וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית"ר ירושלים לא תוכל להעביר את כל השחקנים בבקרה

20.7.2018 / 6:43

הצרות נמשכות: אחרי ההשפלה מול צ'יחורה (שחקנים: "עפנו מול יריבה ברמה של הליגה הלאומית") הנזקים של החודש הסוער נאמדים בלפחות שלושה מיליון שקל, והעתיד שוב מעורפל. הבקרה תפנה ישירות לטביב?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. השחקנים מודים: "עפנו מול קבוצה ברמה של ליגה לאומית"

ההדחה המביכה אמש (חמישי) של בית"ר ירושלים בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נגד צ'יחורה הגאורגית היא כנראה הדבר הכי פחות נורא שקרה לה בתקופה האחרונה. גם אם בית"ר הייתה מעפילה לשלב הבא והייתה מרוויחה 250 אלף יורו, הסכום היה מסייע לה רק באופן זמני. בכל מקרה, ניצחון היה משקף תמונה לא נכונה. שחקנים בקבוצה לא התביישו לומר בסיום ש"עפנו מול קבוצה ברמה של ליגה לאומית", ואפשר רק לדמיין כיצד היו מתבזים מול מאריבור, היריבה הבאה של צ'יחורה. בכלל לא בטוח שבית"ר הנוכחית ראויה להיות חלק ממסגרת אירופית. עם טדי ריק, כשרוב האוהדים מחרימים את הקבוצה (והמעט שמגיע בעיקר עושה נזק), כשהבעלים נוטש בתקופה בה צריך לבנות קבוצה ולהעביר כסף, כששחקנים רק רוצים לברוח - כל קשר בין בית"ר למסגרת האירופית הוא מקרי בהחלט.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הפסידה לצ'יחורה 2:1 והודחה מהליגה האירופית
אוהדי בית"ר פרצו למגרש, המועדון ייענש. לוזון: "אין שום תירוצים"

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם יעקב בריהון. ברני ארדוב
צ'יחורה עשתה להם טובה. ורד ובריהון מאוכזבים/ברני ארדוב

2. מי שחוסך משלם ביוקר

גיא לוזון הזהיר במסיבת העיתונאים שלפני המשחק מפני עזיבה של עידן ורד. "אסור לשחרר אחד כמוהו מבית"ר ירושלים,, אמר. "הקבוצה כבשה משהו כמו 70 שערים בעונה שעברה, אז עזרא, שכטר וקלאודמיר היו אחראים על 60 או 70 אחוז מהשערים. אם ורד יעזוב, זאת תהיה מכת מוות לקבוצה".

לוזון הוא לא זה ששחרר את האחראים על מאזן הכיבושים בעונה החולפת. כעת גם ורד עשוי לעזוב, ובכך יסוכם חודש עגום שהנזקים שנעשו במהלכו מתנקזים לסכומים אפילו גבוהים יותר מהעלות של כל השחקנים שעזבו. טביב בחר לוותר על כוכבים כמו איתי שכטר, חן עזרא, קלאודמיר ואולי גם עידן ורד, אבל הוא כבר הספיק לשלם את העלות של כל השלושה הראשונים בחודש אחד. הקהל שלא מגיע, העונש מאופ"א, ההדחה בסיבוב הראשון, קצב מכירת המינויים הנמוך וההתרחקות של כל ספונסר פוטנציאלי - כל אלה שווים לפחות שלושה-ארבעה מיליון שקל, ואנחנו רק בחודש יולי. אם הקהל ימשיך להחרים את הקבוצה ולגרום נזקים, זה יסתיים בנזק דו ספרתי. של מיליונים.

עוד באותו נושא

אוהדי בית"ר פרצו למגרש, המועדון ייענש. גיא לוזון: "אין שום תירוצים"

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
הבקרה תמשוך את ידיה מבית"ר? אלי טביב/שלומי גבאי

3. הבקרה תפנה ישירות לאלי טביב?

חשב הקבוצה חיים נבון אמור להעביר היום את תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים. מדובר בתחילת התהליך מול הבקרה ולקבוצה יינתן עוד זמן למצוא פתרונות. בשלב הבא ייתכן שהבקרה תפנה לאלי טביב ישירות ותדרוש ממנו להעביר בטוחות עבור חוזי השחקנים החתומים. אם טביב לא יספק בטוחות ואלי אוחנה לא ימכור שחקנים, הם עשויים להתחיל הליך משפטי כדי לנסות להשתחרר מהקבוצה. כרגע נראה שהבקרה לא תאשר לבית"ר תקציב של יותר מ-22 מיליון שקל, תקציב בו לא תוכל בית"ר להעביר את כל סגל השחקנים.

אוהד של בית"ר ירושלים פורץ לדשא במשחק נגד צ'יחורה. ברני ארדוב
הנזקים רק הולכים ומחריפים/ברני ארדוב

4. וזאת רק ההתחלה

בסופו של דבר הקבוצה עדיין שייכת לאלי טביב ובשלב מסוים הוא יחזור לעניינים ויבצע מהלכים. גם לטביב ברור שהוא סיים את דרכו בבית"ר וכל מעורבות שלו תגרום נזק גדול יותר, אבל הוא בכל זאת ירצה לצאת מהסיטואציה עם כמה שיותר כסף.

איך זה יקרה? ככל הנראה עם הרבה, הרבה יותר רעש. אם חשבנו שהחודש האחרון בבית"ר היה סוער, נראה שבעתיד הקרוב צפויות דרמות לא פחות גדולות. בית"ר ירושלים 2018. עצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully