וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל מגיב לשמועות: "דיא סבע ישחק במכבי נתניה או בחו"ל"

19.8.2018 / 10:59

בעלי נתניה סותם את הגולל על האפשרות שהקשר יעבור למכבי חיפה ומבטיח: "אף קבוצה בישראל לא תשלם סכום שיגרום לי נדודי שינה". אם ידחה את ההצעה מלודוגורץ, סבע עשוי לחתום על חוזה חדש

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
אייל סגל לא סוטה מהעמדה הראשונית שלו. דיא סבע/ברני ארדוב

עתידו של דיא סבע יוכרע השבוע. כזכור, השחקן המריא ביום רביעי האחרון לבולגריה כדי לבחון הצעה שקיבל מלודוגורץ. סבע חזר ארצה ביום חמישי וביומיים האחרונים התאמן בשורות מכבי נתניה, וביום הוא אמור להיות בסגל של הקבוצה למשחק הערב (ראשון) בבאר שבע.

בסוף השבוע האחרון החלו לצוץ ידיעות ושמועות רבות הקושרות את סבע לאפשרות של מעבר למכבי חיפה. יתרה מכך, גורמים במכבי חיפה עצמה לא הכחישו כי המועדון מעוניין לצרפו ואף פועל בשטח.

בעלי מכבי נתניה אייל סגל עשה הבוקר סדר בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר: "דיא סבע ישחק במכבי נתניה או בחו"ל. שום קבוצה בישראל לא יכולה לשלם סכום שיגרום לי לא לישון בלילה".

סגל אמר מאז סיום העונה כי הבטיח לסבע שלמרות חוזה שיש לו במכבי נתניה לשנים הקרובות, הוא לא יעמוד בדרכו אם תגיע הצעה מחו"ל שתוכל לשדרג בצורה משמעותית את חוזהו של הקשר המצטיין. נתניה מוכנה למכור את סבע בסכום של כשני מיליון יורו ונראה כי בקבוצה לא סוטים מעמדתם באשר למעבר קבוצה בתוך בישראל. ביומיים האחרונים התנהלו שיחות אישיות בין סגל לבין סבע ולא מן הנמנע שאם הקשר יחליט לוותר על ההצעה מלודוגורץ, הוא יחתום על חוזה חדש במכבי נתניה.

עוד בנושא:

לודוגורץ מציעה לדיא סבע 13 מיליון שקל נטו לחמש שנים, הקשר עדיין מתלבט
19:30: נתניה נגד באר שבע בגביע הטוטו, סבע צפוי להתחיל על הספסל
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אף קבוצה בישראל לא תגרום לי נדודי שינה". אייל סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully