וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תיפגש עם מאור בוזגלו. הצעה משופרת הוגשה לרפאלוב

19.8.2018 / 6:33

הקשר דחה הצעות כדי להיפגש עם ראשי בית"ר ועשוי לחתום בימים הקרובים. רפאלוב קיבל הצעה משודרגת לשנתיים, אך עדיין מתלבט אם לחזור לישראל העונה. גורם על ערן לוי: "אין כרגע החלטה סופית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים לא היו מופתעים מההפסד 3:1 למכבי פתח תקוה אמש (שבת) בגביע הטוטו. במועדון טוענים שהסאגה המתמשכת של מכירת המועדון מנעה מהשחקנים להיכנס לקצב, ואתמול אמרו: "אנחנו לא מוכנים לליגה. זה לא רק אלה שלא שיחקו או אלה שיבואו, היו חודשיים שכולם התאמנו בחצי כוח והיו עם הראש באדמה וזה משפיע. אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס".

הבלם מיקי סירושטיין אמר בסיום: "עברנו הרבה הקיץ אבל מתמודדים עם הכל. גיא מאמן מצויין, יידעו לעשות כאן את המהלכים הנכונים ואני בטוח שנהיה קבוצה חזקה מאוד השנה".

לבקשת בית"ר, אפונסו טיירה לא שיחק אמש במדי קרית שמונה והיום או מחר יגיע לאימון בית"ר. הקשר עשה הכנה מלאה לעונה ושיחק בגביע טוטו, כך שגיא לוזון בונה עליו כשחקן הרכב כבר למחזור הפתיחה של הליגה נגד מכבי פתח תקוה במושבה. אם טל בן חיים הבלם ירגיש כשיר לחלוטין, הוא עשוי גם כן להיכלל ב-11. כמו כן, הצוות המקצועי יבחן את האופציה לפתוח עם אריק סאבו כמגן ימני.

עוד בנושא

עידן חוגג נפתח ברגל שמאל: בית"ר הפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה
אופיר קריאף: "אנחנו לא מחליטים, אבל הלוואי שערן לוי יגיע לבית"ר"
מסע הרכש של חוגג נמשך: אפונסו טיירה מקרית שמונה סיכם לשנתיים

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים, אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. יוסי ציפקיס
הקבוצה עדיין רחוקה מלהיות מוכנה. אופיר קריאף מאוכזב/יוסי ציפקיס

כך או כך, הנושא החם בבית"ר ירושלים הוא מסע הרכש תחת הבעלים החדש משה חוגג. הקבוצה רוצה לצרף מספר שחקנים כבר בשבוע הקרוב: לשני מגנים שמאליים כבר הוגשו הצעות ובנוסף, במועדון מאמינים שעד סוף השבוע יוחתם במועדון אחד מהשלושה - ליאור רפאלוב, ערן לוי או מאור בוזגלו. במועדון מעריכים כי בסופו של דבר שניים מבין השלושה יגיעו לבית וגן. לגבי ערן לוי אמרו בבית"ר: "למאמן יש זכות לראות דברים אחרת. אנחנו משוחחים על הכל ולא חייבים לקבל החלטות ב'שלוף'. אין כרגע החלטה סופית לגביו".

בית"ר הגישה לרפאלוב הצעה משופרת לשנתיים, אך השחקן עדיין בוחן הצעה מסטנדרד ליאז' וייתכן כי יעדיף להישאר בשנה הקרובה בבלגיה. בנוגע לבוזגלו, בבית"ר יודעים כי לא הוא יהיה כשיר בחודשים הקרובים וכי צירופו יהיה רק מעין בונוס לסגל, אך השחקן דחה הצעות לחתימה מיידית על מנת להיפגש עם בית"ר ונראה כי בקבוצה לא רוצים לפספס את העסקה. בכל מקרה לוזון צפוי לצרף חלוץ נוסף לסגל.

בית"ר עדיין שוקלת את עתידם של קרלוס קוויאר וז'אורז'יניו. אם אכן יוחתם בקרוב מגן שמאלי כמתוכנן, סגל בית"ר יכלול שבעה זרים והיא תצטרך לשחרר לפחות אחד מבין קוויאר וז'אורז'יניו. בבית"ר לא פוסלים את האפשרות שאחד מהשניים יישאר בסופו של דבר ונראה כי ההחלטות יתקבלו בהתאם להצעות שיגיעו עליהם.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים הולכת על מנור סולומון

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו, שחקן מכבי חיפה, מגיע לבדיקה. יותם רונן
יחזור לשתף פעולה עם גיא לוזון? בוזגלו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully