וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.6: אוהדי אינטר קיבלו את נאינגולן בשדה התעופה

הקשר הבלגי נחת במילאנו ויחתום רשמית אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות. ר.ב. לייפציג שילמה 15 מיליון יורו על חלוץ ברזילאי בן 19, ריאל תקדים את ליברפול במאבק על פקיר?

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

העברות

* ר.ב. לייפציג רכשה את מתאוס קוניה מסיון תמורת 15 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים עד 2023. "המעבר הזה הוא צעד גדול עבורי", אמר קוניה, "אני מאמין בעצמי וביכולת שלי להצליח בבונדסליגה".

* ויאריאל שילמה 14 מיליון יורו על החלוץ הקולומביאני רוג'ר מרטינס ל-JS סונינג הסינית, לפני שמכרה אותו לקלוב אמריקה המקסיקנית ב-8.5 מיליון.

* נוטינגהאם פורסט השלימה את שאילתו של גיל בסטיאו דיאס ממונאקו לעונה אחת.

שחקן נבחרת צרפת, נביל פקיר. GettyImages
יעבור לריאל? פקיר/GettyImages

שמועות

* ראג'ה נאינגולן נחת במילאנו והתקבל בשדה התעופה על ידי עשרות אוהדי אינטר. הקשר הבלגי, שסיכם את תנאיו ויירכש מרומא תמורת 25 מיליון יורו ושני שחקנים, יעבור מחר בדיקות רפואיות ואחריהן אמור לחתום.

* פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בבלם באיירן מינכן, ג'רום בואטנג, שעשוי לעזוב את הבווארים בקיץ. כזכור, בלם נבחרת גרמניה בן ה-29 כבש שיחק בעבר בסיטי וגם תחת פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן.

* בורוסיה דורטמונד קרובה לרכוש את הבלם הצרפתי עבדו דיאלו בן ה-22 ממיינץ תמורת כ-25 מיליון יורו. דיאלו אמור להחליף את סוקרטיס, שאמור לעבור לארסנל.

* מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי מעוניין להתאחד עם קשר פורטו הקטור הררה.

* במארקה מדווחים כי ווסטהאם קרובה להשלים את רכישתו של פליפה אנדרסון תמורת 40 מיליון יורו.

* סוכנו של חוסה קאייחון התייחס לאפשרות ששחקן נאפולי יעזוב בקיץ את הקבוצה ואמר: "עדיין לא קיבלנו הצעות, אבל אם יגיעו כאלה אנחנו ניקח אותן לתשומת ליבנו".

* מתאו קובאצ'יץ' הפתיע בראיון ואמר: "אני מאמין שהדבר הנכון מבחינתי יהיה לעזוב את ריאל מדריד כדי לקבל את ההזדמנות לשחקן באופן קבוע כשחקן הרכב".

* בבליצ'ר ריפורט מדווחים שברצלונה עשויה לפנות למנצ'סטר יונייטד על מנת לרכוש ממנה את חואן מאטה.

* ריאל בטיס וסביליה עשויות לריב על קשר אנדרלכט לאנדר דנדונקר.

* אחרי שנשיא ליון ז'אן מישל אולאס טען שהוא לא במגעים עם ליברפול בנוגע לנביל פקיר יותר, הגיעו דיווחים על כך שהקשר עשוי לעבור בסופו של דבר לריאל מדריד שמעוניינת בו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully