וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "אנחנו חייבים לתת לכריסטיאנו רונאלדו את הכדור במקומות הנכונים"

מאמן יובנטוס היה מעודד מהבכורה של הפורטוגלי, על אף ההחמצות: "הכי הרשים אותי איך שהוא התאקלם. הוא יצר הרבה מצבים, חבל שלא הבקיע, הקשרים לא זיהו חלק מהתנועות שלו"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. AP
לאט לאט. רונאלדו/AP

לאורך דקות ארוכות, נדמה היה שהופעת הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו בליגה האיטלקית תסתיים לא רק בצורה מאכזבת, אלא בצורה מפתיעה למדי. CR7 הירבה להחמיץ (שמונה בעיטות, ארבע מהן למסגרת), יובנטוס מצאה עצמה בפיגור 2:1 מול קייבו, אך בסופו של דבר, שער שוויון של לאונרדו בונוצ'י (71) ושער ניצחון דרמטי של פרננדו ברנדרדסקי (93) סידרו לגברת הזקנה 2:3 במחזור הפתיחה של הסריה א'.

"הדבר שהכי הרשים אותי הוא איך שהוא התאקלם בקבוצה, הוא שמח מאוד בחדר ההלבשה ויצר הרבה מצבים", סיכם המאמן מסימיליאנו אלגרי. "פיזית הוא היה טוב מאוד, הוא התאמן איתנו רק שבוע אבל עשה עבודה טובה מאוד. חבל שהוא לא הבקיע. היו לו כמה בעיטות שנהדפו, וכמה תנועות טובות שהקשרים שלנו לא זיהו. חייבים לקרוא את המצבים האלה ולתת לו את הכדורים במקומות הנכונים".

על המשחק עצמו אמר מאמן הגברת הזקנה: "קצת הורדנו את הרגל מהגז, הורדנו קצב כי חשבנו שהמשחק בידיים שלנו. זה ניצחון מצוין, כי היינו זקוקים לתזכורת הזאת ממש בפתיחת העונה, שכל משחק בסריה א' הולך להיות קשה. הדבר הכי חשוב במחזורים הראשונים הוא לקחת נקודות".

גיבור המשחק ברנרדסקי הוסיף: "אני שמח כמובן, לא רק בגלל השער אלא בזכות שלוש הנקודות. ידענו שלא יהיה קל, בעיקר בחום הזה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שיהיה לך לב. להיות אלופים זה טוב ויפה, אבל בכדורגל שום דבר לא מובטח לך. כמובן שאנחנו צריכים להשתפר".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
איטליה: 2:3 דרמטי ליובנטוס על קייבו במחזור הפתיחה

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו אחרי החמצה. AP
מקבל גב מהמאמן. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully