וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: כריסטיאנו רונאלדו יורחק רק ממשחק אחד ולא יחמיץ את יונייטד

באיטליה ובאנגליה מעריכים שאופ"א תסתפק בעונש קל לכוכב יובנטוס, ולא תממש את "תסריט הבלהות" של הרחקה משלושה משחקים. לואיס פיגו עוקץ: "ריאל מדריד טובה יותר בלי כריסטיאנו"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אופ"א תאפשר לו לשחק מול האקסית? רונאלדו אחרי ההרחקה/רויטרס

באיטליה מעריכים: כריסטיאנו רונאלדו יושעה ממשחק אחד בלבד בעקבות ההרחקה מול ולנסיה ולא יחמיץ את המפגש הפיקנטי מול האקסית מנצ'סטר יונייטד. אמש (חמישי) אופ"א הודיעה רשמית כי היא "בוחנת" את ההרחקה של רונאלדו ותודיע על עונשו של כוכב יובנטוס בשבוע הבא. תסריט הבלהות של רונאלדו הוא הרחקה משלושה משחקים - העונש המקסימלי בהרחקה מסוג כזה - שיגרום לו להחמיץ את שני המפגשים מול יונייטד ולחזור רק ב-27 בנובמבר למשחק הגומלין מול ולנסיה.

יחד עם זאת, באיטליה ובאנגליה העריכו הבוקר שהעונש צפוי להיות קל בהרבה, ומסתמן שההרחקה תהיה ממשחק אחד בלבד, מול יאנג בויז השוויצרית. ב"גרדיאן" פורסם כי "אופ"א יכולה להעניש אותו בחומרה אם תרצה בכך, אולם להבנתנו כוכב יונייטד יחמוק מזה".

אם אופ"א תחליט על עונש ביניים היא עלולה להרחיקו משני משחקים, מה שיגרום לו להחמיץ לא רק את המפגש הביתי מול יאנג בויז אלא גם את משחק החוץ מול יונייטד באולד טראפורד. הרחקה משלושה משחקים, כאמור, תגרור היעדרות משני המפגשים מול השדים האדומים, בית וחוץ.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו הורחק ובכה, אחותו: "רוצים להרוס אותו"
אלגרי יוצא להגנת כוכבו: "VAR היה עוזר מאוד במקרה הזה"
"ריאל מדריד החדשה כבר לא זקוקה לכריסטיאנו רונאלדו"

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
ומה שלום ריאל מדריד? טוב מאוד, תודה ששאלתם. מודריץ', איסקו ומרסלו חוגגים/רויטרס

כך או כך, במדריד ממשיכים לעסוק ביכולת המרשימה של ריאל מדריד בימים שאחרי כריסטיאנו רונאלדו. הבלאנקוס הביסו 0:3 את רומא בתצוגת תכלית מרשימה, וגם האקס לואיס פיגו כבר נשמע אחרת לחלוטין ביחס לעבר (לאחר העזיבה של רונאלדו הוא אמר ש"ריאל חייבת למצוא לו תחליף הולם").

"רונאלדו שחקן מרשים, שחקן עצום, אבל החיים נמשכים ואני חושב שריאל מדריד טובה יותר בלעדיו", אמר כוכב העבר, בן ארצו של רונאלדו. "אני משוכנע שהסגל הנוכחי בנוי מצוין כדי להגיע להישגים היסטוריים. חייבים לברך אותם על איך שהם נראים בלי רונאלדו".

פיגו הוסיף ש"לדעתי הכרטיס האדום לרונאלדו היה הגזמה פראית. הוא לא עשה משהו כל כך גרוע כדי שירחיקו אותו. אולי השופט ראה משהו שבטלוויזיה לא ראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully