וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "שחקנים בגילי הולכים לקטאר או סין, אני שונה"

פסטיבל בטורינו: רונאלדו הוצג כשחקן יובנטוס, הודיע שהוא "לא עצוב לעזוב את ריאל" וירה: "מעבר ליובנטוס הוא צעד קדימה, לא אחורה. יום יבוא ונוכל להסתכל אחורה ולקבוע אם מסי גדול ממני"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפרק החדש והמסקרן של כריסטיאנו רונאלדו התחיל היום (שני) באופן רשמי, לאחר שכבר הגיע לאצטדיון החדש שלו כדי לעבור בדיקות רפואיות והתקבל על ידי מאות אוהדים. לאחר מכן הוא הוצג על ידי הקבוצה במסיבת עיתונאים ואף הצטלם עם החולצה החדשה שלו. הכוכב, שעזב את ריאל מדריד אחרי תשע שנים ועבר לגברת הזקנה תמורת 112 מיליון יורו, נחת אמש תחת מעטה סודיות עם מטוסו הפרטי כבד בשדה התעופה בטורינו על מנת למנוע הגעה של אנשים רבים לקבל את פניו, מה שהיה יוצר מהומה במקום.

כריסטיאנו רונאלדו פתח ואמר: "בחרתי להצטרף ליובנטוס מכיוון שמדובר באחד מהמועדונים העוצמתיים בעולם, זאת הייתה החלטה די קלה. הרבה חברים סיפרו לי כמה המועדון הזה גדול לאורך השנים, תמיד ידעתי שהוא יתאים לי. זה המועדון הכי טוב באיטליה והוא מסקרן אותי מאוד. יש כאן שחקנים טובים, אנשי צוות טובים וקהל נהדר".

עוד בנושא

בופון ספג פעמיים בבכורה בפ.ס.ז', אלופת צרפת הפסידה 4:2 לשאמבלי
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. אתר רשמי יובנטוס, אתר רשמי
כריסטיאנו רונאלדו עם החולצה החדשה/אתר רשמי, אתר רשמי יובנטוס

על השאלה מה הוא רוצה להשיג ביובנטוס: "אני נהנה מכדורגל ומתרכז בהווה. אני מרגיש צעיר ותמיד אהבתי אתגרים בחיי. אני מרגיש שהקריירה שלי היא חלום. אני שמח שבשלב הזה של הקריירה שלי יובנטוס החליטה להעניק לי את ההזדמנות להצטרף ולעזור. בגילי, רוב השחקנים הולכים לקטאר או לסין, אז אני שמח להמשיך לשחק ברמה גבוהה. אני רוצה להוכיח שאני לא כמו שאר השחקנים בגילי. אני שונה. אני רוצה לעשות עם יובנטוס היסטוריה. אני רוצה להודות לאוהדים שבאו לכאן ולנמל התעופה במטרה לקבל אותי. הם הדהימו אותי כשמחאו לי כפיים בשנה שעברה ואני מקווה להחזיר להם".

על התקופה בריאל מדריד: "אני לא עצוב מכך שאני עוזב. ריאל מדריד הוא מועדון ענק שהעניק לי המון. אני מכבד את ריאל מדריד, נהנתי שם. זאת הייתה תקופה מדהימה שאזכור לנצח, אבל היא הסתיימה ועכשיו אני ביובנטוס. אני רוצה להודות לאוהדי ריאל מדריד מעומק ליבי על התמיכה לאורך השנים".

על הליגה האיטלקית: "היא ליגה מאתגרת מאוד. היא יותר טקטית מהספרדית, אז אני הולך לחוות משהו חדש. אני יודע שזה לא יהיה קל, אבל אני אוהב אתגרים. אני לא אוהב לשבת ולהביט על העבר. אני תמיד רוצה להשיג משהו חדש. אני מאמין ביכולות שלי להסתדר ומאמין בחבריי לקבוצה שהם יעזרו לי. אני בטוח שאנחנו נצליח".

על זכייה אפשרית בליגת האלופות: "כולם רוצים לזכות בליגת האלופות. אנחנו הולכים להילחם על מנת לנסות לזכות בתואר הזה וגם באליפות המקומית, כמו גם שאר התארים. לא יהיה קל, אבל אם נישאר רגועים ומפוקסים אפשר לעשות את זה. אני מקווה שאוכל לעזור. יובנטוס כבר הייתה מאוד קרובה לזכייה בשנים האחרונות ואני מקווה שאוכל להביא את המזל".

על היריבות עם ליאונל מסי: "אני לא רואה אותו כיריב. כולנו שחקני כדורגל שמנסים לעשות את הכי טוב עבור הקבוצות שלנו. בסוף הקריירה נוכל להביט לאחור ולראות מי היה הכי טוב".

עוד באותו נושא

בדרך לריאל מדריד? אדן הזאר: "אחרי שש שנים נפלאות בצ'לסי, ייתכן שזה הזמן לעזוב"

לכתבה המלאה

רונאלדו פונה אל האוהדים

מדריך: כך תהפכו את חולצת רונאלדו בריאל מדריד לחולצת רונאלדו ביובנטוס

18:30: אחרי שעבר את הבדיקות, רונאלדו סייר במשרדי יובנטוס ופגש את חבריו החדשים לקבוצה, ואת המאמן מסימיליאנו אלגרי. ההצגה הרשמית שלו מתקרבת.

מנופף לשלום לאוהדים

רונאלדו כבר מזמזם "יובה, יובה"

15:00: שחקן נאפולי מארק האמשיק אמר על יריבו הטרי: "יובה חזקה יותר כעת, אבל אף שחקן לא מסוגל לזכות לבדו בתארים, אפילו אם הוא הטוב בעולם. אלא אם אתה מראדונה, לא תוכל לזכות לבד".

12:30: רונאלדו עובר בדיקות רפואיות

סיייייייי

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ברוך הבא. רונאלדו/רויטרס

11:35: אמרה ג'אן, הרכש הנוסף של יובנטוס, נרגש לשתף פעולה עם CR7. "היה לי העונג לשחק עם אלופים בעבר, אבל רונאלדו זה משהו אחר", אמר. "הוא הותיר חותם על הכדורגל. יובנטוס כבר חזקה, אבל רונאלדו משפר כל קבוצה".

11:08: היריב דניאלה דה רוסי דווקא מרוצה מהצטרפות רונאלדו. "זה טוב לאיטליה, וכמובן שליובנטוס מעל הכל", אמר שחקן רומא. "נצטרך להתאים את עצמנו, מעכשיו הם יכוונו עוד יותר גבוה".

9:40: אם שואלים את רמון קלדרון, נשיא המועדון מ-2006 עד 2009, מכירת הפורטוגלי מהווה טעות חמורה: "עצוב מאוד שמכרו אותו, זה חבל, בהתחשב בכמה עלה להחתים אותו והמאמץ שנעשה כדי להביאו. יונייטד לא רצתה למכור אותו וזה היה קשה מאוד, ועכשיו הוא נמכר תמורת 100 מיליון יורו. אין שחקן שמבקיע 60 שערים כל שנה ושווה לך 100 מיליון יורו. למכור אותו זה לא טוב, בין אם תמורת 100 מיליון יורו או מיליארד. שמנו עליו סעיף שחרור של מיליארד יורו כדי לעצור את המחזרות וכדי להראות שאין עוד שחקן כמוהו. זו טעות היסטורית".

9:20: רונאלדו החליט להגיע כבר בערב שלפני השלמת מעברו ליובה, כדי להיות רענן לקראת היום החשוב שמצפה לו. הוא הגיע לאיטליה יחד עם אימו, בנו הבכור וחברתו, ג'ורג'ינה רודריגס. אתמול בערב הוא ופמלייתו אכלו במסעדה בטורינו יחד עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש ועם בן ארצו ברונו אלבש, שעבר לפארמה לפני כמה ימים. אחרי שישלים את מעברו, רונאלדו יתאמן לראשונה עם חבריו החדשים והאוהדים מקווים לראותו כבר במשחקי ההכנה מול באיירן מינכן ובנפיקה, שלא לדבר על המפגש עם האקסית ריאל בתחילת החודש הבא.

ביובנטוס כבר לא יכולים לחכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully