וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש צמד ובישל ב-2:5 של גוואנגז'ו R&F על צ'אנגצ'ון

הישראלי הכין לז'י (45) ורשם בישול שמיני העונה, לפני שכבש צמד (73 ו-90) והגיע ל-16 שערים. ג'וניור אורסו (27) ודושקו טושיץ' (38) ביצעו מהפך אחרי שער מוקדם של אודיון איגאלו (12)

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
וו ליי כבש צמד מול ג'ורדי ולכן הפער נותר בעינו. ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

ערן זהבי העלה היום (שבת) את מאזנו העונה בליגה הסינית ל-16 שערים, לאחר שכבש צמד ב-2:5 הביתי של גוואנגז'ו R&F על צ'אנגצ'ון יטאי במסגרת המחזור ה-19. הסקורר הישראלי התבודד במקום השני בטבלת המבקיעים עם יתרון של שער על פני אודיון איגאלו מצ'אנגצ'ון שכבש את השער הראשון במשחק, כשלפניו נותר וו ליי משנגחאי סיפג עם 18 כיבושים אחרי צמד משלו ב-2:3 הדרמטי בחוץ מול צ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף.

גוואנגז'ו קטעה רצף של שלושה הפסדים ודילגה על פני יריבתה בדרך למקום השמיני, למרות עוד משחק בו ההגנה שלה נחשפה במערומיה. דושקו טושיץ', שביצע את הטעות שאפשרה לאיגאלו לכבוש בדקה ה-12, השלים מהפך בדקה ה-38 עם שער בכורה אחרי שג'וניור אורסו השווה 11 דקות קודם לכן. זהבי רשם בישול שמיני העונה כשפרגן לשיאו ז'י בדקה ה-45, את הרביעי כבש לאחר הכנה של אורסו ובדקת הסיום חתם את התוצאה במבצע אישי. טאן לונג צימק עבור האורחת בדקה ה-78.

עוד בנושא

טוטו תמוז חתם לעונה בפטרולול, הנשיא: "נעזור לו להשתקם"
דיווח בסרביה: תומר חמד במשא ומתן מתקדם עם הכוכב האדום

seperator

מהלך המשחק

דקה 6: זהבי כבר עם ניסיון ראשון מ-22 מטרים לעבר השער. הכדור שלו קיפץ על הדשא, אבל השוער האורח הדף לקרן.

דקה 8: עוד הזדמנות של גוואנגז'ו R&F, ושוב השוער פאן הדף לקרן, הפעם את הנגיחה של אורסו הברזילאי.

דקה 12: גול! הגנת גוואנגז'ו זייפה כהרגלה, טושיץ' כשל בהרחקה ואיגאלו אמר תודה ובעט פנימה את שערו ה-15 העונה בליגה. 0:1 לצ'אנגצ'ון.

דקה 27: גול! התגובה של המארחת הגיעה במצב נייח. לי הגביה כדור חופשי מצד ימין ואורסו התרומם נהדר ונגח היטב פנימה. גוואנגז'ו חזרה ל-1:1.

דקה 38: גול! המהפך הושלם אחרי יציאה איומה של השוער פאן, וטושיץ' הסרבי כיפר על הטעות שלו וכבש מקרוב את שער הבכורה שלו. 1:2 לגוואנגז'ו.

דקה 45: גול! זהבי יצא למתפרצת עם ז'י ופרגן ברחבה לחלוץ הסיני שכבש שער קל. בישול שמיני העונה לזהבי, 1:3 לגוואנגז'ו.

דקה 50: אחרי שתי הצלות מהקו, גוואנגז'ו יצאה למתפרצת עם זהבי שקיבל את הכדור בחזרה ויכול היה לכבוש, אבל שחקן הגנה זרק עצמו מול הכדור והרחיק לקרן.

דקה 64: אדריאן הפולני בעט כדור שצ'נג שמט, אבל שוער גוואנגז'ו התעשת ועצר גם את הריבאונד. זהבי יצא מנגד להתקפה ובעט החוצה.

דקה 73: גול! הפעם זהבי כבר מצא את הרשת. אורסו שלח את הישראלי, שהעביר לימין והכניע בקלות את פאן עם ה-15 שלו העונה בליגה. 1:4 לגוואנגז'ו.

דקה 75: זהבי שוב ביצע תנועה טובה לעומק וקיבל כדור ברחבה, אך הפעם בעט מזווית קשה והשוער עצר.

דקה 78: גול! הגנת גוואנגז'ו לא הצליחה להרחיק כדור פשוט, לונג שם את הראש וניצל תגובה איטית של השוער כדי לצמק ל-4:2 עבור צ'אנגצ'ון.

דקה 90: גול! השני של זהבי במשחק וה-16 שלו בליגה. הישראלי ברח לשני שחקנים, חתך משמאל למרכז ומ-17 מטרים בעט כדור חד אל הפינה. יופי של שער, 2:5 לגוואנגז'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully