וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.6: צ'לסי שילמה לנאפולי 5 מיליון יורו, סארי בדרך

המאמן יחתום לשלוש שנים בצ'לסי, יתגורר במתחם קובהאם וכבר סימן רכש. נאינגולן עבר את הבדיקות הרפואיות באינטר, פסטורה נחת ברומא לקראת החתימה, הזאר הוצע לריאל מדריד

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* חטאפה צירפה בהשאלה את החלוץ סרג'י גווארדיולה מקורדובה, עם אופציית רכישה של 10 מיליון יורו בסיום העונה. גווארדיולה בן ה-27 כבש 22 שערים בעונה האחרונה, אך מעולם לא שיחק בלה ליגה.

* אנטון נדליאקוב, המגן הבולגרי הבינלאומי בן ה-25, החליט לחזור הביתה אחרי תשע הופעות בלבד במדי דאלאס מה-MLS וחתם בלודוגורץ.

שמועות

* מעברו של ראג'ה נאינגולן מרומא לאינטר על סף השלמה, אחרי שהקשר הבלגי עבר את הבדיקות הרפואיות בנראזורי.

* אחרי שסוכמה עסקת מכירתו של חאבייר פסטורה מפריס סן ז'רמן לרומא, תמורת 20 מיליון יורו כולל בונוסים, הקשר נחת בבירת איטליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות.

* על פי "ספורט", ברצלונה רוצה להתאחד עם שחקנה לשעבר טיאגו אלקנטרה, אך גם ריאל מדריד במרדף. באיירן מינכן תהיה מוכנה למכור את הקשר הספרדי תמורת 70 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד נבהלה מתג המחיר שהציבה לאציו לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (100 מיליון יורו), ועברה להתעסק בלורנצו פלגריני מרומא.

* על פי "קיקר" הגרמני, ריאל מדריד מוכנה לשלוח לבאיירן מינכן את קארים בנזמה בעסקה על רוברט לבנדובסקי, אולם הבווארים לא מעוניינים בכך.

* על פי "דיילי מייל", צ'לסי מוכנה להעביר לבורוסיה דורטמונד את אלברו מוראטה בתמורה לכריסטיאן פוליסיץ' הצעיר.

* ב"דון באלון" טוענים שריאל מדריד פתחה במגעים עם ריבר פלייט בנוגע לקולומביאני הבינלאומי פרננדו קינטרו, אותו אימן ג'ולן לופטגי בפורטו.

* ב"מארקה" דווח שאדן הזאר הוצע לריאל מדריד על ידי אביו, ארבעה ימים לפני גמר ליגת האלופות.

* מאוריציו סארי יגיע ללונדון כדי להתמנות למאמן צ'לסי במקום בן ארצו אנטוניו קונטה, אחרי שהאנגלים שילמו לנאפולי 5 מיליון יורו כדי לשחרר אותו מהחוזה. המאמן האיטלקי יחתום לשלוש שנים, ירוויח כ-6 מיליון יורו לעונה והחליט להתגורר במתחם קובהאם, בו מתאמנת צ'לסי.

* במקביל להגעה הצפויה של סארי, ב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי צ'לסי הצטרפה גם היא למרדף אחר אליסון. שוער נבחרת ברזיל כבר סיכם את תנאיו האישיים בריאל מדריד, אבל רומא דורשת סכומים גבוהים וגם ליברפול בתמונה.

* בצרפת מדווחים כי רומא גם הגיעה לסיכום עם לאנס על רכישתו של וויליאם ביאנדה בן ה-18, בלם נבחרת הנוער של צרפת.

* על פי "מדיה סט", יובנטוס תנסה לרכוש את דייגו גודין מאתלטיקו מדריד אם מהדי בנעטיה יימכר לאחר המונדיאל. הבלם האורוגוואי בן ה-32 מסיים חוזה באתלטיקו בשנה הבאה, שתהיה התשיעית שלו במועדון.

* לאציו החלה במשא ומתן עם אטאלנטה בניסיון לרכוש את רמו פרוילר, קשר נבחרת שוויץ בן ה-26 שנרכש ב-1.5 מיליון יורו ב-2016 וכעת עשוי להימכר ב-20 מיליון. הוא עשוי להיכלל בעסקה משותפת יחד עם פאפו גומס, המבוקש גם הוא בלאציו.

* ווסטהאם הצטרפה למרוץ אחר רוברטו אינגלזה, החלוץ ששייך לנאפולי והצטיין כמושאל במדי קייבו עם 12 שערים בעונה האחרונה. גם בולוניה וספורטינג ליסבון מעוניינות בו, אך נאפולי דורשת 20 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר. רויטרס
האבא רוצה למדריד. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully