וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיימן, אוחיון וקבהא תורגלו בהרכב, אוגו מתוסכל

15.8.2018 / 14:43

ברק בכר שוקל לבצע מהפכה בהרכב נגד אפואל ניקוסיה ומתמקד בחלק האחורי. אורן ביטון, צדק וממן עשויים לרדת לספסל. בן בסט מקבל עדיפות על פני שהר בחוד. אוגו מאוכזב מעזיבת וואקמה

צילום ועריכה: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 9:01)

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, שוקל לבצע מיני מהפכה בהרכב הקבוצה במשחק הגומלין נגד אפואל ניקוסיה מחר בקפריסין (חמישי, 20:00, ספורט1). האלופה כבר נמצאת באי השכן והמאמן תרגל לסירוגין הרכבים שלא כללו את שיר צדק, אורן ביטון וחנן ממן. בנוסף, חן עזרא תורגל במקום מאור מליקסון שעדיין בספק למשחק מחר.

כך או כך, נראה שבכר עדיין לא החליט סופית מה יהיה ההרכב ורק אחרי האימון המסכם הערב, יתפזר הערפל. מי שתורגלו במקום צדק, ביטון וממן היו מתן אוחיון, שמואל שיימן ומרואן קבהא. אם האחרון אכן יפתח בקישור האחורי, דן איינבינדר יוסט לעמדה מעט קדמית יותר. בחוד נראה שעדן בן בסט עדיין מועדף על פני בן שהר וההערכה היא שדודו גורש יפתח גם מחר.

בינתיים בהפועל באר שבע ממשיכים לעסוק בחיזוק הסגל וההתלבטות המרכזית כרגע היא האם לצרף בלם זר. חאתם עבד אלחמיד נמצא בשלבים האחרונים של החלמה מפציעה והסגל כולל גם את שיר צדק, לואי טהא ומתן אוחיון. לכל אלו יש להוסיף את מיגל ויטור שאמור לחזור בעוד כמה חודשים. בבאר שבע היו שמחים לצרף את טל כחילה, אבל מעריכים שהבעלים החדש של בית"ר ירושלים, משה חוגג, לא יאשר מעבר כזה.

בעניין אחר, ג'ון אוגו מאוכזב מאוד מהעזיבה הצפויה של חברו הקרוב אנתוני וואקמה והיום העלה שורה של פוסטים באינסטגרם, בהם כתב בין היתר "אם לא אוכל לעשות את זה איתכם, אעשה את זה בלעדיכם". בבאר שבע לא מתרגשים בשלב זה. הקבוצה לא מחזיקה בהצעות על אוגו, אך אם יגיעו כאלו, כל האפשרויות ישקלו.

עוד בנושא:

בני סכנין תנפה להפועל באר שבע בנוגע למוחמד גדיר
גם הפועל חיפה מקווה לצרף את מוחמד גדיר
אפואל ניקוסיה בונה על גאיס זאהיד לקראת באר שבע

שמואל שיימן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יפתח במקום אורן ביטון? שיימן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully