וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: דיוויד בלאט סיכם באולימפיאקוס ויחתום בה לשנתיים

הישראלי, שעל מועמדותו לקבוצת הפאר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גישר על כל הפערים עם סגנית האלופה, ויחתום על חוזה שבמסגרתו הוא ירוויח שכר של 1.9 מיליון יורו במשך התקופה

ברני ארדוב

דיוויד בלאט יאמן ככל הנראה בעונה הבאה את אולימפיאקוס. בשבוע שעבר פרסמנו בוואלה! ספורט כי הישראלי הוא אחד המועמדים המובילים לאמן את אלופת אירופה לשעבר, וכעת ביוון מדווחים שבלאט סיכם את תנאיו והסכים להצטרף למועדון היווני. לפי הדיווח הפערים בין הצדדים נסגרו כמעט לחלוטין, כשרק פרטים קטנים נותרו כדי להגיע לעסקה שבמסגרתה בלאט יחתום לשנתיים באולימפיאקוס וירוויח כ-1.9 מיליון יורו. ביוון לא ידעו לספר אם בסיום עונתו הראשונה בתפקיד תהיה לבלאט אופציית יציאה ל-NBA.


אמש (שבת) פורסם בתקשורת היוונית כי "בלאט מעוניין לאמן בפיראוס", אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים. מדובר בפערים כספיים בלבד - המאמן הישראלי וראשי המועדון רואים עין בעין בנוגע להחלטות מקצועיות, כשהבעלים מאמינים שבלאט הוא האיש הנכון להשיב את המועדון לרמה הגבוהה ביבשת.

אולימפיאקוס הפסידה כזכור בסדרת הגמר האחרונה לפנאתינייקוס, ובכך נחרץ גורלו של יאניס ספרופולוס, שעתיד לעזוב את המועדון בתום ארבע עונות רצופות על הקווים. בלאט מגיע עם קבלות כמובן אחרי הזכייה המפתיעה מאוד ביורוקאפ עם דרושאפקה הצנועה וכעת הוא ינסה להצליח גם במועדון עם השאיפות שסיים את העונה החולפת ללא אף תואר.

עוד בנושא:

התחנה הבאה? דיוויד בלאט בין המועמדים המובילים לאמן את אולימפיאקוס
רשמית: דיוויד בלאט עזב, דרושאפקה מינתה את אחמט צ'אקי

דיוויד בלאט, מאמן כדורסל. יוסי ציפקיס
בקרוב באלופת אירופה לשעבר? בלאט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully