וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק: מה אומרים על כוכבי נבחרת העתודה ברחבי אירופה?

ההייפ סביב אבדיה צובר תאוצה, אבל לא רק הוא גורף שבחים ביבשת: המחמאות לזוסמן ("גם הוא כישרון NBA"), ההפתעה מבריסקר ובני ("שילוב קטלני"), והתחזית: עתיד הכדורסל הישראלי ורוד. קבלו את מיטב התגובות על נבחרת העתודה

אתר רשמי

דני אבדיה

"רמת הביטחון שלו וקור הרוח שלו הם הרבה מעל הגיל שלו. הוא מנהל את ההתקפה, נועץ מבטים בשחקנים יריבים אחרי שהוא צולף עליהם שלשות, הוא מביא אקס פקטור, ונראה טוב יותר בכל פעם שאני רואה אותו"

(סקאוט ESPN מייק שמיץ)

"אני מאוד מתרשם מדני אבדיה באליפות הזאת. הוא גארד מגוון בגובה 2.02 שקורע יריבים שמבוגרים ממנו בשנתיים או שלוש. יש לו חושים נהדרים למשחק, הוא תחרותי, משחק בקצב גבוה, חותך קווי מסירה"

(הסקאוט אוסטין גרין)

"הסקאוטים שנמצאים כאן מתחילת האליפות אומרים שהוא הפרוספקט הכי גדול בטורניר, פרוספקט NBA ללא ספק. כמה מהם חושבים שהוא יגיע ללוטרי, כי הוא כל כך טוב לגילו. הוא כישרון ייחודי ברמה אחרת. יש לו אייקיו כדורסל גבוה, הוא קורא מצוין את המגרש ואת המשחק. הביטחון העצמי שלו גבוה מאוד, ואולי הוא אפילו קצת יהיר, שזה דבר חיובי בעיניי. הוא שחקן קבוצתי, אבל רוצה להשיג גם נקודות. הוא לא אתלט עילאי, אבל הוא מספיק אתלטי. שחקנים בגודל שלו, כמו לוקה דונצ'יץ' ובוגדן בוגדנוביץ', לא חייבים להיות סופר אתלטים כדי להצליח ב-NBA. בסייז הזה, עם אינטליגנציית משחק ויכולת קליעה, אתה יכול להגיע לרמה הכי גבוהה"

(הסקאוט סיימון יאץ')

"למרות גילו הצעיר, יש סיכוי טוב שדני אבדיה ייבחר ל-MVP של אליפות אירופה. הוא סופר-מלוטש"

(חשבון הטוויטר NBADraftProspects)

"מרשים מאוד כמה דני אבדיה מרגיש בנוח מול שחקנים שמבוגרים ממנו בשלוש שנים. אין לו את הנסיון או הבנת המשחק בהגנה כדי להיות שומר ברמה גבוהה, אבל יש לו ביטחון עצום באיכויות ההתקפיות שלו, במיוחד במצבי אחד על אחד ובקליעות פתוחות"

(הסקאוט פדריקו ג'יאבוטי)

"יש באזז מאוד גדול סביבו, יחד עם עוד ארבעה או חמישה שחקנים, וייתכן שהוא נחשב לכישרון הכי גדול מבין כולם. הוא נהנה משילוב נדיר של גודל, יצירתיות ושליטה בכדור. לא קל למצוא שחקן גבוה שמרגיש כל כך בנוח עם הכדור. יש לו מנטליות של אחד שלעולם אינו חושש לקחת אחריות, ואני אוהב את זה אצלו.

"זה היה צעד נכון לאפשר לו לשחק נגד יריבים חזקים ובוגרים יותר. ראיתי אותו כבר בעבר, והפעם הוא נאלץ לשחק בתפקיד שונה מזה שהתרגל עד עכשיו. זה מאתגר אותו. קשה לי להיזכר במקרה דומה של שחקן שהוקפץ בצורה כזו. כאיטלקי, אני חייב לומר שבמובנים מסוימים הוא מזכיר לי את דנילו גלינארי כשהיה צעיר".

(הסקאוט פרנצ'סקו קבאליו)

"אבדיה הוא בקלות הפרוספקט הכי טוב באליפות. הוא מסוגל להוביל כדור, למסור, לקלוע, יש לו איי קיו כדורסל גבוה מאוד"

(הסקאוט גבריאל אנדרדה)

"דני אבדיה הוא פרוספקט ה-NBA הכי גדול באליפות. השילוב בין הסייז שלו והחושים למשחק הופכים אותו לשחקן מאוד, מאוד מעניין, גם כשמנסים לדמיין אותו ב-NBA. כשאבדיה יגיע ל-NBA התכונה הכי בולטת שלו מהיום הראשון תהיה הקליעה. ברגע שהוא יתחזק קצת הוא יהפוך לקלע קטלני. ובנוסף, היכולת שלו לשחק בפיק אנד רול מרשימה מאוד. ראיית המשחק וקור הרוח שלו נראים כמו של שחקן עם ותק של חמש שנים בבוגרים"

(הסקאוט גרנט אקי, הבלוג NBADraftprep)

עוד בנושא

העתודה עלתה לגמר אליפות אירופה עם 57:83 מרשים על צרפת
20:00: גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה, ישראל מול קרואטיה
העתודה חגגה: "אנחנו רוקדים על המגרש, שווים מדליית זהב"
במספרים זה נראה אפילו טוב יותר: ההצלחה של נבחרת העתודה

שחקן נבחרת העתודה, דני אבדיה. אתר רשמי FIBA, אתר רשמי
בדרך ללוטרי? אבדיה/אתר רשמי, אתר רשמי FIBA

בווידאו: הנקודות הראשונות של דני אבדיה בליגת העל

one

יובל זוסמן

"זוסמן הוא העתיד של הכדורסל הישראלי. שוטינג גארד בגוף של סמול פורוורד, סייז טוב, מסוגל ליצור לאחרים או לעצמו מכדרור, שליטה טובה בגוף, הגנה טובה עם ידיים מעולות לחטיפות ותזמון לחסימות"

(הסקאוט פדריקו ג'אבוטי)

"זוסמן הוא מפלצת. הוא גארד מגוון עם זרועות ארוכות שמשחק חזק ומבין את המשחק בצורה יוצאת מהכלל"

(הסקאוט אוסטין גרין)

"הרבה מהמסירות של זוסמן מצוינות ולא הופכות לאסיסטים. אמנם הוא אחד השחקנים המבוגרים בסגל של ישראל, אבל עדיין כיף לצפות בו משחק"

(הכתב ריקי סקריצ'ה, Nyloncalculus)

"חייבים לתת קרדיט ליובל זוסמן. אני חושב שהוא פרוספקט NBA לגיטימי. אחרי אבדיה, הוא השחקן שהכי מתאים ל-NBA באליפות הזאת. ההימור שלי הוא שישראל תזכה באליפות וזוסמן יזכה ב-MVP וסוף סוף יקבל קצת תשומת לב בכל מה שקשור לדראפט"

(הסקאוט מייק גריבאנוב)

"נכון, דני אבדיה הוא כישרון מדהים עם עתיד ורוד, אבל יובל זוסמן הוא לא פחות ממפלצת. הוא כל כך חכם, כל כך מחושב בכל מהלך, הוא אגרסיבי, יש לו ראיית משחק נהדרת וגם קליעה טובה"

(העיתונאי אולכסנדר פרושוטה)

"עם תמיר בלאט, דני אבדיה ויובל זוסמן, הכדורסל הישראלי הולך להיות יותר מבסדר בשנים הבאות"

(הסקאוט אוסטין גרין)

שחקני נבחרת העתודה חוגגים, יובל זוסמן. אתר פיב"א, אתר רשמי
גם הוא יכול לפנטז על הדראפט? יובל זוסמן/אתר רשמי, אתר פיב"א

בווידאו: שיא הקריירה של יובל זוסמן בליגת העל

one

שחקנים אחרים

"הגארדים הישראלים מייקל בריסקר וגיל בני טובים מאוד. הם חודרים, צולפים שלשות, שומרים בצורה אגרסיבית. כיף לראות את הנבחרת הזאת"

(הסקאוט אוסטין גרין)

"השילוב בין בריסקר לבני מרשים מאוד. הם שולטים בקצב וקולעים שלשות ברמה גבוהה"

(חשבון הטוויטר MaceoBaller)

"בריסקר ובני משחקים במהירות אחרת לגמרי, ובינתיים נראה שאף נבחרת לא מסוגלת לעצור את ישראל"

(העיתונאי אולכסנדר פרושוטה)

מייקל בריסקר, שחקן נבחרת העתודה. אתר FIBA, אתר רשמי
גם הוא מסובב ראשים. מייקל בריסקר/אתר רשמי, אתר FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully