וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ליון הדהימה את מנצ'סטר סיטי בביתה עם 1:2

ערב מרתק בצ'מפיונס: אלופת אנגליה נכנעה לשערים של קורנה (26) ופקיר (43), ברנרדו סילבה רק צימק (67). למרות הרחקה של רונאלדו, יובנטוס ניצחה 0:2 את ולנסיה. גם באיירן ויונייטד ניצחו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו לא מאמין/רויטרס

לאחר שליגת האלופות יצאה לדרך בסערה במהלך יום כיפור, ננעל הערב (רביעי) מחזור הפתיחה עם שמונה משחקים נוספים שסיפקו לא פחות דרמה: כריסטיאנו רונאלדו הורחק כבר בדקה ה-29, אבל יובנטוס הצליחה בכל זאת לנצח 0:2 את ולנסיה במסטאייה. ההפתעה הענקית הגיעה מאנגליה: מנצ'סטר סיטי הפסידה בביתה 2:1 לליון, בעוד היריבה העירונית, יונייטד, שייטה עם 0:3 קליל בחוץ על יאנג בויז. גם באיירן מינכן לא התקשתה עם 0:2 בחוץ על בנפיקה, אייאקס נראתה נהדר וחזרה אחרי ארבע שנים לצ'מפיונס עם 0:3 על א.א.ק. אתונה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

seperator

בית ה'

בנפיקה - באיירן מינכן 2:0

לאחר שש עונות רצופות בהן סיימה בפסגת הבונדסליגה, המפעל האירופי הפך להיות המטרה העיקרית של הבווארים. באיירן מעולם לא הפסידה לבנפיקה בליגת האלופות ושמרה על המאזן עם ניצחון נוח. את מירב הכותרות מהמשחק הזה יקבל רנאטו סאנצ'ס, שאחרי עונת השאלה רעה מאוד בסוונסי, חזר למגרש של קבוצת נעוריו וכבש שער נהדר בדקה ה-54 ונראה פשוט מצוין. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון (10) אחרי שקיבל כדור ברחבה מדויד אלאבה, ואלופת גרמניה פותחת את הקמפיין שלה ברגל ימין.

אייאקס - א.א.ק אתונה 0:3

ארבע שנים ללא תואר גרמו לאייאקס להשקיע העונה ברכש. הרכש הזה סחב את ההולנדים לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי ארבע שנים, ואם לשפוט על פי תחילת העונה שלה, זה נראה פשוט נהדר. סיפור הסינדרלה מיוון נעצר באמסטרדם, שם הקבוצה הביתית פתחה ושלטה אך לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה. ניקולאס טגליאפיקו פתח את המחצית השנייה עם שער (46) והעלה את קבוצתו ליתרון. דושאן טאדיץ' ביצע עבודת הכנה נהדרת באגף ימין ומצא את המחליף דוני ואן דה בק, שהכפיל מקרוב (77). טגליאפיקו קינח עם שער אדיר בדקה ה-90 כששיגר מצד שמאל טיל עם החלק הפנימי שחדר לרשת. צמד לארגנטינאי, 0:3 גדול לאייאקס.

עוד באותו נושא

לא רק ההצגה של מסי: כל מה שקרה בעולם הספורט במהלך יום כיפור

לכתבה המלאה
שחקן אייאקס ניקולאס טגליאפיקו חוגג. רויטרס
איזה משחק היה לו. ניקולאס טגליאפיקו חוגג/רויטרס

בית ו'

מנצ'סטר סיטי - ליון 2:1

ללא פפ גווארדיולה המורחק שצפה מהיציע, הסיטיזנס היו שותפים להפתעה ענקית, לצערם מהצד המפסיד: הצרפתים הגיעו לאיתיחאד וסיפקו תצוגת כדורגל נהדרת בסיומה ניצחו בצדק. שתי התקפות מתפרצות איכותיות הסתיימו בשערים של מקסוול קורנה (26) ונביל פקיר (43). במחצית השנייה אלופת אנגליה הכניסה למגרש את התותחים הכבדים דוגמת סרחיו אגוארו, ריאד מחרז ולירוי סאנה, האחרון הצליח לבשל לברנרדו סילבה (67) אך לא יותר מכך, והסיטיזנס הודהמו במגרשם הביתי.

שחטאר דונייצק - הופנהיים 2:2

האוקראינים הפכו לחברים קבועים בליגת האלופות בעשור האחרון, כשבחמש השנים האחרונות העפילו שלוש פעמים לשלב שמינית הגמר. בעונה שעברה הציגו קמפיין מצוין, הדיחו את נאפולי ואף ניצחו את מנצ'סטר סיטי. הופנהיים, שערכה את הופעת הבכורה שלה במפעל, עלתה ליתרון משער של לוריאן גריליטש בדקה השישית. איסמאילי איזן (27) אבל יציאה רעה של השוער אנדריי פיאטוב איפשרה להווארד נודרוויט להוריד את הגרמנים להפסקה ביתרון (38). לצערה, הופנהיים לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון: מייקון המחליף ירה כדור אדיר מחוץ לרחבה בדקה ה-81 וקבע את תוצאת המשחק, 2:2 בחארקוב.

שחקן ליון מקסוול קורנה חוגג. רויטרס
מי חשב שזה יקרה? מקסוול קורנה חוגג עם שחקני ליון/רויטרס

בית ז'

ויקטוריה פלזן - צסק"א מוסקבה 2:2

בזמן שהמשחק המקביל בבית הפגיש בין ריאל מדריד לרומא, במשחק שקיבל מעט פחות יחס בבית ז' הצ'כים ציינו את הופעתם השנייה ברציפות בבתים אך לצערם פיספסו ניצחון יוקרתי. מיכאל קרמנצ'יק חגג עם צמד במחצית הראשונה (29 ו-41), פיודר צ'אלוב צימק (49), הרוסים לחצו במחצית השנייה על מנת להשיג שוויון ובדקה ה-95 עשו זאת בצורה הכי דרמטית שיש כשקיבלו פנדל. ניקולה ולאסיץ' ניגש לבעוט ודייק, 2:2 בסיום.

שחקן ויקטוריה פלזן מיכאל קרמנצ'יק כובש. רויטרס
פתח בסערה, לצערו זה לא הספיק לניצחון. מיכאל קרמנצ'יק/רויטרס

בית ח'

מנצ'סטר יונייטד - יאנג בויז 0:3

העסק במנצ'סטר יונייטד מתחיל להתחבר, כך נראה. הניצחון המשכנע השבוע מול ווטפורד בוויקראג' רואד הכניס הרבה בטחון בשדים האדומים, שהמשיכו להציג כדורגל טוב עם בליגת האלופות. פול פוגבה להט עם צמד (35 ו-43 בפנדל) ובישול לבן ארצו הצרפתי אנתוני מרסיאל (66) כדי לסדר ליונייטד שלוש נקודות ראשונות ופתיחה נוחה. אלופת שוויץ, עם בלם הפועל רעננה בעונה החולפת מוחמד עלי קמארה בהרכב, חוותה הופעת בכורה לא פשוטה והיא תקווה לשפר את התוצאות במחזורים הבאים.

ולנסיה - יובנטוס 2:0

וואו, איזו דרמה. כריסטיאנו רונאלדו, השליט הבלתי מעורער של ליגת האלופות בעונות האחרונות פתח עוד עונה, הפעם עם הגברת הזקנה. אף אחד לא ציפה שכבר בדקה ה-29 הוא יספוג כרטיס אדום ישיר אחרי שספק פגע בבלם ג'ייסון מוריו. הכוכב הפורטוגלי ירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי, אך לשמחת קבוצתו זה לא השפיע עליה יותר מדי. מיראלם פיאניץ' דייק פעמיים מהנקודה הלבנה (45 ו-50) כדי להעניק ליובה ניצחון די נוח, וזאת למרות ששיחקה שעה בעשרה שחקנים. דני פארחו קיבל הזדמנות להמתיק את הגלולה, אבל החמיץ פנדל בתוספת הזמן.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו בוכה. רויטרס
איזו דרמה. רונאלדו יורד מכר הדשא/רויטרס
שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שספג כרטיס אדום. AP
רונאלדו מתקשה להאמין/AP
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם פול פוגבה. רויטרס
פול פוגבה חוגג עם החברים/רויטרס
שחקן יובנטוס מיראלם פיאניץ' חוגג. רויטרס
רונאלדו או לא, הוא את שלו עשה. מיראלם פיאניץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully