וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "בשנה שעברה הודחנו בצורה כואבת, עכשיו צריך לזכות בצ'מפיונס"

הקפטן הטרי של אלופת ספרד פנה לאוהדים לקראת פתיחת העונה והכריז: "אני יודע מהי המשמעות של ללבוש את הסרט. למדתי מגדולים ממני. המפלה בצ'מפיונס עדיין כואבת, צריך לתקן את זה"

AP

על רקע ההיחלשות של ריאל מדריד, ברצלונה מרגישה שזו הולכת להיות העונה שלה. עוד לפני הסופרקאפ בו הביסה אתלטיקו את הבלאנקוס, בארסה חגגה אתמול (רביעי) זכייה בתואר משלה אחרי ניצחון 0:3 על בוקה ג'וניורס בגביע גאמפר.

אבל מה שיזכרו עשרות אלפי האוהדים שהתקבצו לראות את המשחק בקאמפ נואו זה הנאום הנרגש של ליאונל מסי. הפרעוש, שהוא מעתה הקפטן החדש ברצלונה, נטל את המיקרופון והכריז: "עבורי זה כבוד גדול ללבוש את סרט הקפטן. הייתה לי הזכות ללמוד על חשיבות הנושא משחקנים גדולים כמו פויול, צ'אבי ולאחרונה גם מאנדרס (אינייסטה) שאליו אנחנו מאוד נתגעגע השנה".

בשלב זה עבר מסי, שנטל פסק זמן מנבחרת ארגנטינה, לדבר על המטרות של בארסה העונה וירה: "בשנה שעברה זכינו באליפות ובגביע אבל ההדחה מליגת האלופות הייתה כואבת בעיקר בגלל האופן שזה קרה (בארסה איבדה יתרון של 0:3 והודחה לאחר 4:1 משפיל ברומא". צריך לתקן את זה. נעשה כל מה שאפשר כדי שגביע האלופות יחזור השנה לקאמפ נואו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מציב מטרות מרשימות. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully