וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מפרגנים לאתלטיקו מדריד: "זו קבוצה שמצאה את הקארמה שלה, היא מלהיבה ורעבה"

החבורה של דייגו סימאונה השיגה 2:4 על ריאל מדריד בסופרקאפ האירופי והמאמן היה מאושר: "הדברים שמכריעים את המשחק הלכו איתנו". מאמן הבלאנקוס ג'ולן לופטגי: "לא נשנה את מדיניות הרכש בגלל הפסד אחד". בעיתונות קטלו: "בלי רונאלדו - אין תארים"

רויטרס

אתלטיקו מדריד זכתה אמש (רביעי) בסופרקאפ האירופי. הקולצ'ונרוס עשו את זה עם 2:4 אחרי 120 דקות מול ריאל מדריד בטאלין שבאסטוניה. דייגו קוסטה העלה את הקבוצה של דייגו סימאונה המורחק ליתרון כבר אחרי 49 שניות. קארים בנזמה איזן בדקה ה-27 וסרחיו ראמוס הפך עם פנדל (63) אחרי נגיעת יד של חואנפראן ברחבה. דייגו קוסטה לא ויתר ובדקה ה-79 דחק מקרוב את ה-2:2 וכפה הארכה, שם אתלטיקו חגגה עם שערים של סאול (98) וקוקה (104). בספרד פרגנו להישג של הקולצ'ונרוס והכותרת של ה"אס" הכריזה: "אתלטיקו מצאה את הקרמה שלה". בדברי הפרשנות נכתב: "הקבוצה של דייגו סימאונה. אפקטיבית, רעבה ומלהיבה". על ריאל מדריד נכתב: "עכשיו הם מתרגלים לחיים שאחרי רונאלדו ואמרי ביי ביי לתואר הראשון העונה".


עוד בנושא:
באנגליה טוענים: דה בראונה נפצע וייעדר למשך שלושה חודשים
צפו בבאיירן מינכן מביסה 1:4 את המבורג
ברצלונה ניצחה 0:3 את בוקה ג'וניורס

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חוגגים תואר. שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

מי שהתראיין לאחר המשחק היה דווקא הדירקטור של ריאל מדריד ליחסים מוסדיים ושחקן העבר האגדי אמיליו בוטראגניו שאמר: "אין שום עניין עם לוקה מודריץ', הוא לא יכול היה להיות מאושר יותר להמשיך בריאל מדריד".

לאחר מכן התייצב לעמדת הראיונות המאמן החדש ג'ולן לופטגי שהכריז: "אתלטיקו הענישה אותנו על הטעויות שלנו וניצחה בצדק. מהשחק מוכרע בפרטים הקטנים לפעמים לטובתך ולפעמים לטובת הקבוצה האחרת. היום הם ניצחו בצדק. מדיניות המועדון בנוגע לרכש לא משתנה לפי תוצאה של משחק אחד. עכשיו מתחילה הליגה וזה שלב מאוד מרכזי של העונה". על היכולת של בייל אמר לופטגי: "הוא היה טוב, אבל בחלק הזה של העונה שחקנים לא נמצאים בכושר המקסימלי שלהם. אני מקווה שהוא ימשיך להשתפר ככל שהעונה תתקדם".

באתלטיקו מי שנכנס כמחליף והיה מצוין הוא אנחל קוראה, שאמר: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה מאוד ביטחון לקראת פתיחת העונה". קוקה, שכבש את השער הרביעי והאחרון, הוסיף: "רצינו לנצח את ריאל מדריד בגמר אירופי, היה משחק יוצא מן הכלל. באנו למשחקים נלהבים מאוד ואנחנו צריכים להמשיך כך. זו ההתחלה של מה שתהיה, בתקווה, עונה יפה מאוד, אם נזכה במה שאנחנו רוצים לזכות".

המאמן דייגו סימאונה הצטרף לחגיגה ופרגן לשחקניו: "אני מאוד מאושר, הגבנו טוב להתפתחויות במגרש והמהלכים שמכריעים את המשחק היו שלנו. ניצחנו היום יריבה עם מסורת גדולה באירופה. זה הגמר הראשון שריאל מדריד מפסידה בשנים האחרונות וטוב שאנחנו היינו אלו שעצרנו אותם. את המשחק עצמו פתחנו טוב עם שער ואז הגיע הגול של בנזמה והמשחק השתווה. הפנדל הוציא אותנו מהמשחק אבל ידענו לחזור. החילופים שלי עשו את שלהם וזה עבד נהדר. היום בלי שום צל של ספק אנחנו צריכים לשמוח. כשאנחנו מפסידים אנחנו כועסים ובוכים. אבל ממחר מתחילים לחשוב על הליגה והמשחק מול ולנסיה". על היכולת של דייגו קוסטה אמר סימאונה: "הוא היה מרשים. העיקר שיש תחרות פנימית מאוד חזקה בתוך הקבוצה שגורמת לשחקנים להשתפר".

עוד באותו נושא

אתלטיקו מדריד זכתה בסופרקאפ האירופי עם 2:4 מול ריאל מדריד אחרי הארכה

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
לא הולך לשום מקום. מודריץ'/רויטרס

המספרים

* קארים בנזמה וגארת' בייל כבשו את ששת השערים האחרונים של ריאל מדריד במפעלים אירופים.

* בנזמה כבש בכל ששת המפעלים השונים בהם שיחק במדי ריאל מדריד ובסך הכול יש לו 193 כיבושים במדים הלבנים של אלופת אירופה.

* השער של דייגו קוסטה אחרי 49 שניות הוא המהיר ביותר שנכבש אי פעם בסופרקאפ האירופי.

* זה היה משחק הבכורה הרשמי של ג'ולן לופטגי כמאמן ריאל מדריד. המאמן הבאסקי רשם הופעה אחת כשחקן במדי הבלאנקוס אי שם ב-1990 ב-3:3 מול לא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון.

* זה היה המפגש העשירי בין שתי הקבוצות הבכירות של מדריד במפעל אירופי, אבל הפעם הראשונה בה הם נפגשים בסופרקאפ האירופי.

* סרחיו ראמוס הוא השחקן הראשון של ריאל מדריד שכובש בשני משחקי סופרקאפ שונים (2016 ו-2018).

* לוקה מודריץ' שיחק בהארכה בפעם הרביעית ב-46 הימים האחרונים אחרי שעשה את זה עם נבחרת קרואטיה במונדיאל מול דנמרק, רוסיה ואנגליה.

* זו הייתה הפעם הראשונה שאתלטיקו מדריד כובשת ארבעה שערים (כולל הארכה) מול ריאל מדריד אי פעם.

* דייגו סימאונה הוא מאמן אתלטיקו מדריד הראשון שמנצח בגמר מול ריאל מדריד בשלוש תחרויות שונות (גביע ספרדי, סופרקופה ספרדי וסופרקאפ אירופי).

* ג'ולן לופטגי הוא מאמן ריאל מדריד הראשון שמפסיד במשחק הבכורה הרשמי שלו מאז ברנד שוסטר ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully