וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' מונה למאמן הפועל ר"ג, איל ברקוביץ': "מת שיצליח"

20.9.2018 / 10:41

לאחר פיטורי דני גולן, האורדונים הודיעו על מינוי מאמן הפועל ראשל"צ, שעזב את תפקידו בכתומים. בעלי ראשל"צ איל הוסיף: "הוא לא יכול היה להצליח כאן, אי אפשר היה לעבוד עם הקללות"

מאמן הפועל רמת גן ניר ברקוביץ'. אתר רשמי הפועל רמת גן, אתר רשמי
מכתום לאדום. ניר ברקוביץ' מוצג בהפועל רמת גן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל רמת גן

יש מאמן חדש: לאחר פיטוריו של דני גולן, הפועל רמת גן הודיעה היום (חמישי) על מינויו של ניר ברקוביץ' למאמן הקבוצה. ברקוביץ', שפתח את העונה כמאמן הפועל ראשון לציון, עזב את תפקידו בקבוצה שנמצאת בבעלותו של אחיו, איל ברקוביץ', וחתם בשורות האורדונים.

"הכל קרה מאוד מהר", אמר איל ברקוביץ'. "אני מאחל לניר המון הצלחה, אני מאמין בו ומת שיצליח. הוא לא יכול היה להצליח בראשון לציון, אי אפשר היה לעבוד עם הקללות".

במשחק מחר מול הפועל איכסל יעמוד על הקווים עוזר המאמן רון מרקוס. לטענת איל ברקוביץ' מדובר באיש מקצוע טוב ומוכשר והוא ישמש כמאמן זמני. לשאלה האם גם עתידו שלו בספק במועדון ענה ברקוביץ': "אין שום שינוי לגבי".

קבוצתו החדשה ביצעה הקיץ מספר רכישות משמעותיות על מנת לנסות לעלות לליגת העל, אך למרות הרכש, רמת גן פתחה את העונה רע ופיטרה את דני גולן אחרי שזה פתח את העונה עם נקודה אחת ושלושה הפסדים מארבעה משחקים, בהם קבוצתו לא כבשה אף שער זכות. ברקוביץ' כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "עובר מכתום לאדום. שמח לחתום בהפועל רמת גן".

במשחקה האחרון הפועל רמת גן נכנעה 2:0 להפועל כפר סבא ורשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות. למרות מסע הרכש שעורר ציפיות גדולות, היא נראתה חלשה וכאמור הזדקקה לזעזוע שהגיע בדמות פיטוריו של דני גולן ומינויו של ניר ברקוביץ'.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגה לאומית: הפועל קטמון שמרה על מאזן מושלם, הפועל רמת גן עדיין ללא שער זכות
דרמה באימון הפועל עפולה: אור אליהו התמוטט, ועבר החייאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully