וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "הישג נהדר לכולנו"

17.7.2018 / 21:40

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קשר הרכש עבר בדיקות רפואיות וחתם. הגעתו של אופואדו התעכבה כבר פעמיים בשל בעיות בירוקרטיות. אלירן עטר עשוי לפתוח במשחק הגומלין מול פרנצווארוש

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של צ'יקו אופואדו לשנתיים הקרובות. שחקן הכנף הניגרי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת מוקדם יותר בישראל ועבר בדיקות רפואיות לפני החתימה. אופואדו הגיע אתמול לשגרירות ישראל באבוג'ה, בירת ניגריה, על מנת לאסוף את דרכונו ובו אשרת הוויזה לישראל. כזכור, הגעתו של אופואדו התעכבה כבר פעמיים בשל בעיות בירוקרטיות, אך היום נחת והתהליך הושלם במהרה.

עוד בנושא
לידיעה הראשונית על מועמדותו של אופואדו למכבי תל אביב
גדיר הביע נכונות להצטרף להפועל חיפה, סויסאדט וגנסארי חתמו רשמית
הפועל באר שבע - פלורה טאלין: בכר בטוח ש"שיאו של בן בסט לפניו"
תמאש האריך חוזה בהפועל חיפה, שפתחה במגעים לצירוף מוחמד גדיר

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם השחקן החדש צ'יקו אופואדו. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
אחרי אמאדור וסבוריט, ולאדן איביץ' מקבל את צ'יקו אופואדו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מנכ"ל הצהובים בן מנספורד אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לקדם בברכה את צ'יקו למכבי בשעה שאנחנו ממשיכים להשלים את בניית הסגל לעונה הנוכחית. לצ'יקו היו הרבה אופציות ברחבי אירופה וזה הישג נהדר לכולם במועדון ממיטש ועד ולדימיר שהצלחנו לסגור את העסקה הזאת. אנו מאמינים שאופואדו יצליח להלהיב את האוהדים כיוון שהוא סוג של שחקן שגורם לך להיות על קצות האצבעות עם יכולות כיבוש ויצירת מצבים לחבריו לקבוצה".

אופואדו בן ה-25 סיים את חוזהו באסקישהירספור מהליגה הטורקית השנייה אחרי שכבש 12 שערים ובישל עוד שבעה ב-27 משחקי ליגה בעונה האחרונה, במהלכה הרוויח כ-400 אלף יורו. הניגרי הגיע לטורקיה ב-2012 מקבוצת אנוגו ריינג'רס, שיחק בטרבזון 1461, קרשיאקה וגם שנתיים בסמסונספור. סך הכול, השחקן כבש 59 שערים ובישל עוד 34 ב-182 משחקים בליגה השנייה.

עוד באותו נושא

לידיעה הראשונית: מכבי תל אביב במגעים לצירופו של צ'יקו אופואדו

לכתבה המלאה

צפו בסרטון ההצגה של צ'יקו אופואדו

השער החשוב שהבקיע לרשת פרנצווארוש במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית (1:1), כמו גם היכולת הטובה שהציג למן הרגע שנכנס כמחליף, עשויים לסדר לאלירן עטר את חולצת ההרכב במשחק הגומלין מול ההונגרים מחרתיים (ה', 20:00, ספורט 1).

שחקנים במכבי תל אביב העידו אמש כי עטר גם נראה טוב באימונים ומצוי בכושר הבקעה טוב. במידה שעטר יפתח בהרכב זה יהיה על חשבון ארון שוינפלד ואולי אפילו במקום וידאר קיארטנסון שהציג משחק פושר מאוד בבודפשט.

בעוד שקיארטנסון לא גילה יכולת גבוהה, שוינפלד עבד מאוד קשה לאורך כל דקות המשחק והוא עשוי לבוא על שכרו מחרתיים כשוולדאן איביץ' יחשוב שדווקא הוא צריך לפתוח ולא האיסלנדי.

(עדכון ראשון: 13:50)

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
וולקאם צ'יקו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully