וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בנבחרת ארגנטינה: איקרדי וסימאונה בפנים, מסי בחוץ

המאמן הזמני ליאונל סקאלוני זימן רק תשעה שחקנים מאלו שהשתתפו במונדיאל ברוסיה למשחקי הידידות מול גוואטמלה וקולומביה. חלוץ אינטר ובנו של מאמן אתלטיקו מדריד בפנים. היגואין, אגוארו ודי מריה בחוץ

רויטרס

המאמן הזמני של נבחרת ארגנטינה ליאונל סקאלוני פרסם הערב (שישי) את הסגל של האלביסלסטה לקראת משחקי הידידות מול גוואטמלה וקולומביה בחודש הבא. מי שנעדר מן הסגל הוא כצפוי ליאונל מסי שהודיע כי הוא לוקח פסק זמן של כשנה לאחר המפלה במונדיאל. במקביל לא זומנו לסגל גם גונסאלו היגואין, סרחיו אגוארו ואנחל די מריה שאכזבו במהלך הטורניר ברוסיה בו ארגנטינה הודחה כבר בשלב שמינית הגמר על ידי האלופה שבדרך צרפת. מתוך 23 שחקנים שזומנו על ידי סקאלוני למשחקי הידידות רק תשעה נטלו חלק במונדיאל.

לאוטרו מרטינס וג'ובאני סימאונה (בנו של מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה) קיבלו זימונים לסגל. במקביל גם חלוץ אינטר מאורו איקרדי, שסביב אי הזימון שלו למונדיאל הייתה חרושת שמועות, נמצא בסגל המחודש. שם מעניין נוסף בסגל הוא זה של שוער ריאל סוסיאדד חרונימו רולי.

זימון מעניין נוסף הוא של הקשר ההתקפי פרנקו ואסקס מסביליה. ואסקס שיחק פעמיים במשחקי ידידות במדי נבחרת איטליה וכעת החליט להיענות להצעה ללבוש את המדים של נבחרת ארגנטינה. הוא אחד מ-12 שחקנים להם אין ולו הופעה אחת במדי האלביסלסטה שזומנו לסגל.

עוד בנושא
אנדראס פריירה וארתור זומנו לסגל ברזיל: "הגיע הזמן של הצעירים"
מוריניו: "מעולם לא רבתי עם פוגבה, הכול התנהל בצורה מכובדת"
החששות של מנצ'סטר סיטי התממשו: קווין דה בראונה ייעדר שלושה חודשים

שחקן אינטר מאורו איקרדי חוגג. רויטרס
מסי בחוץ, הוא בפנים. מאורו איקרדי/רויטרס

הסגל המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully