וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.8: בקאיוקו במילאן, אנזונזי עבר רשמית לרומא

קשרה של צ'לסי עבר לעונת השאלה עם אופציית רכישה של 35 מיליון יורו, כוכבה של נבחרת רוסיה במונדיאל חזר לקדנציה שנייה אצל העטלפים. קשר נבחרת צרפת וסביליה עבר לבירת איטליה

AP

העברות

* רומא רכשה את קשר נבחרת צרפת וסביליה סטיבן אנזונזי תמורת 30 מיליון יורו (כולל בונוסים). הקשר בן ה-29 חתם לארבע שנים אצל הג'אלורוסי.

* ולנסיה הודיעה שדניס צ'רישב, כוכב נבחרת רוסיה במונדיאל האחרון, הושאל לעונה הקרובה מוויאריאל. צ'רישב (27) כבר שיחק בעבר בוולנסיה, בשנת 2016, ולמעשה חוזר לקדנציה שנייה במועדון.

* טיימואה בקאיוקו הושאל מצ'לסי למילאן לעונה אחת. לאיטלקים יש אופצייה לרכוש אותו ב-35 מיליון יורו בתום העונה.

* אינטר מראה אמון במאמן שלה: לוצ'יאנו ספאלטי האריך את חוזהו וחתם על חוזה חדש עד 2021.

* סיון השוויצרית הודיעה על החתמתו של אלכס סונג, הקשר הקמרוני ששיחק בעברו בברצלונה וארסנל.

* לגאנס הודיעה על החתמה כפולה: ראשית, היא השיגה את שחקן הכנף חוסה ארנאיס (23) מברצלונה. ארנאיס חתם תמורת 5 מיליון יורו על חוזה ל-5 שנים. בנוסף, הקשר אוסקר רודריגס הושאל אליה לעונה אחת מריאל מדריד.

* ראיו וייקאנו שאלה מולנסיה את הקשר אלברו מדרן לעונה אחת.

* סמפדוריה צירפה רשמית את הקשר אלבין אקדל. השבדי יגיע מהמבורג תמורת סכום של 2.5 מיליון יורו ועוד 300 אלף יורו בבונוסים שונים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
תומאס טוכל: "אני ממש לא בטוח שאדריאן ראביו ימשיך איתנו"
דויד סילבה הודיע על פרישה מנבחרת ספרד: "הגשמתי את כל חלומותיי"

שמועות

* שער העיתון "טוטוספורט" האיטלקי מצהיר הבוקר שיובנטוס דחתה הצעה על מיראלם פיאניץ' מריאל מדריד. על פי הדיווח הבלאנקוס הציעו 60 מיליון יורו על הקשר הבוסני וייעדו אותו למשבצת של מתאו קובאצ'יץ' (הושאל לצ'לסי), אולם הגברת הזקנה "לא מעוניינת לעשות עסקים" עם מי שנחשבת כעת יריבה ישירה שלה. על פי העיתון, מדובר ב"סטירת לחי עבור ריאל מדריד".

* ב"לאקיפ" טוענים שקשרה של פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו סירב להארכת חוזה. חוזהו יסתיים בקיץ הבא (2019) ואם לא יחתום על חוזה חדש, הוא יהיה רשאי לנהל בחודש ינואר מו"מ עם קבוצות אחרות. ב"אקספרס" מדווחים שמי שעשויה לפנות לפריס כדי להשיגו עוד בחלון ההעברות הנוכחי היא ברצלונה.

* ב"דיילי מירור" מדווחים שפנרבחצ'ה משוחחת עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע להעברה אפשרית של מרקוס רוחו וכי הצדדים קרובים לסיכום.

* נאפולי מחפשת שוער, וב"דיילי מייל" מדווחים שהיא סימנה את שוערה של ליברפול, סימון מיניולה הבלגי.

* אנתוני מרסיאל נשאר כרגע בסגל של מנצ'סטר יונייטד, אך ב"לה רפובליקה" טוענים שמילאן מתכננת להציע עליו סכום גדול כדי להביא אותו אליה.

* ווילפריד זאהה התחיל נהדר את העונה במדי קריסטל פאלאס. ב"סקיי ספורטס" מדווחים שקבוצת נעוריו צפויה להציע לו בקרוב חוזה חדש אשר יהפוך אותו למרוויח הטוב בקבוצה אי פעם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל מאוכזב. רויטרס
יעזוב את מנצ'סטר? אנתוני מרסיאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully