וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש המפתיע של הקיץ: ברנדון ג'נינגס חתם בזניט סט. פטסבורג

הרכז האמריקאי שהחל את הקריירה המקצוענית שלו ברומא בסוף העשור הקודם לא הצליח למצוא קבוצה ב-NBA, מצטרף לקבוצת היורוקאפ. קלע 55 נקודות מול הווריירס בעונת הרוקי שלו

שחקן מילווקי באקס ברנדון ג'נינגס. AP
סוגר מעגל ושב לאירופה. ג'נינגס/AP

זניט סט. פטרסבורג השלימה הערב (שני) את אחת ההעברות הגדולות ביותר בכדורסל האירופי בקיץ הנוכחי, כשהחתימה את ברנדון ג'נינגס. הרכז האמריקאי שהחל את הקריירה המקצוענית שלו באירופה לפני כעשור ישוב ליבשת הישנה ומצטרף לקבוצה שתתחרה גם השנה ביורוקאפ בנוסף לליגת ה-VTB, לאחר שלא הצליח למצוא קבוצת NBA חדשה שתהמר עליו.

ג'נינגס (28, 1.85 מ') נחשב בסוף העשור הקודם לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בתיכונים בארצות הברית. בניגוד לחבריו, הוא בחר לדלג על הקולג' ולעבור מהתיכון ישירות לאירופה, כשחתם לעונה אחת ברומא תמורת 1.6 מיליון דולר. ביורוליג אמנם התקשה, אך זה לא מנע ממילווקי לבחור בו במקום העשירי של דראפט 2009. ההתחלה היתה מבטיחה מאוד, עם 55 נקודות על הראש של גולדן סטייט כבר בעונת הרוקי, אלא שאחרי כמה שנים טובות בליגה הטובה בעולם, עם ממוצעים של למעלה מ-15 נקודות ולמעלה מ-4.8 אסיסטים בכל אחת משש עונותיו הראשונות ב-NBA, החלה הדעיכה. מהבאקס הועבר לדטרויט, והיו גם קדנציות קצרות באורלנדו, ניו יורק, וושינגטון ושוב מילווקי, בה סיים את העונה שעברה, עם ממוצעים עגומים של 5.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים לערב.

* אחרי שנת שבתון, דושקו איבנוביץ' הוותיק והטוב מונה למאמנה החדש של בשיקטאש הטורקית.

עוד בנושא:

בשם האב: אליפות הקדטים הפכה למפגש פסגה של אגדות כדורסל אירופי
דיווח בטורקיה: ג'ו אלכסנדר קרוב מאוד לבשיקטאש
נשאר בוויטוריה: באסקוניה האריכה את חוזהו של טוקו שנגליה עד 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully