וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.7: ברצלונה הגישה עוד הצעה על וויליאן, צ'לסי מקשה על ריאל בעסקת הזאר

צ'לסי רוצה לשבור את השוק עם המחיר של הבלגי, ברצלונה הגישה לבלוז הצעה נוספת על וויליאן, באיירן מינכן דורשת מאינטר 30 מיליון יורו על ארתורו וידאל, אתלטיקו רוצה את ז'ירו לצד גריזמן, סוכנו של בנזמה מגיב בגיחוך לשמועות על מילאן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

העברות

* הפתעה בפורטוגל: באס דוסט, הסקורר ההולנדי (71 שערים ב-92 משחקים) שהתיר את חוזהו בספורטינג ליסבון ב-11 ביוני בעקבות הבלגן עם האוהדים, חתם על חוזה חדש עד 2021 עם סעיף שחרור בגובה 60 מיליון יורו.

* ספאל האיטלקית החתימה את הבלם יוהאן ג'ורו לעונה אחת (עם אופציה לעונה נוספת). שחקן נבחרת שוויץ בן ה-31 הגיע מאנטליאספור.

* הקשר הצרפתי בן ה-21 ז'רמי בוגה, אותו רכשה צ'לסי ב-2015, נמכר לססואולו תמורת 3.5 מיליון יורו.

* יוהאן פלה, שוער המשנה בן ה-35 של מארסיי, חתם על חוזה חדש עד 2020 ויוכל להשלים חמש שנים במועדון.

* ווסקה ממשיכה לעבות את הסגל שלה לקראת עונת הבכורה בלה ליגה, והפעם שאלה את הבלם הספרדי פאבלו אינסואה (24) משאלקה לעונה אחת.

* נוטינגהאם פורסט שאלה מניוקאסל לעונה נוספת את הקשר ג'ק קולבק (28) ומכרה את המגן ארמן טראורה (28) לריזספור הטורקית, שם חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית.

* סנדרלנד החתימה לשנתיים את הבלם ההולנדי הוותיק גלן לובנס, שסיים את חוזהו בשפילד וונסדיי.

* ניקולא דושז, 38, שוער פריס סן ז'רמן לשעבר, שוחרר מלאנס וחתם לעונה אחת ברד סטאר מהליגה השנייה בצרפת.

* קלאודיו בומבה, הקשר הרומני בן ה-24 ששיחק בהפועל תל אביב, עזב את קונקורדיה וחתם לשנתיים באדנאספור מהליגה השנייה בטורקיה.

* כחודש אחרי שרכשה את כרטיסו מוויטוריה סטובאל ב-600 אלף יורו, בנפיקה מכרה את הקשר ז'ואאו אמראל (26) ללך פוזנן הפולנית ב-1.5 מיליון יורו. השחקן חתם על חוזה לארבע שנים.

שמועות

* המרדף של ריאל מדריד אחרי אדן הזאר: האם אלופת אירופה תשבור את שיא ההעברות ברכישת מחליף לרונאלדו? באנגליה טוענים כי צ'לסי דורשת על הכוכב הבלגי 200 מיליון ליש"ט - 224 מיליון יורו, יותר מה-222 מיליון יורו ששילמה פ.ס.ז' על ניימאר - והתקווה של ריאל לרכוש את השחקן ב-125 מיליון יורו נראית כרגע מאוד לא ריאלית.

* באנגליה טוענים: ברצלונה הגישה לצ'לסי הצעה שלישית במספר עבור וויליאן, לאחר שהשתיים הקודמות נדחו. על פי "דיילי מייל", הפעם היא עומדת על 65 מיליון ליש"ט. וויליאן מעוניין מאוד לעבור לברצלונה ולשתף פעולה עם חברו הברזילאי קוטיניו, אבל ספק אם צ'לסי תסכים לשחררו כי מאוריציו סארי מעריך מאוד את השחקן. כמו כן, מנצ'סטר יונייטד מנסה גם היא לרכוש את וויליאן.

* על פי "סקיי ספורטס", אתלטיקו מדריד מעוניינת לצרף לחוד שלה את חברו של אנטואן גריזמן להתקפת נבחרת צרפת - אוליבייה ז'ירו. עם זאת, באנגליה טוענים כי ז'ירו רוצה להישאר בצ'לסי ולהיאבק על מקומו בהרכב.

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר עם מדליית הארד. רויטרס
כמה הוא שווה? הזאר/רויטרס

שמועות

* באיטליה מדווחים כי אינטר מנהלת משא ומתן עם באיירן מינכן בנוגע לקשר הצ'יליאני ארתורו וידאל (31), שמסיים את חוזהו בעוד שנה. אינטר מציעה 23-24 מיליון יורו, בעוד אלופת גרמניה מבקשת 30 מיליון.

* "מונדו דפורטיבו" מדווח: ברצלונה מעוניינת לרכוש את מוסא ואגה, בלם נבחרת סנגל בן ה-19, ששיחק בכל שלושת המשחקים של נבחרתו במונדיאל ופתח בשניים (ואף כבש מול יפן, האפריקאי הצעיר ביותר שכובש במונדיאל). ברצלונה רואה בו כשחקן לעתיד, ותשלבו בבארסה ב'. המטרה היא שם יעלה לקבוצה הבוגרת, סרג'י רוברטו יוכל לשחק בקישור.

* על אף העניין הרב שמגלה בו ברצלונה, בצרפת טוענים שאדריאן ראביו לא יעזוב את פריס סן ז'רמן. אלופת צרפת נחושה להשאיר את הקשר, ואף להציע לו חוזה חדש ומשופר. "ל'אקיפ" מדווח שלראביו אין אפשרות לעזוב את הקבוצה, "על אף שכבר הגיע לסיכום עם ברצלונה", כי מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל שינה את דעתו והחליט שהוא רוצה את אותו בקבוצה.

* על פי "סאן", ריאל מדריד מוכנה לשלם לטוטנהאם 50 מיליון ליש"ט עבור קירן טריפייר, שפרח במונדיאל האחרון, אך התרנגולים לא צפויים לוותר עליו כל כך מהר.

* "ל'אקיפ" הצרפתי מדווח כי אלכסנדר גולובין קרוב למונאקו, שתרכוש אותו בסכום של כ-35 מיליון יורו מצסק"א מוסקבה ותעניק לו חוזה לחמש שנים. גם ז'אן אודה אהולו, חלוצה של שטרסבורג, צפוי להצטרף בעסקה של 10 מיליון יורו.

* ב"לה פריסיאן" טוענים שפריס סן ז'רמן פתחה בשיחות עם אנגולו קאנטה. צ'לסי הצמידה לקשר הנפלא תג מחיר של 98 מיליון ליש"ט.

* "מונדו דפורטיבו" מדווח: ברצלונה מעוניינת לרכוש את מוסא ואגה, בלם נבחרת סנגל בן ה-19, ששיחק בכל שלושת המשחקים של נבחרתו במונדיאל ופתח בשניים (ואף כבש מול יפן, האפריקאי הצעיר ביותר שכובש במונדיאל). ברצלונה רואה בו כשחקן לעתיד, ותשלבו בבארסה ב'. המטרה היא שם יעלה לקבוצה הבוגרת, סרג'י רוברטו יוכל לשחק בקישור.

* לפי "סקיי איטליה", צ'לסי פתחה עם יובנטוס במגעים ראשוניים בנוגע לגונסאלו היגואין.

* הבלוז אף מעוניינים בג'ו הארט, שחזר למנצ'סטר סיטי אחרי עונת השאלה לא מוצלחת בווסטהאם ולא נמצא בתוכניות של פפ גווארדיולה.

* אברטון הגישה לברצלונה הצעה של 22 מיליון ליש"ט עבור המגן הצרפתי לוקא דין, כך על פי "מירור".

* טוטנהאם ירדה מהניסיון לצרף את ווילפריד זאהה וחזרה להתמקד בכוכבה של אסטון וילה, ג'ק גריליש.

* על פי "סקיי איטליה", רומא הגיעה לסיכום עם כוכב בורדו, מלקום, והגישה עבורו הצעה של 35 מיליון יורו.

* ב"סקיי איטליה" אף נטען שקארים בנזמה מנהל מגעים מתקדמים עם מילאן. סוכנו של השחקן הגיב עם הציוץ הבא:

* מאמן ריאל מדריד החדש ג'ולן לופטגי העלה מסר לטוויטר שבו הוא נראה מחבק את קרים בנזמה וכותב "עבודה טובה מאוד של כל הקבוצה, נטען את הבטריות למחר, וביום שני נגיע מלאים. קדימה!".

קירן טריפייר נבחרת אנגליה. רויטרס
המניות שלו עלו אחרי המונדיאל. טריפייר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully