וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "היורוליג לא עוזר לשחקנים עם לוח הזמנים. לא ברור למה"

רכז מכבי תל אביב, שחוזר למפעל הבכיר אחרי ארבע שנים, התלונן ביוון על השיטה, הציב מטרות צנועות ("לא חושבים על פיינל פור"), ופרגן לווילבקין ("משחק עם תשוקה") והקבוצה ("זה הבית השני שלי")

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר ליורוליג אחרי ארבע שנים. פארגו/יוסי ציפקיס

על אף השינויים בסגל והכוכבים שהצטרפו, ג'רמי פארגו אמור להיות גם העונה אחד המנהיגים של מכבי תל אביב - על המגרש ומחוצה לו. בגיל 32, בעיצומה של הקדנציה השלישית שלו בשורות הצהובים והרביעית בישראל, אחרי שהספיק לזכות בשלוש אליפויות ובשני גביעי המדינה, הרכז הוותיק נראה בוגר ושקול יותר, מה שמתבטא גם באמירות ובציטוטים שלו.

אמש (חמישי) פורסם ראיון נרחב עם הרכז באתר היווני SDNA, בו סיפר על תפקידו החדש, על הציפיות מהקבוצה בעונה הקרובה, וגם על השאיפות ליום שאחרי הקריירה.

"במידה מסוימת, מכבי תל אביב הפכה לבית השני שלי. אחרי כל כך הרבה פעמים שעזבתי וחזרתי, זה כבר מרגיש ככה", אמר. "יש לי זכרונות נעימים מאוד ממכבי. האנשים שם חמים ומחבקים אותי, ואני מאוד אוהב את זה. בנינו העונה קבוצה טובה מאוד ואנחנו רוצים להראות את זה על המגרש. אני חושב שתהיה לנו עונה נהדרת, בכל הרמות".

אם בעבר פארגו נהג לפזר הבטחות, הפעם הוא נקט בזהירות כשהתבקש להציב מטרות לעונה הקרובה. "המטרה הכי חשובה היא להעפיל לפלייאוף ביורוליג. בשנתיים האחרונות לא עשינו את זה, ובשביל קבוצה בסדר גודל של מכבי זה לא טוב. פיינל פור? אנחנו לא חושבים על זה. ככל שהעונה תתקדם נציב לעצמנו מטרות חדשות, אבל כרגע אנחנו חושבים רק איך לעלות לפלייאוף. זו העדיפות הראשונה".

ג'רמי פארגו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב היא הבית השני שלי". פארגו/ברני ארדוב

הפעם האחרונה שפארגו שיחק ביורוליג הייתה בעונת 2014/15, ומאז לא מעט השתנה, כולל הפורמט של המשחקים. פארגו אמר על כך ש"השיטה הנוכחית של היורוליג קצת מזכירה לי את ה-NCAA, רק ששם הליגה עזרה לקבוצות להתמודד בצורה טובה ונכונה יותר עם כל הטיסות, ואני לא בטוח שביורוליג עובדים ככה. ביורוליג יש למשל ארבע קבוצות מספרד. ומשום מה, יכול להיות לך יום משחק במדריד, אחרי יומיים משחק בית, אחר כך משחק בברצלונה, ואחר כך שוב בבית. זה לא כל כך מובן לי. אבל למען האמת גם לא כל כך אכפת לי, כי המטרה שלי היא לשחק ולנצח, לא לדבר על דברים אחרים".

במידה רבה, שיתוף הפעולה בין פארגו לבין השחקן היקר בקבוצה ומי שיהיה שותפו לקו האחורי, סקוטי ווילבקין, עשוי להיות פקטור מכריע. על כך אמר פארגו: "סקוטי שחקן נהדר, ואף אחד לא יכול לחלוק על זה. הוא משחק עם המון תשוקה, ובכל פעם שהוא נמצא על המגרש הוא משחק לא רק עבור עצמו, אלא גם עבור החברים שלו לקבוצה. אפשר להרגיש את זה. הוא מביא המון אנרגיות, ויש עוד לא מעט שחקנים כאלה בסגל שלנו השנה. זה חשוב מאוד".

פארגו גילה שהוא מתכנן לאמן ביום שאחרי הפרישה, ולכן תפקיד המנטור במכבי תל אביב מוצא חן בעיניו. "אני מרגיש שהתפקיד שלי העונה הוא בית ספר טוב למה שאני רוצה לעשות בעתיד. אני יודע שלא אוכל לשחק כדורסל עוד הרבה שנים, לכן אני מנסה לגדול וללמוד כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully