וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההופעה המדהימה של טוטו תמוז": ברומניה המומים מהמשקל של הישראלי

החלוץ רשם הופעת בכורה במדי פטרלול וכבש צמד במשחק אימון מול קבוצה מהליגה הרביעית, אך התקשורת עסקה אך ורק במצבו הפיזי: "שוקל למעלה מ-100 ק"ג". וגם: ההצעה שקיבל מג'יג'י בקאלי

שחקן פטרולול טוטו תמוז. עמוד הפייסבוק של פטרולול, אתר רשמי
מה אתם אומרים? טוטו תמוז/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של פטרולול

טוטו תמוז רשם אמש (רביעי) את הופעת הבכורה המחודשת שלו בפטרולול, הקבוצה בה כבש 14 שערי ליגה בין 2014 ו-2016. זה קרה במשחק ידידות מול קבוצה מהליגה הרביעית, והחלוץ הישראלי אפילו הצליח למצוא את הרשת פעמיים (6, 57), אולם העיסוק ברומניה הוא פחות ביכולת המקצועית של תמוז, ויותר במשקל שלו.

"כך נראה טוטו תמוז, החלוץ שג'יג'י בקאלי רצה בעבר!" הכריזו באתר "פרו ספורט", בצירוף התמונה שלעיל. אותה תמונה, אגב, פורסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, בצירוף תיאור על המשחק, כובשי השערים וההרכבים. כמעט כל התגובות עסקו גם הן במראהו של החלוץ הישראלי, ולא במשחק עצמו.

"נדמה שתמוז עלה עוד יותר במשקל", נכתב ב"פרו ספורט". באתר GSP נכתב: "ההופעה המדהימה של תמוז במדי פטרולול", וגם הם לא התכוונו ליכולת המקצועית: "נראה שהשחקן בגובה 1.82 שוקל למעלה מ-100 ק"ג, למרות שהמשקל האידיאלי שלו אמור להיות בין 80 ל-85".

תמוז, ששיחק 60 דקות, עשוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו ביום ראשון, במשחק הליגה השנייה מול קלוז'. לאחר המשחק, סיפר שהיה מבוקש בקיץ הנוכחי גם על ידי ג'יג'י בקאלי, נשיאה הכל יכול של סטיאווה בוקרשט, שמוליכה כרגע את טבלת הליגה הרומנית הבכירה: "דיברתי איתו בקיץ, דיברתי איתו כל יום אבל לא יכולתי להגיע לשם, ככה זה בכדורגל. אני מרוצה מאוד בפטרולול, זו הזדמנות טובה עבורי ואני מקווה להשתלב במהירות".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
וכך הוא נראה בקדנציה הקודמת בפטרולול/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully