וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "ליאו מסי לא חוזר לנבחרת ארגנטינה. אף פעם"

אחרי ההודעה על "פסק זמן" מהנבחרת, בארגנטינה משוכנעים שהפרעוש לא יחזור ללבוש את המדים הלאומיים. הסיבות: הקרע עם ההתאחדות, האכזבה מהאוהדים, ו"השקרים" בתקשורת. תמונת מצב

AP

סוף עידן ליאו מסי בנבחרת ארגנטינה מתקרב. אמש (שלישי) דווח בתקשורת הארגטינאית כי הפרעוש "לוקח פסק זמן" מהנבחרת בשנה הקרובה, לא מתכוון ליטול חלק במשחקי האימון מול גואטמלה וקולומביה בארצות הברית וכמו כן ספק רב אם אם ישתתף בקופה אמריקה ב-2019. אז נכון, עדיין לא מדובר בהודעת פרישה של ממש, אבל בארגנטינה משוכנעים שמתחת לפני השטח ההחלטה של הכוכב הגדול בנוגע להמשך דרכו בנבחרת התקבלה באופן חד משמעי.

"ממה שאני מבין מסי לא חוזר לנבחרת ארגנטינה, אף פעם", הצהיר אמש קרלוס טבס לקראת מפגש הידידות הפיקנטי הערב (19:00, ספורט 1 וספורט 1 HD) של בוקה ג'וניורס שלו מול ברצלונה במסגרת טורניר גאמפר. "כשאתה נותן את כל כולך וסופג כזו ביקורת חריפה, זה רע בשבילך ובשביל החברים שמשחקים איתך. אני מבין את זה, כי גם אני הייתי שם. ליאו לקח לעצמו זמן לחשוב, ולא צריך להתערב לו בשיקולים".

עוד בנושא

ליאונל מסי הודיע על פסק זמן מנבחרת ארגנטינה: יוותר על הקופה אמריקה?
דמבלה גנב למסי את ההצגה בסופר קאפ: "יש לנו תקוות גדולות לגביו"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
כשמדובר בנבחרת, האמוציות שוב גוברות. מסי במדי ארגנטינה/רויטרס

בעיתון הפופולרי "אולה" דווח כי הסיבות לפרישה הצפויה רחוקות מלהיות מקצועיות גרידא. אחת הסיבות היא נתק ממושך עם ראשי ההתאחדות. "מסי לא דיבר עם אף אחד מאז שהמונדיאל הסתיים. כן, הוא החליף מסרונים עם הנשיא קלאודיו טאפיה מפעם לפעם וגם התקשר להודיע למאמן שלא יגיע למשחקי הידידות הקרובים, אבל היחסים בין הצדדים גרועים מאוד".

גם מאמן בוקה גיז'רמו סקלוטו הביע אמש תמיכה במסי ואמר ש"צריך לכבד כל החלטה שלו ולתת לו זמן לחשוב על הדברים לעומק". סקלוטו נחשב אחד המועמדים להפוך למאמן הקבע של ארגנטינה, כך שלמילותיו יכולה להיות השפעה.

כמובן שבארגנטינה כבר מתחילים לחשוש מהיום שאחרי מסי. שחקן העבר של ברצלונה חריסטו סטויצ'קוב התראיין אמש לתקשורת הארגטינאית והתריע ש"אם מוציאים את מסי מהנבחרת מחר, היא לא תנצח במשך שלוש שנים".

"אני לא חובב גדול של שינויים, אבל הכדורגל הארגטינאי חייב להחליט על איזה מודל הוא הולך. האם בונים את הנבחרת סביב מסי, או שבוטחים ב-22 השחקנים האחרים. מבחינתי התשובה פשוטה לגמרי", הוסיף סטויצ'קוב, ותקף פעם נוספת את העם הארגטינאי שלא תמיד מקבל את מסי בזרועות פתוחות. "אמרו שמסי מאמן את הנבחרת בפועל, וזה שקר מתועב. מי שאומר את זה, פשוט לא מכיר אותו מספיק טוב. להרבה ארגנטינאים אין מושג מיהו ליאו מסי האמיתי. הם לא מעוניינים להכיר אותו, אבל אני מכיר אותו היטב, הוא חבר שלי, ואני יכול לומר בוודאות שהוא מעולם, אבל מעולם לא יתערב לאף מאמן באף החלטה מקצועית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאונל מסי מניף סופר קופה ברצלונה. רויטרס
בברצלונה הוא מרגיש בבית. מסי עם הסופרקופה, השבוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully