וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר ירושלים: "אם לא ייעשו פעולות שישנו את המצב, נידרדר השנה לתהום"

24.6.2018 / 9:14

האוהדים מתכננים להעביר הילוך במחאה, ואף שאוחנה ניסה להבהיר לטביב את המצב ("אתה לא יודע לאן זה מוביל"), האווירה במועדון על סף פיצוץ. גורם: "טביב חייב לשחרר". ברונו איבה מועמד

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים תצא השבוע למחנה אימונים בהונגריה, אך מתחת לפני השטח האווירה במועדון מתוחה והתחושה היא כי הפיצוץ באוויר. הנתק בין אלי אוחנה לאלי טביב נמשך ומחריף מיום ליום, האוהדים יגיעו מחר (שני) שוב לביתו של הבעלים ומתכננים חרם על משחקי הבית וגרימת נזקים במשחקי החוץ. כרגע, גיא לוזון הוא פחות או יותר האופטימי היחיד שמאמין שעם קשר אחורי ומגן שמאלי, יוכל להעמיד קבוצה סבירה לליגת העל שתתמודד בפלייאוף העליון.

היחסים בין טביב ואוחנה היו לשיחת היום בבית וגן. נציג זכויות הניהול הגיע במהלך השבוע האחרון למתחם האימונים רק פעם אחת, ביום חמישי, לצורך חתימת החוזה של אור אינברום. היום אמור אוחנה לחזור לשגרה וצפוי להתעסק בעיקר בעניינים השוטפים. בכל הקשור לחתימות על הסכמים, יעשה זאת רק אם הדברים יהיו על דעתו ונכונים עבור המועדון, הן בנוגע לצירוף שחקנים והן בנוגע למכירה.

במהלך השיחות האחרונות בין אוחנה לטביב, מחזיק זכויות הניהול הבהיר לבעלים את אשר צפוי לו מול הקהל ואף אמר לו: "אתה לא מבין לאן זה מוביל. זה לא רק חרם במשחקי בית, הקהל גם יגרום לך נזקים ויילך עם זה עד הסוף. בלי הקהל, לא משנה איזה קבוצה תהיה פה, אתה לא תגיע לכלום".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה: הזרים ובן הרוש יתאמנו. זנטי יצטרף לאחר שיחתום
הפועל חיפה: קלינגר מתקרב לחתימה לשנתיים. ארמלי קרוב לסיכום
מכבי תל אביב המריאה למחנה בפולין, שגיב יחזקאל יושאל גם העונה
הפועל באר שבע תצא למחנה במטרה לצרף זר, שרצקי דחה הצעה על האסלביינק

אלי טביב, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הנתק הולך ומחמיר. טביב ואוחנה/יוסי ציפקיס

גורם בבית"ר אמר אתמול: "כרגע זה המצב הכי גרוע שיכול היה להיות. טביב חייב לשחרר, הוא לא מבין לאן אנחנו הולכים. זה לא משנה איזה סגל יהיה כאן, ברגע שהקהל נגדך אין לך סיכוי, זה פשוט לדחות את הקץ. שיישב עם אוחנה וימצא פתרונות, שיזוז הצידה עד שיבוא רוכש, שייתן איזשהו כיוון לאוחנה להוריד את הקהל מהמלחמה הזאת כי בית"ר הולכת לסבול. הקהל החליט על דרכו, אם לא ייעשו פעולות שישנו את זה, בית"ר תידרדר השנה לתהום".

אותו גורם הוסיף: "אנשים צריכים להבין, שבית"ר בתהום ועם נזקים זה אומר פגיעה קשה בהכנסות ובתקציב, יהיו כאן בעיות עם תשלומים ומשכורות לעובדים ועוד אלף ואחד דברים. יש כאן אנשים שמאכילים משפחות, ההתנהלות הזאת גורמת לחוסר ודאות וחשש אמיתי לפרנסה. כל היום מדברים כאן רק על זה שטביב חייב ללכת צעד אחורה ולעצור את זה, הוא חייב להבין שהוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, לא ייתנו לו".

בצד המקצועי אמור הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו לנחות בימים הקרובים ולהצטרף לקבוצה לקראת מחנה האימונים. בבית"ר היו רוצים להתיר את חוזהו ושיחות בענין יתקיימו לכשיחזור. יחד עם זאת, השחקן לא מתכוון לוותר על כספים ובשלב זה הקבוצות שמגלות בו ענין לא מוכנות לשלם את עלות שכרו, כ-1.5 מיליון שקל בעונה.

בנוגע לעמדת הקשר אחורי, בבית"ר מחפשים כרגע ישראלי אך בודקים גם את אופציית הזר במידה וישתחררו מאחד הזרים הקיימים. לאחרונה התעניינה הקבוצה בברונו איבה, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל עכו. אם בשבוע-שבועיים הקרובים תצליח בית"ר להשתחרר מאחד הזרים היא עשויה לקדם עימו את המו"מ.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים תנסה לשאול ממכבי תל אביב את דן גלזר או רוסלן ברסקי

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
לא מתכוון לוותר על כספים. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully