וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד החדשה כבר לא זקוקה לרונאלדו, "מודריץ' ראוי לכדור הזהב"

אלופת אירופה הרשימה ב-0:3 על רומא בברנבאו, די פרנצ'סקו טען: "אם הייתי אוהד שלהם, לא הייתי מודאג מעזיבת כריסטיאנו". הבלאנקוס מהללים את הקרואטי, מריאנו נצץ, ראמוס עשה היסטוריה

גארת בייל, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הצגה בלבן. בייל/רויטרס

רבים תהו כיצד ריאל מדריד תתרגל לחיים החדשים ללא כריסטיאנו רונאלדו. ובכן, אמש (רביעי) האקס הורחק בניצחון של יובנטוס, בעוד אלופת אירופה עצמה סיפקה הצגה נהדרת בברנבאו עם 0:3 משכנע על רומא, משערים של איסקו (45), גארת' בייל (58) ומריאנו דיאס (92), אך התוצאה היתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר.

"אם הייתי אוהד ריאל מדריד, לא הייתי דואג במיוחד מהעזיבה של רונאלדו", הודה המאמן המפסיד אוזביו די פרנצ'סקו. "ציפיתי שהם יהיו כל כך טובים, הם כבר הוכיחו זאת במספר משחקים. יש להם המון שחקנים מצוינים שיכולים לחפות על עזיבת רונאלדו, יש להם הרבה אלופים. לוקה מודריץ' ראוי לזכות בכדור הזהב, אבל יש להם עוד שחקנים שראויים".

העיסוק במודריץ', שהיה נהדר וניווט את המשחק בצורה מושלמת, לא היה רק מנת חלקו של די פרנצ'סקו. "הוא נותן לנו הרבה דברים כל משחק", התמוגג איסקו. "הוא חיוני עבורנו וכולנו מקווים שישמור על הרמה הזאת. מגיע לו לזכות בכדור הזהב, הוא שחקן ייחודי". על המשחק עצמו אמר קשר נבחרת ספרד: "אנחנו שמחים מאוד, יכולנו להבקיע עוד שערים וצריך להמשיך להשתפר, זו רק תחילת העונה וצריך לעבוד על השגיאות הקטנות".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:3 את רומא במחזור הפתיחה
כריסטיאנו רונאלדו יחמיץ את יונייטד: "הוא בכה ואמר שלא עשה דבר"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
עוד משחק לפנתאון. מודריץ'/רויטרס

מודריץ' לא היה היחיד שנצץ אמש. מריאנו דיאס שהגיע מליון בקיץ האחרון עלה מהספסל בדקה ה-72 להופעת בכורה מחודשת, ובתוספת הזמן הקפיץ את הברנבאו עם שער מרהיב. "אני שמח מאוד על השער ומודה לחברים שלי", אמר החלוץ. "המאמן אמר לי להמשיך לעשות מה שעשיתי באימונים, יש פה קבוצה נהדרת עם מטרה גדולה. אני שמח מאוד לחזור לכאן ומודה על ההזדמנות שניתנה לי, אשמח מאוד לקבל גם זימון לנבחרת ספרד".

ג'ולן לופטגי פרגן לחלוץ המחליף שלו: "הוא ניצל את ההזדמנות שלו, העונה ארוכה ונזדקק לכל אחד מהשחקנים שלנו". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני מרוצה, ידענו שרומא תקשה עלינו. שיחקנו נהדר ושלוש הנקודות הגיעו לנו".

מנגד, בצד המפסיד, סיכם הקפטן דניאלה דה רוסי: "זה תמיד קשה כשאתה משחק מול קבוצה שגורמת לך לרוץ ולרוץ ללא הכדור. היו לנו מתפרצות מסוכנות, אבל יש להם שחקני הגנה מצוינים וקשה להבקיע מולם. ריאל חזקה, ולנו אין ברירה אלא להראות שאנחנו טובים יותר מהרמה שהצגנו עד כה".

ונסיים בהישג היסטורי: לאחר שכבר הפך לשיאן הכרטיסים הצהובים בליגה הספרדית ובנבחרת ספרד, סרחיו ראמוס ספג אמש את הצהוב ה-37 שלו בליגת האלופות - אחד יותר מפול סקולס, מה שהפך אותו גם לשיאן הצהובים במפעל האירופי הבכיר. מברוק.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:3 את רומא במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד מרסלו, מריאנו דיאס. רויטרס
המשך יבוא? מריאנו חוגג עם מרסלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully