וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד מפתיע? בספרד טוענים שזידאן ימונה ליועץ מקצועי ביובנטוס

נמצאה הסיבה למעבר של רונאלדו? על פי הדיווח, מקורבים לבעלי הגברת הזקנה כבר אישרו שהצרפתי שכיכב במועדון נמצא בדרכו חזרה. צפוי לעבוד יחד עם המנהל הספורטיבי, פאביו פראטיצ'י

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

(עדכון ראשון: 6:34)

דיווח מפתיע בספרד: זינדין זידאן נמצא בדרך ליובנטוס, שם ישמש כיועץ מקצועי לקבוצה בה כיכב בשנות ה-90 ויתאחד עם שחקנו בשנים האחרונות בריאל מדריד - כריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח, גורמים המקורבים למשפחת אניילי, הבעלים של הגברת הזקנה, כבר אישרו את הגעתו של זידאן, שהעדיף להפסיק לאמן ולחזור אל מאחורי הקלעים, והוא יעבוד בצמוד למנהל הספורטיבי של המועדון, פאביו פראטיצ'י. הדיווח הגיע מהעיתונאי הספרדי חואנמה רודריגס, הידוע בקשריו עם ריאל מדריד, ולדבריו זידאן יגיע ליובנטוס רק בחודש אוקטובר, ויסגור מעגל לאחר ששיחק שם במשך חמש עונות וזכה בשתי אליפויות, לפני שעבר לריאל ב-2001.

כעת, רבים מאמינים שרונאלדו ידע מראש על כוונת זידאן להגיע לטורינו, או שהשניים אפילו תכננו יחד את המעבר. בשנים האחרונות שיתוף הפעולה ביניהם הניב לריאל מדריד הצלחה כבירה בדמות שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, הישג חסר תקדים. כעת, לאחר שעזבו את הבלאנקוס בהפרש של מספר שבועות, הם עשויים להתאחד מוקדם בהרבה מהצפוי.


עוד בנושא

רונאלדו הוצג: "שחקנים בגילי הולכים לקטאר או סין, אני שונה"
ג'ולן לופטגי: "למרות כל מה שקורה, ריאל קבוצה טובה מאוד"
מנצ'סטר סיטי בעקבות קובאצ'יץ', ריאל דורשת 90 מיליון יורו

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יחזרו לשתף פעולה מהר מהצפוי? זידאן ורונאלדו/רויטרס

עוד לפני בואו האפשרי של זידאן, ההתלהבות באיטליה מבואו של כריסטיאנו רונאלדו בשמיים, ואפשר להמחישה באמצעות נתון אחד בקלות: ב-24 השעות הראשונות מאז שיובנטוס הוציאה למכירה את חולצה מספר 7 החדשה שלו, היא מכרה לא פחות מ-540 אלף חולצות. לשם השוואה, בשנת 2016 כולה מכרה הגברת הזקנה קרוב ל-800 אלף חולצות.

בנוסף, ההערכות בארץ המגף גורסות כי ההכנסות של הגברת הזקנה ממכירת כרטיסים בעונת המשחקים הקרובה יזנקו פי שלוש לערך. בעונה שעברה (2017/18) עמדו ההכנסות של יובנטוס ממכירת כרטיסים על 25.7 מיליון יורו. לאחר צירופו של הפורטוגלי ההכנסות ממכירת הכרטיסים צפויות לזנק ל-71 מיליון יורו. במקביל, התגברה הנוכחות של אלופת איטליה ברשתות החברתיות ומאז צירופו של רונאלדו נוספו לחשבון האינסטגרם של המועדון 1.4 מיליון עוקבים. ביובנטוס אף מקווים להגדיל את ההכנסות מפעילות שיווקיות בזירה הבינלאומית ב-30 אחוזים ולעשות צעד משמעותי להפיכתו של המועדון למותג בינלאומי מוביל.

אמש (שני) הוצג רונאלדו ביובנטוס ונזהר מלצאת בהצהרות מפוצצות על ההישגים האפשריים בפרק החדש בחייו, אבל סוכנו ז'ורז'ה מנדש לא חשש לפזר הבטחות לכל עבר. "עם רונאלדו יובנטוס בהחלט הופכת להיות פייבוריטית לזכות בליגת האלופות", אמר סוכן העל. "כשהיה במנצ'סטר יונייטד, רונאלדו הפך לגדול שחקני המועדון בכל הזמנים. כשהיה בריאל מדריד, הוא הפך לגדול שחקני המועדון בכל הזמנים. אין לי ספק שזה מה שיקרה עכשיו ביובנטוס. הוא הכדורגלן הטוב בהיסטוריה, אז הוא הולך להצעיד אותה לעבר דפי ההיסטוריה".

גם ז'וזה מוריניו, שאימן את רונאלדו בריאל מדריד, בירך על המהלך ואמר ש"עכשיו כולם יצפו בליגה האיטלקית בשביל רונאלדו, בליגה הספרדית בשביל מסי, ובליגה האנגלית בגלל שהיא הליגה הטובה בעולם".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. אתר רשמי יובנטוס, אתר רשמי
פריט הלבוש הכי פופולרי באיטליה בתקופה הקרובה. רונאלדו והחולצה החדשה/אתר רשמי, אתר רשמי יובנטוס

זמן קצר אחרי הצגתו של רונאלדו נחשפו עוד פרטים עסיסיים בנוגע לאופן שבו העסקה נרקמה. מתברר שהתשואות הרמות שקיבל רונאלדו מאוהדי הביאנקונרי ביובנטוס סטאדיום אחרי המספרת המפורסמת שלו בעונה שעברה, שיחקו תפקיד משמעותי בהחלטה של CR7 לעבור לטורינו. המנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י הודה אתמול ש"דיברנו עם סוכנו של רונאלדו לראשונה על האפשרות שהוא יצטרף אלינו בשבוע שאחרי המספרת הזאת והסטנדינג אוביישן שבא בעקבותיה. הוא אמר לנו 'הוא נדהם מתשומת הלב המיוחדת שקיבל. הוא התרשם עד כדי כך שאמר שירצה לשחק ביובנטוס יום אחד".

למרות המסרים האופטימיים מהמחנה של רונאלדו, פראטיצ'י הודה שגם בזמן אמת להחתים את רונאלדו ביובנטוס "נראה כמו רעיון משוגע".

"אחרי שהבנו שהוא ישמח לשחק אצלנו, אמרתי לעצמי 'אוקיי, אני מבין, זה חלום ענק. אבל לא הרבה חלומות מתגשמים. מיד הלכתי לדבר עם הנשיא אנדרה אניילי כדי להבין איפה אנחנו עומדים מבחינה כספית. הוא בדק את העניין במשך כמה שעות, התקשר ואמר: 'לך על זה בכל הכוח, ונראה אם באמת יש צ'אנס שזה יקרה'".

אחרי צירוף רונאלדו, ברור שהסגל של יובנטוס עומד לעבור מתיחת פנים. על פי דיווח ב"טוטוספורט" הכוכב החדש כבר העביר לראשי יובה את דרישות הרכש שלו. בראש הרשימה ניצבים שניים מחבריו הטובים בריאל מדריד - מרסלו וקאסמירו - ושחקן נוסף מאתלטיקו מדריד, דייגו גודין. אלכס סנדרו, מהדי בנעטיה וגונסאלו היגואין צפויים להימכר, בעוד פאולו דיבאלה נחשב עבור הגברת הזקנה ל"נכס שלא יימכר בשום מקרה".

רונאלדו מספרת 3. רויטרס
מסתבר שזה הרגע שהביא אותו ליובנטוס. רונאלדו והמספרת בטורינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully