וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניקולא דיגיני נחת בארץ כדי לנהל משא ומתן

שחקן הכנף הצרפתי, שיכול לשחק גם כחלוץ ובעונה החולפת הוביל את אטרומיטוס הקטנה למקום הרביעי בליגה היוונית עם 10 שערים ו-6 בישולים, עשוי לחזק את הסגל של קובי רפואה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפועל תל אביב הנחיתה בישראל את ניקולא דיגיני, שחקן הכנף בן ה-30 שסיים את חוזהו באטרומיטוס היוונית, במטרה לקדם את המשא ומתן לצירופו לסגל. דיגיני הוזכר בתחילת החודש כמועמד לאלופה א.א.ק אתונה, החזיק בשלוש הצעות מטורקיה ובימים האחרונים גם אריס סלוניקי נכנסה לתמונה, אך כעת ההצעה של האדומים היא הרצינית מכולן והצדדים ינסו להגיע לסיכום במהלך שהותו בארץ.

דיגיני יכול לשחק גם כחלוץ ובעונה החולפת היה השחקן המצטיין של אטרומיטוס, אותה הוביל להישג שיא של המקום הרביעי בליגה היוונית ולהשגת הכרטיס לליגה האירופית. זו הייתה עונתו השנייה באטרומיטוס, אבל הרביעית ביוון, אחרי ששיחק לפני כן גם בפנתראקיקוס. בניגוד לשלוש העונות הקודמות, בהן הסתפק בארבעה שערי ליגה, ב-2017/18 דיגיני כיכב בעיקר כקיצוני ימני וסיפק 10 שערים ו-6 בישולים ב-28 משחקים, כולל שלושער לרשת פלטניאס בהופעתו ה-100 בליגה.

הצרפתי ממוצא שנהבי החל את דרכו במדי קבוצת ואן, במדיה העביר שמונה עונות (בליגה השנייה והשלישית בצרפת) וזכור בעיקר בזכות ערב אחד בינואר 2013, אז נכנס לשער אחרי הרחקה של השוער ועצר פנדל בתוספת הזמן כדי להעניק לקבוצתו נקודה מול מץ במשחק במסגרת הליגה השלישית. עונה לאחר מכן שיחק גם בקבוצת לה פואר סור וי מאותה ליגה, לפני שיצא ליוון.

הפועל תל אביב החתימה עד כה זר אחד חדש בדמות רוג'ר הברזילאי, והשאירה את המגן הבלגי מרווין פרסמן והחלוץ הסרבי פייסל מוליץ' שהגיעו בינואר והיו שותפים לעלייה לליגת העל.

בינתיים, פאניוניוס היוונית הודיעה כי תקיים משחק אימון מול הפועל תל אביב ב-21 ביולי. האדומים ימריאו למחנה האימונים במתחם רמס בפולין ב-15 ביולי, יקיימו משחק ראשון נגד פולוניה שרודה המקומית (ליגה שלישית) ויחתמו את המחנה במשחק מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית ב-23 ביולי.

ניקולא דיגיני במדי אטרומיטוס. האתר רשמי של אטרומיטוס, אתר רשמי
מגיע אחרי עונת שיא. דיגיני/אתר רשמי, האתר רשמי של אטרומיטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully