וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הפסידה 80:75 למילאנו

סקוטי ווילבקין ערך בכורה מוצלחת עם 15 נקודות עבור ספאחיה, אבל לצהובים לא היתה תשובה למייק ג'יימס שלהט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים בזאגרב. אנג'לו קלויארו הוסיף 10 לספאחיה, שיפגוש בשישי את פנרבחצ'ה (18:30)

מייקל רול מכבי תל אביב מול אולימפיה מילאנו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב,
שוב עמד לרשותו של ספאחיה. מייקל רול/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה את מסע ההכנות שלה לקראת העונה הקרובה והערב (חמישי) הקבוצה של ספאחיה פתחה את דרכה בטורניר זאגרב עם הפסד 80:75 מול מילאנו החזקה של סימונה פיאניג'אני. מייקל רול וסקוטי ווילבקין עמדו לראשונה לרשותו של ספאחיה, אבל למכבי לא היתה תשובה למייק ג'יימס כוכב האיטלקים שלהט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, כולל סל גדול במאני טיים. מנגד, ווילבקין הציג בכורה לא רעה אצל הצהובים עם 15 נקודות ו-4 אסיסטים אך ניכר היה שהוא עדיין לא מחובר לקבוצתו החדשה.

שחקנים נוספים שראויים לציון אצל הצהובים הם ג'וני אובראיינט שהצטיין ברבע הרביעי בדרך ל-12 נקודות ו-6 ריבאונדים וגם אנג'לו קלויארו הציג יכולת טובה עם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים. מכבי תנסה להשיג ניצחון ראשון בטורניר במשחק הבא שלה, אלא שמחר מצפה לה משוכה אפילו גבוהה יותר בדמותה של פנרבחצ'ה של אוברדוביץ', סגנית אלופת אירופה שתפגוש את הצהובים בשעה 18:30.

נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "עבורנו הכי חשוב היה לחלוק את הדקות בין השחקנים ועשינו את זה מצוין. ההבדל בין הקבוצות היום היה לדעתי האחוז מחוץ לקשת. ג'רמי פארגו וטאריק בלאק לא שיחקו כי נתתי להם לנוח. היה משחק די טוב, השחקנים היו בסדר מבחינתי".

עוד בנושא
נבן ספאחיה: "דני אבדיה הכישרון הכי גדול שראיתי בקריירת האימון שלי"
הבחירה השנייה בדראפט עוברת לאירופה: דריק וויליאמס סיכם בבאיירן מינכן
למרות הופעה אדירה של ג'רמי פארגו: מכבי תל אביב הפסידה 95:99 בהארכה לא.א.ק אתונה
סרחיו יוי: "ה-NBA מפתה, אבל אני רוצה לפרוש בריאל מדריד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

seperator

מהלך המשחק

מילאנו פתחה את המשחק בסערה עם 0:7 מהיר, אבל כאן סקוטי ווילבקין התעורר עם שש נקודות רצופות וסל נוסף של נמרוד לוי קבע 8:11 בלבד לאיטלקים. פונטצ'יו קבר שלשה והעניק לאיטלקים יתרון שיא של 8:17, אבל מכבי סגרה טוב את הרבע הראשון עם ריצת 0:6 כדי לצמק ל-17:14. ג'ייק כהן קלע עוד סל יפה בצבע, אבל קוזמינסקאס תפר שלשה מנגד ושלשה של מייקל רול ממש על הבאזר קבעה: 19:22 למילאנו בסוף הרבע. הרבע השני היה שייך למכבי תל אביב ששמרה הרבה יותר טוב ויצאה למתפרצות שאותן סיימו ג'ייק כהן וגם אלכס טיוס שקבע 29:32 לצהובים כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. ג'ף ברוקס תפר שלשה מנגד כדי לקבוע שוויון 32. בשלב הזה מי שנכנס לעניינים במכבי היה אנג'לו קלויארו שקלע שש נקודות רצופות, אבל גאודאטיס קלע מהקו, קנדריק ריי איבד כדור ופונטצ'יו קלע אחת מהקו כדי לקבוע: 41:42 צמור למילאנו בהפסקה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מייק ג'יימס מילאנו.
הפעם האמריקאי של מילאנו ניצח. ווילבקין מול מייק ג'יימס

מילאנו פתחה את הרבע השלישי במצב רוח קרבי עם שלשות של נדוביץ' ומייק ג'יימס שכבר העלה את מאזנו ל-15 נקודות והעניק לאיטלקים יתרון של 49:53. התוצאה נתקעה על התוצאה הזו במשך דקות ארוכות עד שקנדריק ריי קלע ג'אמפ יפה וקירב את הצהובים למרחק של זריקה אחת. מכבי היתה קרובה כל הזמן, אבל לא הצליחה לסגור ונקודות עונשין של טארצ'בסקי קבעו: 55:60 לאיטלקים בסוף הרבע השלישי.

מייק ג'יימס אולימפיה מילאנו.
יריב מוכר. מייק ג'יימס מנסה לעבור את אלכס טיוס

הרבע האחרון נפתח בקצב מטורף. ווילבקין קלע שלוש נקודות מהקו, אבל מייק ג'יימס הגיב עם סל בלתי אפשרי על דיאנדרה קיין וסחט גם עבירה. האיטלקים ברחו כבר ל-61:66, אבל זה היה הרבע של ווילבקין שתפר שלשה בדיוק בזמן וקבע 66:64 בלבד לאיטלקים. הקאמבק הושלם לחלוטין עם סל ועבירה שסחט ג'וני אובראיינט וקבע 66:67 לצהובים. נמניה נדוביץ' עוד קבע 67:70 לאיטלקים, אבל מכבי הגיבה עם שתי שלשות רצופות של ג'ייק כהן וג'וני אובראיינט שקם לתחייה ברבע הזה וקבע 70:73 לצהובים. גודאייטיס עשה למכבי הרבה נזקים בצבע עם דאנק אחרי קליעות עונשין של ג'ף ברוקס ומילאנו שוב עלתה ליתרון 73:76 כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום. אלכס טיוס קיזז מהקו, מייק ג'יימס החטיא מנגד ודיאנדרה קיין סחט עבירה וצימק ל-76:75 עם אחת מהקו אבל מייק ג'יימס, מי אם לא הוא קלע סל קשה שהעניק לצהובים 75:78. נדוביץ' קלע פעמיים מהקו ובסיום: 75:80 לאיטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully