וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "גריזמן ברמה של מסי ורונאלדו? בורות הופכת אותך לאמיץ"

בלם ריאל מדריד יצא נגד חלוץ היריבה העירונית, שטען שהוא ראוי לזכות בכדור הזהב: "אני נזכר בטוטי, אינייסטה ואחרים שלא זכו בפרס. מוטב שילמד מסימאונה וגודין על הערכים של אתלטיקו"

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. רויטרס
יש מקום לקצת צניעות? גריזמן/רויטרס

באתלטיקו מדריד זעמו לא פעם על כך שכוכבם הגדול אנטואן גריזמן לא נכלל ברשימת המועמדים הסופיים לפרסים האישיים הנחשבים באירופה, וגם גריזמן עצמו הביע תחושות דומות, כששמע שהוא לא אחד משלושת המועמדים הסופיים לתואר "הטובים ביותר" של פיפ"א, אף שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל. "לכל הנבחרת שלנו מגיע להיות מועמדת, אמבפה, וראן, קאנטה, גם לי. כדור הזהב בכל מקרה יוקרתי יותר ואעשה הכל כדי לזכות בו".

הדברים הללו עצבנו את יריבו העירוני, סרחיו ראמוס, שלא חסך בביקורת כלפי הצרפתי: "הוא אמר שהוא באותה רמה כמו רונאלדו ומסי? בורות הופכת אותך לאמיץ מאוד. כשאני שומע את הילד הזה מדבר, אני נזכר בשחקנים כמו טוטי, ראול, בופון, קסיאס, מאלדיני, צ'אבי ואינייסטה שזכו בכל התארים אבל לא בכדור הזהב. כולם ראויים לדעה משלהם אבל אני חושב שהוא צריך לקחת דוגמא מדייגו סימאונה, דייגו גודין וקוקה, שמייצגים את הערכים של אתלטיקו מדריד".

עם זאת, ראמוס סיים את דבריו במילים טובות כלפי כוכב הקולצ'ונרוס: "תמיד אמרתי שהוא שחקן מצוין ואני מאחל לו בהצלחה".

קפטן הבלאנקוס אף התייחס לריאל מדריד החדשה ונטולת כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "היתה לו תקופה נהדרת פה, אבל אי אפשר לחיות על העבר. התחלנו מאפס את העונה הזאת, נוצר חלל גדול אבל שחקנים כשרוניים מאוד ממלאים אותו. יש לנו סגל יוצא מהכלל".

מי שיצא להגנתו של גריזמן הוא חברו לקבוצה לוקאס הרננדס, שאמר: "90 אחוז מהעולם מאמין שאנטואן ברמה של מסי ורונאלדו. אולי ראמוס לא אוהב שגריזמן אמר מה שהוא חושב, כי הוא שומר על האינטרסים שלו ושל היריבה. יש יריבות מפוארת עם ריאל וזה נורמלי שכל אחד יגן על הצד שלו".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
לא מסתכל על העבר. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully