וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילה ב-20 מיליון דולר ו-11 משרתים: תנאי הפאר של מראדונה בבלארוס

העיתון "קלארין" חשף את החיים הנוחים שממתינים לכדורגלן העבר האגדי שמונה לנשיא דינמו ברסט. בברסט מקווים כי פיתויים אלו יגרמו למראדונה להשקיע זמן ומרץ רבים יותר בתפקיד החדש שלו

אימג'בנק GettyImages

הפארסה של דייגו מראדונה ודינמו ברסט הבלארוסית נמשכת. כזכור, כדורגלן העבר הארגנטיני מונה לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון הצנוע ובשבוע שעבר ערך ביקור מתוקשר באצטדיון של הקבוצה כשהוא רכוב על משוריין. במהלך הביקור הועלו ספקות האם כדורגלן העבר האגדי אכן יעבור להתגורר במדינה המזרח אירופית שנשלטת על ידי הדיקטטור אלכסנדר לוקאשנקו.

אלא שכעת חושף העיתון "קלארין" כי מועצת המנהלים של המועדון הגישה למראדונה הצעה שאי אפשר לסרב לה. על פי הדיווח במהלך שהותו בבלארוס הוא יתגורר בווילה גדולה ובה שבעה חדרים ולרשותו של הארגנטינאי יעמדו בכל עת 11 משרתים. עלות הבית של מראדונה מוערך בסכום של כ-20 מיליון דולר. במקביל יועמדו לרשות של מראדונה שני רכבים מסוג ב.מ.וו ורולס רויס.

פרט לכך בסמוך לווילה של מראדונה ממוקם מנחת מסוקים והוא צפוי להשתמש בו על מנת להתנייד ביתר קלות בשטח המדינה. בבלארוס מקווים כי באמצעות פיתויים אלו יגרמו למראדונה להשקיע מרץ רב יותר בתפקיד החדש שלו.

עוד בנושא
"אנחנו לא סומכים עליך יותר": נחשפה השיחה המדהימה בין מסי לסמפאולי
דיווח: אנטוניו קונטה מתכוון להגיש תביעה משפטית נגד צ'לסי
ריאל מדריד הציגה את ויניסיוס: "בחרתי להגיע למועדון הגדול בעולם"

דייגו מראדונה מוצג בדינמו ברסט. רויטרס
חי טוב. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully