וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: גארת' בייל ביטל את החתונה, רנה היגיטה הכה אוהד

הכוכב הוולשי לא יתחתן הקיץ בשל מחלוקות בין חברתו לבין אביה שריצה מאסר ממושך בגין מרמה. שוער העבר רק חזר מן המונדיאל וכבר הסתבך בתקרית חמורה. וגם: שדה קרב בסופר קאפ האוקראיני

אתר רשמי

גארת' בייל ביטל את החתונה

רק לפני חודשיים גארת' בייל היה על גג העולם לאחר שכבש צמד בגמר הצ'מפיונס והוביל את ריאל מדריד לזכייה. כעת, ניתן לשער, מצב הרוח שלו שונה לחלוטין. כלי תקשורת בבריטניה דיווח היום (ראשון) כי הכדורגלן הוולשי וחברתו אמה רייס ג'ונס ביטלו את החתונה שלהם שהייתה אמורה להיערך הקיץ באיטליה וכעת הם שוקלים לקיים אותה בקיץ הבא. על פי הדיווחים הסיבה להחלטה נעוצה במחלוקת בין רייס ג'ונס לבין אביה שריצה בעבר עונש מאסר של שש שנים בגין מרמה. "הם עדיין מאוהבים, אך יש להם הרבה עניינים על הראש", סיפרו מקורבים לבני הזוג.

גארת' בייל, אמה רייס ג'ונס. צילום מסך
אולי בקיץ הבא. בייל ורייס ג'ונס/צילום מסך

רנה היגיטה מכה אוהד

שוער העבר האגדי רנה היגיטה עוד לא הספיק לחזור מן המונדיאל וכבר הסתבך באירוע לא נעים. הקולומביאני תועד כשהוא מכה אוהד שעשה כל שביכולתו כדי לעצבן אותו.

פרידה מרגשת ממחליק על הקרח שנרצח

המחליק על הקרח הקזחי דניס טן (25), שזכה במדליית ארד במשחקי סוצ'י 2014, נרצח על ידי שני גנבי רכב סמוך לביתו. לטקס הפרידה ממנו בעיר אלמטי הגיעו אלפי בני אדם שנפרדו ממנו במחיאות כפיים.

כך נראה טקס הפרידה באלמטי

דניס טאן, מחליק על קרח קזחי שנרצח. צילום מסך
נרצח על ידי גנבי רכב. דניס טאן/צילום מסך

קטטת ענק לפני הסופר קאפ האוקראיני

קטטת ענק פרצה בין אוהדי דינמו קייב לשחטאר דונייצק לפני הסופר קאפ האוקראיני שהפגיש את שתי הקבוצות. ההערכה היא כי מחנות האוהדים קבעו את הקטטה מבעוד מועד והגיעו למקום כשהם מצוידים באלות ואגרופנים. כמה עשרות משתתפים בקטטה נעצרו על ידי המשטרה. במשחק עצמו, אגב, ניצחה דינמו קייב 0:1 לאחר טעות קשה של שוער שחטאר אנדריי פיאטוב.


צפו בתיעוד מהקטטה

הברכה המבלבלת של ג'ואל אמביד לבעלי פילדלפיה

התרגלנו כבר לג'ואל אמביד. שחקנה הצבועני של פילדלפיה מה-NBA מרבה לעשות שטויות, לכתוב פוסטים חסרי היגיון ולתת לאוהדי הכדורסל הנאה גם בתקופת הפגרה. הלילה (בין שבת לראשון) הוא העלה פוסט מבלבל לאינסטגרם בו הוא בירך את את מייקל רובין, אחד מבעלי הסיקסרס, לרגל יום הולדתו וחגיגות האירוסין. הכל היה נורמלי וסביר עד שבסוף הפוסט שלו באינסטגרם אמביד כתב: "מקווה שתקבל את סקס יום ההולדת שלך"...

הפוסט בילבל המון אוהדים, שהיו בהלם מכך ששחקן מדבר בצורה כזאת לבעלים שלו, אך הכל הובן בפוסט התגובה של רובין. הוא הודה לאמביד ובירך אותו על נישואיו עם עקיצה קטנה: הוא הסתיר את האישה עם אימוג'י וכתב שנראה שהיא מתביישת לחשוף את עצמה. אאוץ'. בכל אופן, נראה שהשניים מתבדחים אחד עם השני ואנחנו נשמח אם הם ימשיכו לבדר אותנו.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אפילו השדרן התבלבל ולא הבין: איך זה לא נכנס?

פגרה ב-NFL? אי אפשר לעצור את טום בריידי

הדולפין הזה לא ממש התחשב בגולש החביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully