וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה הוא הכישרון הגדול באליפות אירופה, אין לו כמעט חסרונות"

למרות תנודות ביכולת בשלושת משחקיו בנבחרת העתודה, הכישרון של מכבי תל אביב - הצעיר ביותר באליפות - סוחט מחמאות. כתב ESPN ציין: "למרות גילו הצעיר, הוא לרגע לא נראה לא שייך לכאן"

דני אבדיה, נבחרת העתודה. FIBA, אתר רשמי
מתחיל להתאקלם בעתודה. דני אבדיה/אתר רשמי, FIBA

דני אבדיה אמנם סובל עד כה מתנודות ביכולת באליפות אירופה לנבחרות העתודה, אבל הסקאוטים הרבים שנמצאים בגרמניה ועוקבים אחריו מקרוב מתרשמים ועוד איך. אמש (שני) סיפק שחקנה בן ה-17 של מכבי תל אביב את משחקו הטוב בטורניר עם 20 נקודות , 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות בניצחון על יוון, וסחט שבחים רבים.

"זה תמיד תענוג לצפות בכישרון הישראלי הסנסציוני דני אבדיה. למרות שהוא בן 17 בלבד באליפות עד גיל 20, הוא לא נראה לא שייך", כתב עליו סקאוט וכתב ESPN מייק שמיץ. "יש לו אינסטינקטים ואיי קיו כדורסל נפלאים וקור רוח נדיר לשחקן בגילו. בגובה שלו, יש לו מעט מאוד חסרונות".

באתר "NBADraftProscpets" נכתב ש"אבדיה הוא קרוב לוודאי הכישרון הכי גדול באליפות אירופה. הוא גובה, מגוון להפליא, עם יכולת קליעה וחדירה. אתלט טוב, אם כי לא נהדר".

עוד בנושא

נבחרת העתודה הביסה 84:106 את יוון, 20 נקודות לדני אבדיה
נמרוד לוי חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "אקח את ההזדמנות"
מכבי תל אביב מעוניינת באיגור קולשוב, ראשל"צ לא מתכוונת לשחררו

באתר "BasketUniverso" שעוקב אחרי כישרונות ברחבי העולם נכתב אחרי המשחק אמש ש"אבדיה הוא פוינט גארד בגוף של פורוורד, עם קליעה של שוטינג גארד. יש לו שילוב נהדר של התקפה והגנה", וסקאוט נוסף כתב ש"עד עכשיו, אבדיה משחק הכי טוב שרק היה אפשר לדמיין באליפות הזאת. הזריקה שלו נראית נקייה, הוא ריבאונדר מצוין לעמדה שלו ובסייז שלו הוא מסוגל לשחק בשתי עמדות הפורוורד".

למרות שהוא השחקן הצעיר ביותר באליפות, אבדיה מספק עד כה מספרים לא רעים בכלל. אחרי שלושה משחקים הוא מוביל את ישראל במדד היעילות (13.7 למשחק), נקודות (12.7) וריבאונדים (7.7) ומוסיף גם 2.3 חטיפות למשחק (שני בנבחרת). יחד עם זאת, אחוזי הקליעה עוד בהחלט טעוני שיפור (43 אחוזים מהשדה, 50 אחוזים משתי נקודות, 33.3 אחוזים מהשלוש ו-42 אחוזים בלבד מהעונשין).

לאליפות לא התייצבו כמה וכמה כישרונות גדולים משלל נבחרות, מה שבוודאי גם מוסיף לתשומת הלב שאבדיה זוכה לה עד כה. כך או כך, המבחן האמיתי שלו ושל נבחרת ישראל יהיה בשלבי הנוקאאוט (בשמינית הגמר תפגוש ישראל את שבדיה).

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully