה שיודע להכריע משחק. אתמול הוא הגיע בדמות שער ניצחון מאוד לא אופייני לאלי דסה. "אם במשחק פחות טוב שלנו ידענו לקחת שלוש נקודות יקרות במשחק חוץ ומול מכבי נתניה שהגיעה למשחק כמו חיה פצועה, אז אנחנו במקום הנכון", הודו במועדון. "לנצח כשאתה במשחק פחות טוב, זה לפעמים יותר חשוב מאשר כשאתה שולט ומנצח במשחק מושלם שלך".

גם מאמן מכבי תל אביב הודה שזה היה ניצחון עם לא מעט מזל. "זה היה גול עם הרבה מזל", אמר ולאדן איביץ'. "אנחנו ראויים לניצחון כי מכבי נתניה לא נמצאת במקום הריאלי שלה. היא קבוצה הרבה יותר טובה מכדי להיות במקום האחרון".

עוד בנושא

עם הרבה מזל: מכבי תל אביב גירדה 1:2 על מכבי נתניה ונותרה בפסגה
איביץ': "לא שיחקנו טוב במחצית השנייה". דסה: "נתניה יריבה קשה"

ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחייך בלב. ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

2. איביץ' ממליץ בחום על השארת אלי דסה

ספק רב אם אלי דסה התכוון לבעוט לשער של דני עמוס. דסה לא ניחן בהרמת כדור מדוייקת ובישולים זה לא הצד הכי חזק במשחק שלו. אבל דסה הוא הרבה יותר ממגן שתומך הרבה בהתקפה והוא היה ראוי לשער הזה אחרי תקופה מאוד ממושכת בה הוא סופג לא מעט ביקורות בעיקר בשל העובדה כי בשעתו דרש 800 אלף יורו נטו לעונה כדי לחתום על חוזה חדש. בסוף העונה הזו המגן הימני יהיה שחקן חופשי ואם לא יאריך חוזה תוך כדי העונה, הוא עשוי לעזוב לקבוצה בחו"ל. "אלי דסה הוא מהשחקנים היותר איכותיים במכבי תל אביב", פרגן לו המאמן איביץ' בסיום המשחק וגילה כי הוא מאוד רוצה לראות את דסה ממשיך במכבי תל אביב. "הוא משחק הרבה במכבי תל אביב וגם בנבחרת ישראל וברור שאנחנו נרצה שהוא יישאר איתנו גם בשנים הבאות. זו החלטה שהוא צריך לקבל במקביל לשיחות שהוא מנהל עם ההנהלה". במכבי תל אביב יזמנו שוב את דסה לשיחות על הארכת חוזהו.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: איינבינדר החולה בספק לסכנין, טל בן חיים תורגל בהרכב

לכתבה המלאה
אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפעם יצליח להגיע לסיכום? אלי דסה/ברני ארדוב

3. בחירת ה-18 הפכה למשימה קשה מאוד

ולאדן איביץ' הודה אתמול כי קשה לו מאוד לקבל החלטה באשר ל-18 השחקנים שיתלבשו בכל משחק. אתמול הוא השאיר ביציע את ארון שוינפלד, איתן טיבי, יונתן כהן, מאור קנדיל ומתן חוזז. דור פרץ, למשל, אחד הבאנקרים של המאמן הסרבי, לא פתח אתמול ונותר על הספסל ללא דקת משחק. "דיברתי הרבה פעמים עם השחקנים על ההחלטות שלי לגבי מי שיתלבש למשחקים. ההחלטות תלויות מאוד ביריבות שלנו. אלה הם חייו של מאמן ומאמן צריך לקבל החלטות קשות". פרץ צפוי לחזור להרכב במשחק גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה ביום רביעי במקום רוסלן ברסקי שרשם משחק מאוד פושר אתמול.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחזור בקרוב להרכב. דור פרץ/יוסי ציפקיס

4. דן גלזר: "אני מרגיש בתוך חלום"

במכבי נתניה מבכים לאחרונה את עזיבתם של ערן לוי ודיא סבע, אבל אחרי המשחק אמש, אוהדי נתניה יכניסו גם את דן גלזר לרשימת החסרים של קבוצתם. "אני מקבל הרבה טלפונים והודעות מאוהדי מכבי נתניה שמזכירים לי כמה אני חסר", שיתף אמש גלזר. "אני מחזיק להם אצבעות בהמשך הדרך. קשה לראות את נתניה במקום האחרון. הם קבוצה מצויינת שהקשתה עלינו את החיים. אני בטוח שהם ייצאו מהחצי משבר הזה כי יש להם אנשי מקצוע טובים".

גלזר תופס לעצמו את עמדת הקשר האחורי ונראה כי הוא אפילו לא מעכל. "אני מרגיש בתוך חלום. החודשיים האחרונים שינו את המעמד שלי בליגה. האתגר עכשיו הוא להישאר למעלה ולהמשיך להיות דומיננטי במכבי תל אביב". על המאבק שיש על כל מקום בסגל, אמר גלזר: "התחרות היא לא על ה-11, אלא על מי שמתלבש. אם הייתם רואים את האימונים, הייתם רואים מה כל אחד נותן כדי שהמאמן ילביש אותו בשבת. מה שטוב הוא שגם מי שלא משחק, רוצה מאוד בהצלחת הקבוצה ולאורך זמן נצטרך את כולם בכושר. יש כאן סגל מאוד איכותי וכל אחד ייתן את התפוקה שלו בהמשך העונה".

דן גלזר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קפיצת מדרגה תוך חודשיים. גלזר/ברני ארדוב

5. מכבי מאוהבת בשכטר

את השער הראשון אמש שוב כבש איתי שכטר. יש הרבה חלוצים בארץ שיודעים לתת גולים בגארבג' טיים. שכטר הוא מסוג השחקנים שנותן לקבוצה את הגול הכי חשוב. עד השער שכבש, מכבי תל אביב היתה מאוד בינונית, אבל במהלך טיפוסי שנעזר בתנועת הישבן המפורסמת שלו, ברח שכטר לטים הויבאך ומשם היה לו קל לעבור את דני עמוס ולהרשית. "המכירה של קיארטנסון עשתה שירות גדול מאוד למכבי תל אביב", הודה אמש גורם במועדון. "גם קיבלנו כסף וגם זכינו בשכטר הרבה יותר שקט בראש ועם דקות משחק כבר משריקת הפתיחה. זה הבינגו של הליגה עד עכשיו".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מי זוכר את קיארטנסון? שכטר חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully