וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 2:3 דרמטי לליברפול על פ.ס.ז', שלושער למסי ב-0:4 של ברצלונה

פירמינו המחליף כבש שער ניצחון נפלא בדקה ה-92 וחתם משחק גדול באנפילד. הפרעוש סיפק הצגה מול פ.ס.וו, וסינו (92) העניק לאינטר 1:2 על טוטנהאם, 1:2 לאתלטיקו מדריד על מונאקו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
ככה מתחילים עונה. מסי/GettyImages

בשעה טובה ומוצלחת, ליגת האלופות שבה אלינו אמש (שלישי), והיה שווה לחכות. ליאונל מסי כמובן גנב את ההצגה עם שלושער מופלא ב-0:4 של ברצלונה על פ.ס.וו, אך זה ממש לא היה הכל: ליברפול גברה על פריס סן ז'רמן 2:3 בתום משחק נהדר, אינטר השיגה 1:2 על טוטנהאם, ובסך הכל קיבלנו רק 0:0 אחד בשמונה משחקים (נאפולי מול הכוכב האדום בלגרד). רק שימשיך ככה. הנה כל מה שקרה אמש.

עוד בנושא:

ליאונל מסי ממשיך לנפץ שיאים, ליברפול בעננים אחרי ה-2:3 על פריס סן ז'רמן
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

seperator

בית א'

מונאקו - אתלטיקו מדריד 2:1

סגנית אלופת ספרד פתחה את העונה בלה ליגה בצורה לא מרשימה במיוחד, אך אולי ההתאוששות תגיע דווקא מליגת האלופות. סמואל גרנדסיר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-18, אך דייגו קוסטה הפך אחרי בישול נהדר של אנטואן גריזמן (31) וחוסה חימנס נגח פנימה את המהפך בתוספת הזמזן של המחצית הראשונה. הצרפתים ממשיכים את הרצף הגרוע ביותר שלהם בליגת האלופות - תשעה משחקים ללא ניצחון.

קלאב ברוז' - בורוסיה דורטמונד 1:0

גם דורטמונד לא הרשימה יתר על המידה בליגה הגרמנית עד כה, וגם היא תקווה שהניצחון האירופי יאפשר לה לצאת לדרך חדשה. זה הלך קשה, מאוד קשה, אך בסופו של דבר כריסטיאן פוליסיץ' הכריע בדקה ה-85, בעזרת הרבה מאוד מזל, בשער מוזר ששווה לאורחת שלוש נקודות.

עוד באותו נושא

מסי ממשיך לנפץ שיאים, קלופ: "בעבר לא חשבו שנוכל לנצח את פ.ס.ז'"

לכתבה המלאה
שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, קוקה. AP
יוצאים לדרך חדשה? קוקה וגריזמן/AP

ברצלונה - פ.ס.וו איינדהובן 0:4

בליגה הספרדית ניתן היה לראות שליאונל מסי שם מאחוריו את המונדיאל המאכזב, אך אמש קיבלנו חותמת סופית לכך. הפרעוש סיפק עוד הצגה בלתי נשכחת והמשיך את פתיחת העונה המוצלחת של הקטלאנים, חגג שלושער 48 בקריירה ושמיני בליגת האלופות - אחד יותר מכריסטיאנו רונאלדו, ויותר מכל שחקן אחר בתבל.

ההצגה החלה בדקה ה-32, עם כדור חופשי מופלא הישר לחיבורים. האורחים הצליחו להישאר בתמונה עד הדקה ה-75, אולם אז הסכר נפרץ. עוסמאן דמבלה הכפיל אחרי מבצע אישי מרהיב, מסי השלים צמד שתי דקות לאחר מכן מבישול של איבן ראקיטיץ', ובדקה ה-87 חתם, הפעם מבישול של לואיס סוארס. גם הרחקה של סמואל אומטיטי בכרטיס צהוב שני בדקה ה-79 לא עצרה את ברצלונה.

אינטר - טוטנהאם 1:2

חזרתם של הנראזורי למפעל הבכיר באירופה אחרי שש שנים הוכתרה כהצלחה גדולה, בצורה המתוקה והדרמטית ביותר שניתן היה לדמיין. כריסטיאן אריקסן העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-53, אך מאורו איקרדי השווה בדקה ה-86 עם פצצה נפלאה מהאוויר. ואז, שתי דקות בתוך תוספת הזמן, נגח פנימה מתיאס וסינו והשלים מהפך נהדר וגורלי, במה שעוד עשוי היה להתברר כקרב על המקום השני בבית ב'. טוטנהאם ממשיכה את המומנטום המאכזב שלה.

שחקני אינטר חוגגים עם מתיאס וסינו. AP
איזו דרמה. וסינו והחברים חוגגים/AP

ליברפול - פריס סן ז'רמן 2:3

המשחק המרכזי של המחזור הבטיח הרבה, וגם קיים. שתי הקבוצות שנפגשו לראשונה באירופה מאז עונת 1996/97 חולמות ללכת השנה עד הסוף, והמשחק הזה בהחלט היה ראוי להתקיים בשלבים מתקדמים יותר. יורגן קלופ בחר לפתוח עם דניאל סטארידג' בחוד על חשבון רוברטו פירמינו, ובא על שכרו כבר בדקה ה-30, כשהחלוץ האנגלי נגח פנימה והקפיץ את אנפילד. ג'יימס מילנר הכפיל בדקה ה-36 מהנקודה הלבנה, ואלופת צרפת נראתה המומה לגמרי.

אלא שעם כמות הכישרון של פריס סן ז'רמן, אף משחק לא גמור, גם לא בפיגור 2:0 באנפילד. תומא מונייה צימק בדקה ה-40, ובדקה ה-83 איבוד כדור של המייטי רדז במרכז המגרש הפך לשוויון מרגליו של קיליאן אמבפה. ומכאן, לדרמה, שתי דקות בתוך תוספת הזמן: זוכרים את פירמינו, שהחל על הספסל? בדקה ה-72 הוא החליף את סטארידג', ו-20 דקות לאחר מכן התכבד בשער הניצחון, אחרי שהיתל נהדר בהגנת פריס סן ז'רמן בתוך הרחבה. איזה שער, איזה ניצחון, איזה משחק.

הכוכב האדום בלגרד - נאפולי 0:0

המשחק היחיד בו לא הובקע ולו שער אחד. האלופה הסרבית שהצליחה לרשום הישג יוצא דופן כשעלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי קאמבק אדיר מול רד בול זלצבורג הראתה שעדיין יש לה מה למכור, עם תיקו מצוין מול סגנית האלופה האיטלקית, שבעטה 20 פעמים לשער ושמונה למסגרת, אך לא הצליחה למצוא את הרשת.

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. GettyImages
עוד ערב גדול באנפילד. פירמינו/GettyImages

בית ד'

שאלקה - פורטו 1:1

סגנית אלופת גרמניה, שעדיין לא השיגה ולו נקודה בבונדסליגה, תתנחם בנקודה ראשונה בליגת האלופות. לאחר שאלכס טלס החמיץ פנדל בדקה ה-13, העלה בריל אמבולו את המארחת ליתרון בדקה ה-64, אולם פורטו קיבלה פנדל נוסף והפעם, בדקה ה-75, אוטביו בעט אותו פנימה וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

גלאטסראיי - לוקומוטיב מוסקבה 0:3

איזה ניצחון לגלא, שמשתלטת על המקום הראשון בבית ד' ועושה צעד ענק אל עבר שמינית הגמר. גארי רודריגס פתח בחגיגה בדקה השמינית, ארן דרדיוק הכפיל בדקה ה-67 עם כדור חופשי מצוין וסלצ'וק אינאן שם את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-94, מהנקודה הלבנה.

שחקן גלאטסראיי גארי רודריגס. AP
בסטייל. רודריגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully