וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טל בן חיים ועוז ראלי תורגלו בהרכב לקראת בני סכנין

21.9.2018 / 7:43

גיא לוזון מתכנן לבצע כמה שינויים בשני: הבלם הוותיק עשוי לפתוח על חשבון סירושטיין, המגן אמור להחליף את פלג הצעיר. בבית"ר לא יצרפו שחקן בכל מחיר: "בוזגלו וז'אורז'יניו יכולים להיות הרכש הכי טוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כ-12,500 צופים הבטיחו מקומם באצטדיון טדי במשחק המסקרן בין בית"ר ירושלים לבני סכנין ביום שני. הכרטיסים ליציע המזרחי כבר אזלו, ובסוף השבוע צפויים לאזול גם הכרטיסים ליציע המערבי. לאחר מכן ייפתח היציע הצפוני למכירה עבור אוהדי בית"ר. בבית"ר ימשיכו היום בשיחות עם המשטרה במטרה להוריד את כמות השוטרים אותם היא דורשת, כ-231.

נראה כי המאמן גיא לוזון בוחן מספר שינויים לקראת המשחק. באימון אתמול תורגל עוז ראלי על חשבונו של מתן פלג וטל בן חיים על חשבונו של מיקי סירושטיין, שדווקא זכה למחמאות מהצוות המקצועי לאחר המשחק האחרון. בקישור ובהתקפה לא צפויים שינויים ונראה כי ערן לוי ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל.

במקביל, בית"ר ממשיכה לשקול לצרף שחקני התקפה חופשיים, אך בשלב זה כל השחקנים הבכירים שהמועדון התעניין בהם דרשו סכומי עתק וחוזים ארוכי טווח. "לא נחתים בכוח כדי להוסיף עוד שחקן לסגל. צריך לזכור שגם בוזגלו חוזר בקרוב ובהמשך גם ז'אורז'יניו, הם יכולים להיות הרכש הכי טוב שלנו", אמרו אמש בבית"ר.

עוד בנושא

משה חוגג: "במשחק נגד בני סכנין אשב עם בני בן ה-6 ביציע"
מכבי חיפה מתכוננת לשבת: רמי גרשון כשיר, סיידובה סומא בסגל

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים על הספסל. ברני ארדוב
יקבל צ'אנס בהרכב? בן חיים עם לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully